Sprzedam Jeep Wrangler JKU 2.8 CRD przerobiony na wyprawówkę (dla zestawu 2+1).
Samochód z Polskiego Salonu (Warszawa - Auto Skaczkowski). W moich rękach 4 sezony, odkupiony od pierwszego właściciela, z przebiegiem 32 tys km jako pełna seria - wszystkie modyfikacje od tego momentu realizowane przeze mnie.
Bezwypadkowy (CEPIK po Vin do sprawdzenia - żadnych wpisów poza przeglądami i zmianą właściciela). Pochodzenie: salon Polska. Przegląd do sierpnia 2025.
Serwisowany na bieżąco, faktury i historia do wglądu (częściej niż potrzeba wg producenta) - nigdy nie zawiódł. Stan bardzo dobry, gotowy do drogi.
Sprzedaż na Fakturę (brak PCC dla kupującego).
Można go obejrzeć w akcji na moim kanale Youtube np.
https://www.youtube.com/watch?v=qx4NpriDDzs
https://www.youtube.com/watch?v=x7ifdqDqSSY
Modyfikacje:
1. stalowe zderzaki przód (wyglądający jak rocznicowy - nie zwraca uwagi na przeglądach) i tył
2. Progi szerokie stopnie Rhino Rack (3 punkty mocowania)
3. Felgi ProComp z oponami BF KO2 33 cale (1-roczne - 5 sztuk)
4. Wyciągarka KingOne TDS-12 z grubszą 12mm liną syntetyczną (seryjna miała 10mm)
5. Wzmocniony zawias tylnej klapy i mocowania koła zapasowego
6. Zawieszenie:
- sprężyny Lowels +150kg - wzmocnione pod wagę zderzaków i wyciągarki przód-tył (z uwzględnieniem namiotu dachowego)
- amortyzatory Falcon 2.1
- lift 2 cale
- amortyzator skrętu OME
- łączniki stabilizatora JKS
- ręcznie rozpinany przedni stabilizator (adapter na gwint zamiast awaryjnego elektrycznego mechanizmu)
7. Wlot na masce Poison Spider (poprawa wentylacji komory silnika)
8. Zaczepy maski stalowe
9. Wszystkie lampy przód i tył LED
10. Kamera cofania (podłączona do oryginalnego radia)
11. Snorkel (założony mokry filtr wstępny)
12. Rama umyta i zakonserwowana 1,5 roku temu (nie było problemu z korozją, ale prewencyjnie przy serwisie na sezon zrobiony zabieg na przyszłość)
13. Silnik po chip-tuningu od VTG (220KM, 540 Nm) - wykres do wglądu
14. I wiele innych drobiazgów (typu rejestrator jazdy, rączki akcesoryjne w środku, przechyłomierz/woltomierz/wskaźnik wysokości, półka pod dachem z przodu, uchwyt do anteny CB, hak)
Modyfikacje wyprawowe:
1. Zabudowa z 2 szufladami (kuchnia/spiżarnia) - rozkładana wg projektu, bardzo pojemna jak na Wranglera, z kuchenką i praktycznym blatem - zbudowana przez Bison Gear
2. W miejscu pasażera za kierowcą (wyjęty fotel) - półka na lodówkę i zrobiony na zamówienie zbiornik na 40 litrów wody (dopasowany do kształtu podłogi, aby utrzymać nisko środek ciężkości
3. Woda podgrzewana elektrycznie - grzałka 300W - sterowanie panelem na zabudowie (poziom wody, termostat, separator od akumulatora auta i osobny set bezpieczników) - ok 2h jazdy pozwala na podgrzanie wody do 40 stopni (ciepły prysznic na 2000 metrów - bezcenny)
4. Pompa jachtowa - wyjście wody pod lewym światłem stop + wąż prysznicowy i słuchawka
5. Ledowa lampa na tylnej szybie - oświetlenie kuchni (uruchamiana przyciskiem w obudowie mechanizmu wycieraczki)
6. Półka stalowa - wymierzona tak, aby na zabudowę pod półki weszły 2 skrzynki Front Runner Wolfpack (1 dodaję razem z częściami typu filtry, krzyżak itp)
7. Bagażnik dachowy: stelaż RhinoRack Backbone (ze wzmocnieniem dachu ramą pomocniczą - zwiększa nośność) i platforma Pioneer - długa
8. Lodówka Yeticool (obecnie marka Yolco) - 40l kompresorowa, pasująca do zrobionego mocowania nad zbiornikiem z wodą (była zasilana z powerbanka Jackery 500W - ładowanego z akumulatora podczas jazdy lub solara przenośnego)
9. Akcesoria BisonGear na koło zapasowe - z trapami i mocowaniem do np. saperki
Ww. zawarte są w cenie.
Wszystkie modyfikacje off-roadowe i overlandingowe przekroczyły 65 tys. PLN. Wszystkie części były kupowane wzmocnione i/lub wiodących marek.
Osobno możemy porozmawiać o zakupie z:
1. Powerbankiem Jackery 500W + 100W solar - 2k PLN
2. Zestawem opon MT - 35 cali (315/75R17)- prawie nowe 5 szt. (zalożone 1 raz na majówkę w Rumunii) - 3 tys. PLN
3. Namiotem dachowym iKamper Skycamp 3.0 - wersja czarny raptor (najlepszy na rynku namiot 3 os, kapsuła z izolacją termiczną (widoczna na kilku zdjęciach)
4. Roletą Rhinorack Batwing 270 - lewą, z dodatkową ścianą na zamek, mocowaną do platformy Pioneer - 3 tys. PLN (widoczna na kilku zdjęciach)