Sprzedam jedną z najbardziej znanych zmot w Polsce - Jeep Wrangler Pony. Maszynka do wygrywania rajdów. Zmota wygrała większość najtrudniejszych rajdów w Polsce. Jak sami przyznają konkurenci - najbardziej niezawodne auto w całej stawce ADV. Niezwykle uniwersalny. Bardzo dobrze radzi sobie na trawersach. W bagnach idzie górą i wywala pióropusze błota na 10 metrów w górę. Niestraszna mu woda (jest szczelny do linii okien i PŁYWA!!!). Jeździ taśtasiem górą po pływających trawnikach. Dobrze prowadzi się też na szybkich odcinkach (przeważnie wygrywa prologi). Bardzo zwrotny i w miarę wąski. Śmiga między drzewami razem z Suzukami. Jest mistrzem podjazdów. Z miejsca podjeżdża pod pionowe ściany (zobacz: https://youtu.be/o5pcI-Lau5o?t=6m50s )
Silnik:
VAG 1,9 TDI AFN
stage 3 - duże turbo, intercooler fmic, wtryski 216, 3” wydech z nierdzewki
Wyłączone wszystkie możliwe czujniki i tryby awaryjne. Zrobiona odcinka jak w benzynie. Kręci się do 4900 obr./min
Moc: 200 KM
Moment obrotowy: równo rozłożone 370 Nm
Skrzynia biegów:
Manualna
Mercedes G W460
Bezawaryjna i ultra lekka
Sprzęgło spiekowe, hydrauliczne
Reduktor:
Mercedes G W460
Jedyny zsynchronizowany reduktor. Można zmieniać szybkie z wolnymi i tył z 4x4 podczas jazdy! Wylatujesz z bagna na prostą, reszta się zatrzymuje na 2-3 sekundy, a Ty tylko sprzęgło, zmiana i Cię nie ma ;)
Mosty:
Mercedes G W460
Blokady pneumatyczne przód i tył. Można załączać podczas jazdy.
Oryginalne wahacze Mercedes G
coilover 14” Profender 2” ze zbiornikami
bumpstop 3” Profender
Haltpasy
A-wahacz, dwa dolne wahacze wleczone
coilover 14” Profender 2” ze zbiornikami
bumpstop 3” Profender
Haltpasy
Opony Silverstone 35x11,5 R15, Nowe
Felgi aluminiowe 15” (ultralekkie i ultrawytrzymałe)
Mam CHYBA 3 komplety tj. 12 sztuk! 8 sztuk na pewno.
Stauny do jeżdżenia na niskim ciśnieniu bez ryzyka zdjęcia opony z felgi (oddzielnie pompujesz dętkę i oponę)
Wspawane zabezpieczenia wentyli staunów.
Nowiutki zapas
Hamulce:
Przód: Mercedes G W460
Tył: Porsche 911
Duże serwo z Jeepa ZJ
Układ kierowniczy:
Przekładnia Patrol Y61
Drążek kierowniczy z pręta nierdzewnego (karczuje wszystko)
Wyciągarka przód:
Wyciągarka przednia to lata doświadczeń aby stworzyć BEZAWARYJNEGO potwora! Połączenie RED WINCHA z GIGGLEPINEM. Góra z RED WINCHA – STORM z pneumatycznymi hamulcami i silnikami OX, które można szubciutko zdemontować i wymienić na zapasowe. Reszta bebechów to topowe części Gigglepina, wszystko wzmocnione i bezawaryjne! Dodatkowo powiększony beden na łożyskach i freespool! tak szybko zwija, że pilot biegnie za zmotą.
Mieści się lina syntetyczna o długości 55 metrów.
Wyciągarka zainstalowana z przodu.. Zero problemów z zakładaniem liny.
Dodatkowe kły do blokowania liny gdyby się zakleszczyła.
Wyciągarka tył:
Nowiutki Superwinch Talon, jeszcze w pudełku, nigdy nie wyciągany.
Elektryka:
Dwa alternatory po 250A z audi SQ7 na samej górze silnika z chłodzeniem w masce, bardzo grube kable 70mm2 zasilające wyciągarki.
Komputer silnika przeniesiony pod dach, większość przełączników pod dachem, wszystko zrobione na przekaźnikach. Instalacja ułożona na przewymiarowanych, grubych kablach w grubej izolacji. Zero problemów.
Wskaźniki:
Dwa metromierze (w tym jeden z repeaterem), mocowanie do GPS Garmin Montana, zostawię też Traska do azymutów. Ponadto obrotomierz, wskaźnik doładowania, dwa wskaźniki temperatury wody (czujniki na silniku i chłodnicy)
Dodatki:
Chłodnica z tylu, kompresor, zbiorniki na sprężone powietrze, wentylatory Spal, aluminiowy zbiornik paliwa, zaworki do hydraulicznego hamulca (można zablokować na postoju lub odciąć uszkodzony obwód), dodatkowa wysokowydajna pompa chłodnicy, dolot i odma wyciągnięte pod dach, mocowanie na koło zapasowe, lampy przednie LED, dodatkowy LED BAR w grillu, lampa robocza tył i boki. Lampy tylne wysoko na tylnej grodzi. Podświetlenie bębnów wyciągarek. Fotele kubełkowe BiMarco obszyte wysokoodpornym na uszkodzenia materiałem skóropodobnym, pasy szelkowe 3” OMP, kierownica Sparco.
Mocna klatka bezpieczeństwa.
Waga zatankowanego auta: ok. 1500 kg
Prędkość maksymalna: 130 km/h
Przyspieszenie 0-100: ok. 9 sekund
Zbiornik paliwa: 40 litrów
Spalanie rajdowe: 14-18 l/100km!
Jak wszyscy w koło muszą zjechać się tankować to Ty masz jeszcze 70% paliwa :P 3 dniowe rajdy robiliśmy na 60 litrach ON.
Zmota w moich rękach od 6 lat z czego od 4 nie jeździła w żadnym rajdzie. Jestem z branży gastronomicznej i pandemia dała mi nieźle popalić. Została całkowicie mechanicznie wyremontowana w tym roku na sezon ale nie udało się wystartować. Zrobiony cały silnik, całe mosty, reduktor. Nowe oryginalne części, które kosztowały kawał grosza. Została do pomalowania buda z zewnątrz, bo poprzednia farba odłazi od słońca oraz wymiana przedniej szyby bo jest pęknięta (mi nie przeszkadzała za bardzo).
Nie sprzedaję klocka, który ktoś radośnie mi ulepił. Sprzedaję sprawdzoną zmotę, która jest w stanie wygrać każdy rajd terenowy. Pieczątki, OS’y na czas, szybkościówki, sześciogodzinne pętle? Nie ma sprawy. Na podium wwoził nas wielokrotnie na wielu różnych rajdach: Bałtowskie Bezdroża, Poland Trophy, Super Rally, MudParty, Lajtowy Puchar, H6, WYRowisko i wiele innych.
Zmiana silnika i masy wbite w dowodzie.!
Masa wbita w dowód to 1450 kg, więc łapie się praktycznie na legalu na każdą autolawetę 3,5t
Mam skatalogowaną praktycznie każdą część eksploatacyjną w tym aucie z podziałem na numery OEM części, producenta części i auta, z którego pochodzi. Wszystkie części eksploatacyjne dostępne (często od ręki) w każdym motoryzacyjnym.
Mam do niej jeszcze sporo części zapasowych, które dodam jak cena będzie odpowiednia.
W cenę nie są wliczone wyciągarki! Wyciągarki rozliczane osobno zależnie od opcji.
Cena 45 000 zł. Sprzedaję na FV 23%! Możemy ponegocjować ;]
Wyciagarki + 20 000 zł.
Mogę sprzedać z lawetą.