Jeep Wrangler - 1
Jeep Wrangler - 2
Jeep Wrangler - 3
Jeep Wrangler - 4
Jeep Wrangler - 5
Jeep Wrangler - 6
Jeep Wrangler - 7
Jeep Wrangler - 8
Jeep Wrangler - 9
Jeep Wrangler - 10
Jeep Wrangler - 11
Jeep Wrangler - 12
Jeep Wrangler - 13
Jeep Wrangler - 14
Jeep Wrangler - 15
Jeep Wrangler - 16
Jeep Wrangler - 17
Jeep Wrangler - 18

1 / 19

Jeep Wrangler - 1
Jeep Wrangler - 2
Jeep Wrangler - 3
Jeep Wrangler - 4
Jeep Wrangler - 5
Jeep Wrangler - 6
Jeep Wrangler - 7
Jeep Wrangler - 8
Jeep Wrangler - 9
Jeep Wrangler - 10
Jeep Wrangler - 11
Jeep Wrangler - 12
Jeep Wrangler - 13
Jeep Wrangler - 14
Jeep Wrangler - 15
Jeep Wrangler - 16
Jeep Wrangler - 17
Jeep Wrangler - 18

26 września 2024 21:06

ID: 6128860993

Najważniejsze

Przebieg

99 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 896 cm3

Moc

110 KM

Opis

Sprzedam jedną z najbardziej znanych zmot w Polsce - Jeep Wrangler Pony. Maszynka do wygrywania rajdów. Zmota wygrała większość najtrudniejszych rajdów w Polsce. Jak sami przyznają konkurenci - najbardziej niezawodne auto w całej stawce ADV. Niezwykle uniwersalny. Bardzo dobrze radzi sobie na trawersach. W bagnach idzie górą i wywala pióropusze błota na 10 metrów w górę. Niestraszna mu woda (jest szczelny do linii okien i PŁYWA!!!). Jeździ taśtasiem górą po pływających trawnikach. Dobrze prowadzi się też na szybkich odcinkach (przeważnie wygrywa prologi). Bardzo zwrotny i w miarę wąski. Śmiga między drzewami razem z Suzukami. Jest mistrzem podjazdów. Z miejsca podjeżdża pod pionowe ściany (zobacz: https://youtu.be/o5pcI-Lau5o?t=6m50s )


Silnik:

VAG 1,9 TDI AFN

stage 3 - duże turbo, intercooler fmic, wtryski 216, 3” wydech z nierdzewki

Wyłączone wszystkie możliwe czujniki i tryby awaryjne. Zrobiona odcinka jak w benzynie. Kręci się do 4900 obr./min

Moc: 200 KM

Moment obrotowy: równo rozłożone 370 Nm

Skrzynia biegów:

Manualna

Mercedes G W460

Bezawaryjna i ultra lekka

Sprzęgło spiekowe, hydrauliczne

Reduktor:

Mercedes G W460

Jedyny zsynchronizowany reduktor. Można zmieniać szybkie z wolnymi i tył z 4x4 podczas jazdy! Wylatujesz z bagna na prostą, reszta się zatrzymuje na 2-3 sekundy, a Ty tylko sprzęgło, zmiana i Cię nie ma ;)

Mosty:

Mercedes G W460

Blokady pneumatyczne przód i tył. Można załączać podczas jazdy.


Oryginalne wahacze Mercedes G

coilover 14” Profender 2” ze zbiornikami

bumpstop 3” Profender

Haltpasy


A-wahacz, dwa dolne wahacze wleczone

coilover 14” Profender 2” ze zbiornikami

bumpstop 3” Profender

Haltpasy


Opony Silverstone 35x11,5 R15, Nowe

Felgi aluminiowe 15” (ultralekkie i ultrawytrzymałe)

Mam CHYBA 3 komplety tj. 12 sztuk! 8 sztuk na pewno.

Stauny do jeżdżenia na niskim ciśnieniu bez ryzyka zdjęcia opony z felgi (oddzielnie pompujesz dętkę i oponę)

Wspawane zabezpieczenia wentyli staunów.

Nowiutki zapas

Hamulce:

Przód: Mercedes G W460

Tył: Porsche 911

Duże serwo z Jeepa ZJ


Układ kierowniczy:

Przekładnia Patrol Y61


Drążek kierowniczy z pręta nierdzewnego (karczuje wszystko)

Wyciągarka przód:

Wyciągarka przednia to lata doświadczeń aby stworzyć BEZAWARYJNEGO potwora! Połączenie RED WINCHA z GIGGLEPINEM. Góra z RED WINCHA – STORM z pneumatycznymi hamulcami i silnikami OX, które można szubciutko zdemontować i wymienić na zapasowe. Reszta bebechów to topowe części Gigglepina, wszystko wzmocnione i bezawaryjne! Dodatkowo powiększony beden na łożyskach i freespool! Całość z możliwością przewoltowania na 24v na systemie RED WINCHA!

Wyciągarka na 24v tak szybko zwija, że pilot biegnie za zmotą.

lina syntetyczna o długości 55 metrów.


Wyciągarka zainstalowana z przodu.. Zero problemów z zakładaniem liny.

Dodatkowe kły do blokowania liny gdyby się zakleszczyła.


Wyciągarka tył:

Nowiutki Superwinch Talon, jeszcze w pudełku, nigdy nie wyciągany. Mam do niego także pneumatyczne sprzęgło. Więc tak jak z przodu, pilot biegnie z liną do drzewa.

Elektryka:

Dwa alternatory po 250A z audi SQ7 na samej górze silnika z chłodzeniem w masce, bardzo grube kable 70mm2 zasilające wyciągarki.


Komputer silnika przeniesiony pod dach, większość przełączników pod dachem, wszystko zrobione na przekaźnikach. Instalacja ułożona na przewymiarowanych, grubych kablach w grubej izolacji. Zero problemów.

Wskaźniki:

Dwa metromierze (w tym jeden z repeaterem), mocowanie do GPS Garmin Montana, zostawię też Traska do azymutów. Ponadto obrotomierz, wskaźnik doładowania, dwa wskaźniki temperatury wody (czujniki na silniku i chłodnicy)

Dodatki:

Chłodnica z tylu, kompresor, zbiorniki na sprężone powietrze, wentylatory Spal, aluminiowy zbiornik paliwa, zaworki do hydraulicznego hamulca (można zablokować na postoju lub odciąć uszkodzony obwód), dodatkowa wysokowydajna pompa chłodnicy, dolot i odma wyciągnięte pod dach, mocowanie na koło zapasowe, lampy przednie LED, dodatkowy LED BAR w grillu, lampa robocza tył i boki. Lampy tylne wysoko na tylnej grodzi. Podświetlenie bębnów wyciągarek. Fotele kubełkowe BiMarco obszyte wysokoodpornym na uszkodzenia materiałem skóropodobnym, pasy szelkowe 3” OMP, kierownica Sparco.

Mocna klatka bezpieczeństwa.

Waga zatankowanego auta: ok. 1500 kg

Prędkość maksymalna: 130 km/h

Przyspieszenie 0-100: ok. 9 sekund

Zbiornik paliwa: 40 litrów

Spalanie rajdowe: 14-18 l/100km!

Jak wszyscy w koło muszą zjechać się tankować to Ty masz jeszcze 70% paliwa :P 3 dniowe rajdy robiliśmy na 60 litrach ON.


Zmota w moich rękach od 5 lat z czego od 4 nie jeździła w żadnym rajdzie. Jestem z branży gastronomicznej i pandemia dała mi nieźle popalić. Została całkowicie mechanicznie wyremontowana w tym roku na sezon ale nie udało się wystartować. Zrobiony cały silnik, całe mosty, reduktor. Nowe oryginalne części, które kosztowały kawał grosza. Została do pomalowania buda z zewnątrz, bo poprzednia farba odłazi od słońca oraz wymiana przedniej szyby bo jest pęknięta (mi nie przeszkadzała za bardzo).

Nie sprzedaję klocka, który ktoś radośnie mi ulepił. Sprzedaję sprawdzoną zmotę, która jest w stanie wygrać każdy rajd terenowy. Pieczątki, OS’y na czas, szybkościówki, sześciogodzinne pętle? Nie ma sprawy. Na podium wwoził nas wielokrotnie na wielu różnych rajdach: Bałtowskie Bezdroża, Poland Trophy, Super Rally, MudParty, Lajtowy Puchar, H6, WYRowisko i wiele innych.


Ubezpieczenie, ważny przegląd do 26.10.2024, zmiana silnika i masy wbite w dowodzie.!

Masa wbita w dowód to 1450 kg, więc łapie się praktycznie na legalu na każdą autolawetę 3,5t

Mam skatalogowaną praktycznie każdą część eksploatacyjną w tym aucie z podziałem na numery OEM części, producenta części i auta, z którego pochodzi. Wszystkie części eksploatacyjne dostępne (często od ręki) w każdym motoryzacyjnym.

Mam do niej jeszcze sporo części zapasowych, które dodam jak cena będzie odpowiednia.


W cenę nie są wliczone wyciągarki! Wyciągarki rozliczane osobno zależnie od opcji.


Cena 52 000 zł. Sprzedaję na FV 23%! Możemy ponegocjować ;]

Wyciagarki + 20 000 zł.



 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Jeep

Model pojazdu

Wrangler

Generacja

I (1987-1995)

Rok produkcji

1988

Przebieg

99 000 km

Pojemność skokowa

1 896 cm3

Moc

110 KM

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

39000

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Grzegorz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gliwice, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store