Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 1
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 2
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 3
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 4
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 5
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 6
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 7
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 8
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 9
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 10
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 11

1 / 12

Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 1
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 2
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 3
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 4
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 5
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 6
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 7
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 8
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 9
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 10
Kia Niro 1.6 GDI Plug-in Hybrid XL - 11

Najważniejsze

Przebieg

76 000 km

Rodzaj paliwa

Hybryda Plug-in

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 580 cm3

Moc

105 KM

Opis

Na sprzedaż Kia Niro Plug-in w najwyżej dostępnej wersji XL. Rzadko spotykane, luksusowe wnętrze w jasnoszarej skórzanej tapicerce wraz z elektrycznym szyberdachem optycznie powiększa wnętrze i tworzy wyjątkową atmosferę. Samochód idealny dla osób, które poszukują auta nie zwracającego uwagi, ale w środku eleganckiego i komfortowego.

Auto jest serwisowane w ASO odkąd je mam i wyjątkowo zadbane. Nigdy nie było używane przez osoby palące, małe dzieci, nie były w nim wożone zwierzęta. Większość przebiegu zrobiona po autostradach. Pierwotnie zarejestrowane we Francji, jestem drugim w Polsce i ogółem trzecim właścicielem.


Nie jestem handlarzem, więc ani auto, ani zdjęcia zdjęcia nie są "podpicowane" - auto jest w ciągłym użytkowaniu, jedynie opłukałem je z kurzu po trasie i pstryknąłem trochę zdjęć.


Stan ogólnie opisałbym jako bardzo dobry. Nie jest to nówka sztuka i ma niewielkie ślady użytkowania i delikatnego "pajączka" widocznego pod światło na lakierze - natomiast na oko mógłby równie dobrze mieć rok albo dwa. Jeżdżę nad wyraz spokojnie, co potwierdzi komputer pokładowy, który rejestruje i ocenia styl jazdy. Technicznie samochód jest absolutnie nieskazitelny, elektryka sprawna, zawieszenie pracuje cicho, a silnik równo. Nie było żadnych napraw, niedawno wymieniony był tylko akumulator 12V, co w przypadku hybryd jest normalne po 5 latach. Jedyne co robię przy tym aucie to dwa razy w roku zmieniam opony i wycieraczki.


Wady, jakie zauważyłem są udokumentowane na zdjęciach: powierzchowne rysy lakieru przy klamce (od długich paznokci poprzedniej właścicielki), oraz niewielkie zabrudzenia na tylnym fotelu i na desce (może mój detailer to usunie, ale na razie są więc piszę). Plus zarysowany kapsel od felgi, jeśli to liczyć jako wadę. Wśród wad należy też wymienić fakt, że auto ma we Francji odnotowane uszkodzenie z ubezpieczenia - pierwsza właścicielka ponoć wjechała w szlaban, w związku z czym lampy i przedni pas zostały uszkodzone. Naprawa polegała na wymianie elementów w całości na oryginalne, więc ani miernikiem, ani w żaden fizyczny sposób nie da się stwierdzić, że cokolwiek było uszkodzone czy naprawiane. Mógłbym o tym wcale nie napisać i nikt by się nie dopatrzył, ale nie jestem Mirkiem-handlarzem - chcę żeby przyszły właściciel wiedział dokładnie co kupuje i był z tego zakupu zadowolony.


Dlaczego ta wersja?

Plug-in to najbardziej uniwersalny rodzaj napędu, pozwala jeździć na prądzie za pół darmo w okolicy domu jednocześnie dając nieskrępowany zasięg w trasie. Bateria w doskonałym stanie, realny zasięg 56km po mieście. Spalanie po wyczerpaniu baterii przy 120km/h około 5,5l/100km, w mieście ok. 4,8l/100km, ruch podmiejski nawet 4,5l. W idealnych warunkach udaje się zejść nawet do 3,6l, aczkolwiek to też wymaga odpowiedniej techniki jazdy.


Wersję XL odróżniają od innych m.in.

- światła full LED, jasne, energooszczędne i praktycznie wieczne

- skórzane fotele mają nie tylko ogrzewanie, ale też wentylację, co zapewnia ogromny komfort latem (nie ma "przyklejania się" do foteli)

- system audio klasy premium z subwooferem (czysty dźwięk i potężny bas)

- jazda półautonomiczna w trasach (auto samo kieruje, ale trzeba trzymać ręce na kierownicy)


Plus wszystkie inne rzeczy, których się oczekuje w nowoczesnym aucie: Android Auto / Apple CarPlay, ładowanie bezprzewodowe smartfona, porty USB, kamera cofania, czujniki utrzymania pasa, ruchu poprzecznego, wykrywanie kolizji, aktywny tempomat, podgrzewane lusterka, elektroniczna klimatyzacja dwustrefowa, itd itp.

W komplecie oczywiście fabryczna ładowarka 230V z regulowaną mocą.


Dlaczego taka cena?


- serwisowane w ASO, wszystkie przeglądy w terminie, filtry powietrza, oleju itp. wszystko oryginalne

- zrobione ozonowanie klimatyzacji w ASO

- lakier ma nałożoną najwyższej klasy powłokę ceramiczną (chroni przed uszkodzeniami)

- szyby pokryte powłoką hydrofobową (poprawia widoczność w deszczu, woda zbija się w duże krople)

- wszystkie elementy mają fabryczny lakier (można sprawdzić miernikiem)

- udokumentowany przebieg, można sprawdzić w mObywatelu

- posiada zamontowany hak - składany, z homologacją, wbity w dowód

- alufelgi z zabezpieczeniem przeciw odkręceniu, mają nałożone kapsle poprawiające aerodynamikę (+ ochrona przeciw krawężnikom)

- dwa komplety najwyższej klasy opon (zwycięzcy testów w swoich kategoriach)

- przed przekazaniem w nowe ręce auto będzie przygotowane przez zaufanego detailera, tak żeby nowy właściciel mógł z przyjemnością rozpocząć korzystanie


Wystawiłem ogłoszenie tylko dlatego, że mam możliwość okazyjnie kupić nowe auto, które miałem od jakiegoś czasu na oku. Więc sprawdzam czy dostanę dobrą ofertę - jeśli nie, to wcale nie będę sprzedawał bo mam "pewniaka" i wolę się go trzymać.

 

7 marca 2025 19:15

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Kia

Model pojazdu

Niro

Wersja

1.6 GDI Plug-in Hybrid XL

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2019

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

82000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jarosław

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store