Na sprzedaż mój prywatny Jeep Wrangler Rubicon JKU, rok produkcji 2017, przebieg około 49 tys. mil.
Samochód posiada liczne modyfikacje i dodatki, których wartość znacznie przekracza 100 tys. PLN:
- kompleksowy lift 4.5 cala firmy AEV obejmujący relokacje mocowań wahaczy i panhardów, modyfikacje wydechu, przedłużone progresywne sprężyny, przedłużone bum-stopy oraz amortyzatory Bilstein z dodatkowym rezerwuarem olejowym. Samochód prowadzi się bardzo komfortowo jak na swoją konstrukcje i spory lift.
- zderzak przedni stalowy firmy AEV
- zderzak tylny stalowy firmy AEV z mocowaniem koła zapasowego (37cali mieści się bez problemu) oraz mocowaniem pod hi-lift i łopatę. Zderzak dodatkowo posiada wbudowany zbiornik na paliwo o poj. 38 litrów oraz 10l zbiornik na wodę.
- maska AEV
- nowe przełożenia 4.88 (wraz z nowymi piastami koła, łożyskami dyfra i uszczelniaczami), dzięki czemu silnik i skrzynia pracują w optymalnym zakresie przy większych kołach (montaż Raffi Kraków)
- relatywnie nowe opony Geolandar X-AT (przebieg około 5000 km)
- 5 x felga Fuel (ET-12), nowe
- wzmocnione półosie z przodu
- wzmocnione sworznie zwrotnicy
- nowy wał przedni z przegubem TeraFlex Rzeppa o zwiększonym zakresie pracy
- wyciągarka Warn Zeon 10S z nową liną syntetyczna
- progi Smitty Built
- snorkel AEV
- radio Alpine X209D z Android Auto i Apple CarPlay
- system dzwiękowy Alpine wraz z subwooferem
- przednie reflektory akcesoryjne Mopar LED
- lampy dalekosiężne
- osłony lamp tylnych
- Pedal Commander
- adapter do filtru oleju firmy Baxter, który eliminuje tzw. suchy start
- stolik Bison Gear na klapie bagażnika
- radio CB wraz z anteną
- lift „budy” TeraFlex 1.25 cala
- wiele innych dodatków jak pokrowce foteli, organizatory i mata bagażnika, kierunkowskazy led, akcesoryjne „ rączki” przód i tył itd.
Samochód w moich rękach od 3 lat, przypłynął z Kalifornii z lekkim uszkodzeniem tylnej klapy (zdjęcia do wglądu). Profesjonalnie zabezpieczony antykorozyjnie. Zero śladów rdzy.
Jeep po zakupie pokryty został folią PPF, która spełniając swoje zadanie nosi ślady po gałęziach, pod folią kryje się fabryczny lakier w niemal idealnym stanie.
Olej silnikowy wymieniany co 5 tys. km, w mostach i reduktorze co 10 tys. km. Świeżo wymieniony olej skrzyni biegów. Nowe tuleje wahaczy dolnych z przodu. Nowe tarcze hamulcowe z tyłu. Reduktor był rozebrany i złożony w Zibi Clinic w ramach sprawdzenia, jest jak nowy.
Jeepem przejechałem około 25 tys. bezawaryjnych kilometrów, używany głównie turystycznie do ciągania lekkiej przyczepy campingowej, okazyjnie jeżdżony w terenie (zawsze z poszanowaniem sprzętu). Garażowany, odkurzany co tydzień, zadbany, rama regularnie dokładnie myta w środku, mechanicznie bez zarzutu.
Do obejrzenia w Rzeszowie, sprzedaż na faktura Vat marża.