Mam do sprzedania wyjątkowy samochód, taki z którym ciężko mi się rozstać ale na prośbę Żony zmieniamy na auto z 3 niezależnymi fotelami z tyłu (dwójka dzieci).
Kia Optima Kombi 2017r. z silnikiem wolnossącym 2.0 benzyna i 6-stopniową hydrokinetyczną skrzynią biegów.
Jestem drugim właścicielem, auto kupiłem przy przebiegu 62 tysiące kilometrów w 2020 roku. Samochód był regularnie serwisowany w Kia Wrobud we Wrocławiu. Na wszystko posiadam dokumentację.
Po kupnie auta założyłem instalację LPG BRC u mnie w Opolu przy przebiegu 63 tysiące kilometrów w serwisie LPG Gaz Piekarz. Silnik idealnie się do tego nadaje, auto kupowałem od razu z myślą o LPG. Ciężko było znaleźć takie z tym silnikiem.
Instalacja i samochód były regularnie serwisowane co 15 tysięcy kilometrów, na wszystko posiadam dokumentację którą kupujący dostanie. Na życzenie mogę udostępnić. Ostatni przegląd (olej+filtr oleju+filtr powietrza+filtr kabinowy) zrobiony dosłownie wczoraj (akurat wypadł interwał i musiałem zrobić), ostatni przegląd instalacji lpg przy przebiegu 180 tysięcy km.
W skrzyni biegów był wymieniany olej na taki zgodny ze specyfikacją producenta w ASO Kia Opole przy przebiegu 82 tysięcy km i 160 tysięcy km. Nic się nie działo, profilaktycznie.
Skrzynia jest jak się dowiadywałem "pancerna", przy dobrej dbałości odwdzięcza się bardzo dobrą kulturą pracy i bezawaryjnością.
Silnik pracuje równo, nie dostrzegłem żadnego spadku mocy na gazie ale na hamowni nie sprawdzałem. Odpala na benzynie, szybko po paru km przechodzi na gaz.
Nigdy nie miałem z autem żadnych problemów, tylko jazda i przeglądy. Auto pod kątem eksploatacji marzenie.
Bardzo duży zbiornik! 70l brutto, 56-57l netto. Na gazie zależnie od jazdy zasięg 500-600km bez problemu.
Poza typowymi elementami wersji L jak podgrzewane fotele, kierownica i organizer w bagażniku dodatkowo dokupiłem osłonę tylnego zderzaka zintegrowaną z dywanikiem bagażnika i zamontowałem dwie bardzo poręczne siatki w bagażniku.
Samochód przy delikatnej jeździe pali ok. 8-9l gazu+0,5l benzyny, cykl mieszany ok. 9-10,5l gazu+0,9l benzyny. W jeździe w trasie przy prędkościach autostradowych ok. 12lgazu+1,5l benzyny. Ekonomia jadzy porównywalna do diesla, nawet nieco lepsza przy znacznie lepszej kulturze pracy i bezawaryjności (także z powodu hydrokinetycznej skrzyni automatycznej: wszystkie inne wersje mają dwusprzęgłówkę).
Do samochodu dodaję 4 opony zimowe Michelin Alpin 6 które jeszcze parę sezonów mogą posłużyć (głęboki bieżnik).
Sprzedaż tylko na umowę kupna-sprzedaży od osoby fizycznej. Handlarze, komisy proszę nie dzwonić! Dziękuję