Podstawowe informacje:
- sprzedaję jako drugi użytkownik, formalnie auto było po drodze w dwóch leasingach i dwa razy zostało z nich wykupione, miało jednak tylko dwóch faktycznych użytkowników
- auto miało kolizję w 2018 r., po której do wymiany był jedynie zderzak (zainteresowanym podeślę zdjęcie), poza tym bez poważnych kolizji/zdarzeń
- przegląd ważny do 17.07.2025
- ubezpieczenie OC/AC/Assistance ważne do 30.05.2025 (cesja w cenie)
- kupione i zarejestrowane w Polsce
- manualna skrzynia biegów
Stan:
- przebieg 202.500 km,
- auto mechanicznie w pełni sprawne, można wsiadać i jechać, jako użytkownik nie zauważam żadnych niepokojących sygnałów, silnik pracuje równo, w zawieszeniu nic nie stuka, sprzęgło i skrzynia bez zarzutów
- w okresie w którym posiadam auto (2017 - 2024) brak poważnych awarii
- w 2024 r. wymienione zostały: katalizator, akumulator, tarcze hamulcowe przednie, usunięte luzy w drążkach kierowniczych (mam faktury)
- pod koniec lata pojawiały się dziwne dźwięki w zawieszeniu, więc zawiozłem na diagnostykę zawieszenia, diagnostyka wykazała, że wszystko jest ok, tylko tarcze do wymiany - przednie wymieniłem i problem zniknął, należy liczyć się z wymianą tylnych tarcz za jakiś czas
- samochód ma kilka obcierek parkingowych (starałem się pokazać dokładnie na zdjęciach)
Dotychczasowe użytkowanie:
- odkąd użytkowałem auto, przynajmniej raz w roku robiłem kompletny serwis eksploatacyjny (wymiana olejów, filtrów itp.)
- przebieg w 70% zrobiony w długich trasach, najczęściej po kilkaset km, w dużej mierze po autostradach i ekspresówkach (rzadko jeżdżone w mieście)
Dodatki:
- dodaję komplet zimowych opon (w cenie)
Warunki kupna:
- auto stanowi środek trwały firmy, w związku z czym sprzedaje na fakturę VAT (kupujący nie płaci PCC)
- nie jestem mechanikiem ani handlarzem aut, więc stan opisuję z perspektywy użytkownika; poza zawieszeniem nie robiłem przed sprzedażą żadnej diagnostyki, jeżeli więc chcesz sprawdzić auto przez zaufanego mechanika nie widzę problemu, umówimy termin i udostępnię auto do sprawdzenia
Ogólnie mogę polecić komuś, komu nie zależy na luksusie, ale potrzebuję niezawodnego i taniego w eksploatacji auta. Wolnossący silnik 1.4 za dużo dynamiki nie da, natomiast jest pancerny i nie ma co się w nim za bardzo zepsuć. Auto dosyć pakowne jak na swój segment. Z tyłu może o dziwo siedzieć dorosła osoba i nie dotykać kolanami fotela. Bagażnik ma pojemność 370 l, a więc właściwie tyle co niektóre mniejsze SUVy (np. Vitara).