Jestem 2 właścicielem tego auta (od 2009), który zakupiony został w niemieckim salonie z niestandardowym, bardzo luksusowym wyposażeniem.
Oryginalne skórzane obicia siedzeń w kolorze zielonym (skóra pokrywa również 4 dodatkowe, składane siedzenia w tylnej części samochodu, gdzie zwykle znajduje się metalowa ławka), skórzana gruba kierownica, deska rozdzielcza oraz popularny śmietnik (skrytka podłokietnikowa) obszyte skórą oraz niespotykana alcantara na całej długości podsufitki.
Silnik diesla montowany w tym modelu (do roku 1998),uznawany jest za bezapelacyjnie najlepszy i najmniej awaryjny w historii LD.
Dodatkowym wyposażeniem zamontowanym przeze mnie jest min:
- nowa, oryginalna blokada przedniego mostu firmy ARB,
- nowa, oryginalna blokada tylnego mostu firmy ARB,
- wysokiej jakości wyciągarka z liną sterowana z pilota i kabla,
- kompresor oryginalny do blokad mostów,
- dodatkowy (drugi) akumulator z systemem rozruchu w trudnych warunkach (bardzo niskie temperatury) z systemem automatycznego ładowania,
- gruba stalowa osłona mostu przedniego,
- nowe drążki kierownicze z wzmacnianych materiałów,
- dodatkowe oświetlenie przód (halogeny),
- dodatkowe oświetlenie tył,
- HI-Lift z mocowaniem,
- snorkel,
- CB Radio,
- oryginalne aluminiowe obręcze kół z nowymi (1,5 roku) oponami AT
Wszystkie serwisy od początku (kilkanaście lat) wykonywane w jednej z najlepszych stacji serwisowych Defendera w Polsce - Land Parts System Poznań - Suchy Las.
Pomimo naprawdę niewielkiego przebiegu (można sprawdzić w serwisie) auto jeździło regularnie, było garażowane i kochane przeze mnie :)
(przebieg może minimalnie się różnić od tego który jest na zdjęciach)