Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki KIA Cee’d kombi wraz z kompletem kół zimowych.
Pojazd posiada silnik 2.0 benzyna CVVT – zmienna faza rozrządu (typ:G4GC) o mocy 143 KM.
Podaje Nr VIN: U5YFF52338L033315, data pierwszej rejestracji 2008.02.20 – w celu zapoznania się z danymi w CEPIKu link: https://historiapojazdu.gov.pl/. Zdekodować VIN można pod tym linkiem https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/U5YFF52338L033315
Samochód kupiony w Polskim salonie w Lublinie, jestem jego drugim właścicielem, odkupiłem go w roku 2017 w marcu z przebiegiem ok. 202tys.
Samochód w moich rękach był naprawiany na bieżąco praktycznie u jednego mechanika (poza przeglądami LPG, to akurat w serwisie STAG i to potwierdza książka serwisowa), w sensie to co wynikało z bieżącej eksploatacji, poniżej przedstawiam historię pojazdu (to co miałem zanotowane, nie zbierałem faktur) i tak:
2017.03.10; 202 380 km, zakup pojazdu, wymiana rozrządu, wymiana olejów w skrzyni i silniku
2017.04.07; 203 534 km; wstawiony gaz LPG - instalacja STAG-4 QBOX+; wstawiony hak
2018.04.28; 216 235 km; ozonowanie klimatyzacji, wymiana oleju w silniku
2018.06.02; 218 358 km; wymiana alternatora
2019.05.24; 230 833 km; regulacja luzów zaworowych (reg. szklankowa), wymiana świec zapłonowych, wymiana napinacza, oleju w silniku, serwis klimatyzacji, wymiana tulei w przednich wahaczach
2020.05.16; 239 632 km; ozonowanie klimatyzacji, wymiana oleju w silniku
2020.08.09; 241 313 km; wymiana akumulatora
2020.08.23; 242 050 km; naprawa klimatyzacji, wymiana uszczelnienia na wałku w kompresorze
2020.11.12; 243 800 km; wymiana klocków hamulcowych przód i tył, wymiana sondy Lambda 1 i 2
2021.07.08; 247 588 km; wymiana olejów, filtrów, czyszczenie klimatyzacji, wymiana czujnika położenia wału, wymiana 1 cewki zapłonowej, nowe świece zapłonowe,
2022.05.21; 254 863 km; wymiana oleju, wymiana sworzni, wymiana chłodnicy klimatyzacji, nabicie klimatyzacji, alternator: wymiana szczotek, łożysko, pierścień
2022.07.19; 256 760 km, wymiana tylnych sprężyn w zawieszeniu
2022.09.19; 258 418 km, konserwacja podwozia
2023.05.04; 263 898 km, wymiana oleju w silniku i w skrzyni biegów, ozonowanie klimatyzacji, wymiana przednich McPhersonów (sprężyny z amortyzatorami i kielichami), ustawienie zbieżności
2023.08.15; 268 756 km, wymiana czujnika położenia wału
2024.03.16; 273 251 km, wymiana łańcuszka i nastawnika faz rozrządu CVVT, wymiana oleju w silniku z dodanym czyścikiem
2024.07.02; 274 634 km, sprawdzenie elektrozaworów i założenie zawleczki na rozpiętym koszu skrzyni biegów. Kosz pozostaje, nie ma kompletu zębów zabezpieczających zawleczkę.
2024.09.09; 275 190 km, wymiana oleju w silniku, kontrola hamulców, układu wspomagania i zawieszenia. Regulacja LPG - aktualizacja ustawień po wcześniejszej wymianie nastawnika faz rozrządu CVVT
Nadto auto ma już swój wiek, zatem i swoje bolączki, spękana skóra na fotelu kierowcy, wytarta kierownica, uszkodzony regulator pochylania reflektora przedniego od strony pasażera, klejony zespół świateł oświetlenia wnętrza nad kierowcą; pojawiają się ogniska korozji: nad ramkami szyb tylnych drzwi, na dolnej krawędzi klapy bagażnika, przy łączeniach progów, jest sporo otarć parkingowych tak jak widać na zdjęciach. Zwracam również uwagę, że prawy próg na wysokości drzwi pasażera jest wgięty, są również nieco wgięte drzwi pasażera z przodu, to są jeszcze uszkodzenia wykonane przez poprzedniego właściciela, z uwagi że nie doszły one do blachy i nie było ryzyka korozji nic z tym nie robiłem, bo miałem zamiar naprawić przy okazji jakiś dodatkowych uszkodzeń, ale szczęśliwie nie miałem żadnych zdarzeń, które by tego wymagały. Pojazd był garażowany do maja tego roku.
Sam pojazd wystarczająco dobrze wyposażony:
- ESP,
- czujniki cofania, zapięcia pasów bezpieczeństwa
- wspomaganie kierownicy
- sterowanie radia w kierownicy, radio oryginalne, USB na pendriva
- poduszki powietrzne i kurtyny boczne
- klimatyzacja automatyczna i klimatyzowany schowek
- komputer pokładowy – spalanie itd.
- relingi
- hak, dodatkowa tablica rejestracyjna do bagażnika rowerowego (bagażnik nie jest częścią oferty – do tego był potrzebny hak w pojeździe)
- roleta bagażnika i kratka elastyczna systemowo montowana i demontowana przy podsufitce
- isofixy z tyłu, podłokietnik, uchwyt na napoje zintegrowany z podłokietnika hamulca ręcznego
- przyciemniane tylne szyby – pasażerów
- tylna kanapa rozkładana, dzielona 2/3
- elektryczne szyby x4
- automatycznie włącza światła mijania
- 2 kluczyki, centralny zamek, alarm, powyżej 40 km/h automatycznie zakluczy drzwi
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- instalacja LPG STAG-4 QBOX+, koło dojazdowe jako zapasowe
- opony:
- letnie na alufelgach na zdjęciach (Goodyear Efficien Grip 195/65/R15 91V – 2x 0423 przód – bieżnik ok. 8 mm, 2x 0318 tył – bieżnik ok. 5mm)
- zimowe na felgach stalowych z kołpakami, bieżnik ok. 7 mm (Nokian WR D4 91T – 2x 5121 przód, 2x 2620 tył
Uprzedzając pytania, auto nie ma grzanych foteli i nie ma tempomatu, nie ma przednich czujników odległości, czujnika deszczu, elektrycznie składanych lusterek.
Samochód sprzedaję jako uszkodzony i tak wpiszemy na umowie kupna-sprzedaży, wszystkie wady o których wiem opisałem powyżej w taki sposób jakbym sam chciał być obsłużony (a sam niedawno byłem kupującym), generalnie najpoważniejszą usterką jest układ przeniesienia napędu i fakt, że kosz w skrzyni automatycznej nie jest pełnowartościowym elementem. Dlatego chcę wpisać klauzulę uszkodzony, aby wyłączyć roszczenia z tyt. rękojmi, pomimo iż samochód normalnie jeździ i go również używam więc przebieg się będzie zmieniał.
Przegląd techniczny ważny do: 04.03.2025
OC ważne do: 19.03.2025
Homologacja butli GAZ do: 26.01.2027