Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 1
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 2
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 3
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 4
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 5
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 6
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 7
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 8
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 9
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 10
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 11
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 12
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 13
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 14
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 15
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 16
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 17
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 18
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 19
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 20
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 21
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 22
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 23
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 24
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 25
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 26
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 27
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 28
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 29
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 30
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 31
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 32
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 33
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 34
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 35
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 36
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 37
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 38
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 39

1 / 40

Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 1
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 2
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 3
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 4
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 5
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 6
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 7
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 8
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 9
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 10
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 11
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 12
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 13
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 14
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 15
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 16
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 17
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 18
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 19
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 20
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 21
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 22
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 23
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 24
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 25
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 26
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 27
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 28
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 29
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 30
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 31
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 32
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 33
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 34
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 35
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 36
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 37
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 38
Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7 - 39

Najważniejsze

Przebieg

50 040 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

998 cm3

Moc

100 KM

Opis

Crossovery powinny charakteryzować się neutralnymi doznaniami podczas jazdy.

Zwykle, krótko po zakończeniu podróży, szczegóły dotyczące prowadzenia pojazdu ulatują z pamięci. To jednak nie wada, a raczej zaleta – samochód ma zapewniać komfort, zwrotność, wygodę oraz ekonomiczność, wszystko to bez nadmiernego wrażenia.

Dlatego przedstawiamy w naszej ofercie auto spełniające te kryteria.

Jest to Kia Stonic z silnikiem trzycylindrowym o mocy 100 KM i skrzynią 6 biegową.


////////////////


Kia Stonic 1.0 T-GDI udowadnia, że nie tylko hybrydy (i wciąż oferowane diesle) mogą uzyskiwać satysfakcjonujące wyniki spalania i że jest godna polecenia oferta dla osób bojących się m.in. o trwałość akumulatora trakcyjnego w samochodzie hybrydowym lub elektrycznym.


////////////////



Projektanci postawili na dynamiczną i ciekawą sylwetkę, a to zaczyna się już w przedniej części nadwozia.

Zauważalne są dynamiczne światła, prosty, ale nowoczesny grill w tradycyjnym stylu oraz zderzak z dużym wlotem powietrza w dolnej części, ładnie wkomponowanymi światłami przeciwmgielnymi i kilkoma ładnymi wstawkami.

Linia boczna Kii Stonic jest raczej spokojna , ale warto zwrócić uwagę na ciekawe przetłoczenie na tylnych drzwiach.

Nie brakuje także charakterystycznych nakładek z tworzywa sztucznego na nadkola i progi.

Z tyłu Kia Stonic charakteryzuje się ładnymi kloszami lamp i masywnym zderzakiem, który skrywa dużą, srebrną wstawkę ukrywającą atrapy końcówek układu wydechowego.


/////////////////


Litrowy silnik ochoczo wkręca się w obroty co oznacza, że samochód sprawnie nabiera prędkości od samego „dołu”, stąd zwolennicy dynamicznej jazdy będą musieli przeciągać Stonica na biegach. Z drugiej strony w niższych partiach obrotów jednostki napędowej prawie nie słychać, co przekłada się na przyjemne pokonywanie długich, miejskich arterii.

Nie można też narzekać na wyciszenie po opuszczeniu miejskiej „dżungli”: jak na małego crossovera jest bardzo dobrze nawet na autostradzie.


///////////////////


Stonic nie zaskakuje kierującego niespodziewanymi reakcjami na podmuchy wiatru czy szybki wjazd w zakręt: prowadzi się pewnie, bez szczególnych wychyleń nadwozia.

W naszej wersji kierowca ma przy tym do dyspozycji sporą listę elektronicznych asystentów czuwających nad bezpieczeństwem podróżowania, szczególnie system utrzymujący pojazd pośrodku pasa ruchu.

Układowi kierowniczemu nic nie brakuje, idealna precyzja: pracuje lekko, z wyraźnym nastawieniem na komfort.


////////////////////


Biorąc pod uwagę kwestie średniego zużycia paliwa, elektryfikacja tego silnika nie ma większego sensu, bowiem jest on oszczędny sam w sobie. Deklarowane przez producenta 5,4-5,6 l w cyklu mieszanym jest jak najbardziej do osiągnięcia bez zwracania uwagi na zasady ecodrivingu. W gęstym ruchu miejskim benzynowy Stonic pali ok. 6 l/100 km. Połączenie go z ruchem podmiejskim obniża rezultat do ok. 5,0 l/100 km, natomiast podróżowanie drogami krajowymi spokojne pozwoli zejść ze spalaniem do wartości poniżej 4,5 l/100 km.

Auto nie jest paliwożerne na drogach szybkiego ruchu, bowiem „zadowala się” ok. 6,5-7 l/100 km przy prędkości 130 km/h.


///////////////


Kia Stonic 1.0 T-GDI 100KM to przed wszystkim nowe auto, które spodoba się każdemu, jednak aby się o tym przekonać, należy je poznać, dlatego zapraszamy do wizyty u nas, a przekonacie się, że jest to właśnie oferta skierowana dla was.

 

7 grudnia 2024 0:41

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Kia

Model pojazdu

Stonic

Wersja

1.0 T-GDI 100 OPF Edition 7

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2022

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

49425

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jolanta AutoVika

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Mielżyn, gnieźnieński, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store