Na sprzedaż wystawiam swoje prywatne auto, które zakupiłem osobiście w salonie w Gdańsku, stan jego idealny, żadnych wad nie posiada. Wersja Plus RWD z bateria 77.4 kwh oraz ze wszystkimi dodatkami dobranymi, czyli prócz standardu wersji Plus posiada dodatkowo:
Pakiet Outdoor (PK01):
Pakiet zimowy: podgrzewana kierownica i fotele przednie
Technologia V2D (Vehicle-to-Device) umożliwiająca zasilanie
urządzeń zewnętrznych (V2L) i pojazdów (V2L)
Możliwość ciągnięcia przyczepy
Blind Spot Detection
Blind Spot Collision Avoidance Assist
Rear Cross Traffic Alert
Rear Cross Traffic Collision Assist
Pakiet Komfort (PK02):
Pakiet Zimowy Plus: podgrzewana tylna kanapa, wentylowane fotele
przednie, dotykowy panel sterowania elementami pakietu
Elektryczna pokrywa bagażnika
Automatyczne klamki z funkcją „easy entry”
Pakiet Widoczność (PK03):
Inteligentne reflektory adaptacyjne
Kierunkowskazy LED typu sekwencyjnego
Wyświetlacz head-up z funkcją rozszerzonej rzeczywistości (AR)
Pakiet Technologiczny (PK04):
System zdalnego parkowania z funkcjami:
➢ parkowanie prostopadłe
➢ wjazd / wyjazd z miejsca parkingowego
Blind View Monitor
Round View Camera
Collision Avoidance Assist
Pakiet Technologiczny Plus (PK05):
Highway Driving Assist II
Forward Collision Avoidance Assist Crossing
Zestaw audio Meridian (MER):
Zestaw audio firmy Meridian z 14 głośnikami NATec
Technologia dźwięku przestrzennego „Horizon”
Technologia optymalizacji dźwięku „Intelli-Q”
System wirtualnego dźwięku ASD
+ lakier Aurora Black - czarna perła.
+ Dodatkowo zamontowany Hak w ASO Gdańsk, wersja demontowalna niewidoczna z kluczem. Mało używany, pare razy do bagażnika rowerowego.
Generalnie auto ma praktycznie wszystko i jest bardzo komfortowe. Zrobione ma wszystkie akcje serwisowe, czyli aktualizacje i wymianę akumulatora 12v na nowy. Sprzedaję tylko dlatego, że kupiłem wersję AWD, ale tez tą samą EV6, bo jest to naprawdę super auto i na ten moment ciężko z konkurencją, szczególnie za tę cenę, kosztowało dużo więcej 2 lata temu.
Takie opcje jak ładowanie DC do 240kw oraz V2L/V2V z gniazdem 230v o mocy 3.6kw (na zewnątrz i w środku) czyni te auto jednym z najlepszych na rynku. Auto można używać jako domowy magazyn energii, u siebie mogę pokazać nawet jak to działa.
Opcja jeżdżenia i parkowania zdalnie za pomocą pilota super sprawa i nie tylko zrobi wrażenie na innych ale i przyda się na pewno na ciasnych parkingach, używam często, super sprawa.
Kamery z wersją 360 stopni jakością przebijają większość aut, a światła LED typu matrix to czysta przyjemność.
Sterowanie i zdalny nadzór za pomocą aplikacji z możliwością zdalnego grzania i chłodzenia - ciężko potem odejść od tego luksusu, szczególnie jak już nie trzeba skrobać szyb w zimę, czy wsiadać do rozgrzanego auta latem :)
Zasięg w zależności od stylu jazdy, prędkości i pory roku można ocenić na zakres 300-550km, średnio koło 400.
Zapraszam do kontaktu po więcej informacji, jeżdżę elektrykami już parę dobrych lat i chętnie odpowiem na wszystkie pytania, mogę też pomóc w montażu ładowarki.
Cały opis wyposażenie można sprawdzić w katalogu:
https://kia.polmotor.pl/wp-content/uploads/2021/07/Cennik_EV6_MY22_03.06.2022-1.pdf
Podsumowując, ta wersja ma wszystko co możliwe prócz szyberdachu i pompy ciepła, ale akurat brak pompy ciepła to zaleta z mojego doświadczenia, gdyż grzałki są ciche i mniej awaryjne, pompa chodzi jak mały silnik benzynowy (jeśli chodzi o hałas) co jak w mojej opinii jest irytujące i już auto wtedy nie jest tak ciche jak na elektryka przystało :) Z kolei zaleta pompy to w trasie oszczędność rzędu 2-3%, co jest mało znaczące i niewarte poświęceń i pieniędzy.
Auto miało zgłoszoną jedną szkodę na kwotę około 2-3tys zł, była to dosłownie ryska i drobne pęknięcie. Zostało to zrobione.