Sprzedam Jeep Wrangler JKU 2.8 CRD przerobiony na wyprawówkę (dla zestawu 2+1).
Samochód z Polskiego Salonu (Warszawa - Auto Skaczkowski). W moich rękach 4 sezony, odkupiony od pierwszego właściciela, z przebiegiem 32 tys km jako pełna seria - wszystkie modyfikacje od tego momentu realizowane przeze mnie.
Bezwypadkowy (CEPIK po Vin do sprawdzenia - żadnych wpisów poza przeglądami i zmianą właściciela). Pochodzenie: salon Polska. Przegląd do sierpnia 2025.
Serwisowany na bieżąco, faktury i historia do wglądu (częściej niż potrzeba wg producenta) - nigdy nie zawiódł. Stan bardzo dobry, gotowy do drogi. Olej - ok 6 tys km temu - kwiecień 2024. Przegląd do sierpnia 2025, OC do grudnia 2025.
Sprzedaż na Fakturę (brak PCC dla kupującego).
Można go obejrzeć w akcji na moim kanale Youtube np.
https://www.youtube.com/watch?v=qx4NpriDDzs
https://www.youtube.com/watch?v=x7ifdqDqSSY
Modyfikacje:
1. stalowe zderzaki przód (wyglądający jak rocznicowy - nie zwraca uwagi na przeglądach) i tył
2. Progi szerokie stopnie Rhino Rack (3 punkty mocowania)
3. Felgi ProComp z oponami BF KO2 33 cale (roczne - 5 sztuk)
4. Wyciągarka KingOne TDS-12 z grubszą 12mm liną syntetyczną (seryjna miała 10mm)
5. Wzmocniony zawias tylnej klapy i mocowanie koła zapasowego
6. Zawieszenie:
- sprężyny Lowels +150kg - wzmocnione pod wagę zderzaków i wyciągarki przód-tył (z uwzględnieniem namiotu dachowego)
- amortyzatory Falcon 2.1
- lift 2 cale
- amortyzator skrętu OME
- łączniki stabilizatora JKS
- ręcznie rozpinany przedni stabilizator (adapter na gwint zamiast awaryjnego elektrycznego mechanizmu)
7. Wlot na masce Poison Spider (poprawa wentylacji komory silnika)
8. Zaczepy maski stalowe
9. Wszystkie lampy przód i tył LED
10. Kamera cofania (podłączona do oryginalnego radia)
11. Snorkel (+założony mokry filtr wstępny)
12. Rama umyta i zakonserwowana 1,5 roku temu (prewencyjnie przy serwisie na sezon zrobiony zabieg na przyszłość)
13. Silnik po chip-tuningu od VTG (220KM, 540 Nm) - wykres do wglądu
14. Zamontowany stelaż pod bagażnik z wzmocnieniami (ramą pomocniczą) - Rhino Rack (widoczne na zdjeciach 6 punktów mocowania z plastikowymi zaślepkami pod platformę). Pozwala na montaż namiotu dachowego (rynienki dachu są za słabe do takiej wagi).
14. I wiele innych drobiazgów (typu rejestrator jazdy, rączki akcesoryjne w środku, przechyłomierz/woltomierz/wskaźnik wysokości, półka pod dachem z przodu, uchwyt do anteny CB, hak)
15. Akcesoria BisonGear na koło zapasowe - z trapami i mocowaniem do np. saperki
Wszystkie modyfikacje off-roadowe przekroczyły 60 tys. PLN. Wszystkie części były kupowane wzmocnione i/lub wiodących marek. Bardzo dobry stan pod kątem braku korozji + zabezpieczenie wymienione wyżej, lakier - nosi ślady używania zgodnie z przeznaczeniem (dla zainteresowanego - do spolerowania).
Jeep poprzednio wystawiony był jako wyprawowy - zabudowa jednak została wyjęta (będzie sprzedawana osobno) obecnie to "klasycznie" zmotany - długi Wrangler. Wersja z sub-wooferem w podłodze.
Osobno możemy porozmawiać o zakupie z:
1. Zestawem opon MT - 35 cali (315/75R17)- prawie nowe 5 szt. (zalożone 1 raz na majówkę w Rumunii) - 3 tys. PLN
2. Namiotem dachowym iKamper Skycamp 3.0 - wersja czarny raptor (najlepszy na rynku namiot 3 os, kapsuła z izolacją termiczną (widoczna na kilku zdjęciach) - 15 tys PLN (cena z platformą RhinoRack Pioneer)
3. Roletą Rhinorack Batwing 270 - lewą (z dodatkową ścianą na zamek), mocowaną do platformy Pioneer - 3 tys. PLN (widoczna na kilku zdjęciach)