Jeżeli masz - czas , nudzisz się i masz wielką chęć pogadać o marzeniach o Defenderze,
to proszę poszukaj innego ! Szanujmy swój czas.
DEFENDER Jedyny Taki w Polsce !!!!!
DEFENDER JEST W STANIE bardzo dobry++
Defender został zbudowany(2018) na bazie Defendera 130 dubel-kabina z paką.
Przeróbki są zalegalizowane i auto jest zarejestrowane -UWAGA jako Pojazd specjalny Kempingowy Defender, na 4 osoby ,masa pojazdu 2660 kg; DMC 3500 kg; na haku 3500 kg
Defender został rozłożony na czynniki pierwsze i kompletnie odrestaurowany.
Rama została wypiaskowana ,wzmocniona w newralgicznych miejscach (znanych wszystkim znającym temat) ,został zmodyfikowany tylny zderzak i OCYNKOWANA . Następnie zabezpieczona antykorozyjnie.
W Defenderze wszystkie podzespoły zostały wymienione lub zregenerowane tak by samochód z dużym prawdopodobieństwem nigdy w drodze nie uległ awarii.
Między innymi: całkowita wymiana wszelkich gum na poliuretanowe, sierżanta ,wymiana przewodów hamulcowych na miedziane ,wymiana tłoczków hamulcowych na nierdzewne w raz z wszelkimi uszczelniaczami ,
wymiana sprężyn i amortyzatorów z tyłu na potężne bigbary. Skrzynia biegów oraz reduktor wstanie perfekcyjnym. Rozrusznik ,alternator zregenerowany.
Szybciej jestem wstanie napisać co w trym aucie nie było zrobione niż to co wykonane , tzn nie został otworzony silnik, natomiast pompowtryski ,listwa do pompowtrysków uszczelnienie kapy ..TAK :)
Tylny most jest wymieniony na SALTSBURY (dla pewność i- dużych obciążeń DEFA.)
W obydwu mostach są TRUCK-TRAKI ASHCROFTA-automatyczne blokady mostów.
Przednie i tylne półosie są ASHCROFTA HD.
Przeguby ASHROFTA HD
Zabieraki są oryginalne defenderowskie jako bezpiecznik.
Zawieszenie jest podniesione o 2"
Silnik jest w idealnym stanie ,pracuje równo i płynnie.
DEF ma 3 zbiorniki paliwowe - dwa w tylnych błotnikach i trzeci w ramie ,tak że paliwo spływa samoczynnie pod pompę paliwa ,wskażnik paliwa działa od momentu opróżniania zbiornika w ramie .Przed tym momentem pokazuje FUL.
zbiorniki mają pojemności 270 L ! Oczywiście tankowane w miarę potrzeby.
DEF posiada webasto mokre ( podgrzewa silnik) i chinwebasto do ogrzewania przestrzeni w aucie.
Zbiornik wody użytkowej (75 L L) jest podgrzewany za pomocą silnika w czasie jazdy do zadanej temperatury. Prysznic zewnętrzny.
Na postoju istnieje możliwość grzania wody przez mokre webasto.
Ma zamontowaną dodatkową regulowaną z konsoli nagrzewnicę pod tylnym fotelem zasilaną wodą z silnika - mega przydatne zimą.
Def posiada dwa akumulatory jeden dla rozruchu i drugi hotelowy , ma również możliwość podłączenia do prądu by podtrzymywać akumulator hotelowy. Hebel na obydwa akumulatory oraz woltomierz z alarmem do obydwu aku.
Lodówka kompresorowa 37L ,bardzo sprawna i oszczędna .
Cały def jest wygłuszony i ocieplony profesjonalnymi materiałami.
Fotele przednie są elektryczne i podgrzewane. Na podsufitce wmontowane dodatkowe schowki tak jak i w podłokietniku.
W zabudowie są zbudowane komory ładunkowe ( siedziska) ,oraz półki i szuflady w zabudowie.
Przy złożonym dachu można spokojnie siedzieć i przygotować np. posiłek przy nie sprzyjającej pogodzie.
Po otwarciu dachu można stać w środku nawet bardzo bardzo wysokie osoby.
górne łóżko jest złożone z dwóch elementów które po rozsunięciu tworzy mega wygodne łózko o szer. 135cm i 2m długości.
Dolne spanie rozkłada się po złożeniu tylnych foteli i rozłożeniu elementów .
Spaliśmy w namiocie przy minus 15 stopni bez żadnego problemu webasto 5kw daje wystarczająco ciepła by spać nawet pod kocem.
Defender ma zadaszenie wzdłuż całego boku i tylnych drzwi .
Zadaszenie jest wsuwane ( kedra) w szynę i posiada maszty o regulowanej długości.
Defenderem przeżyliśmy mnóstwo przygód , nigdy nas nie zawiódł i szukamy dla niego odpowiedniego nowego właściciela ,bo DEF czeka na nowe przygody ,a jest na nie w 100% gotów od razu po zakupie!!!!