Samochód sprowadzony z Austrii w 2010 roku. W Polsce jesteśmy jego drugim właścicielem. Kupione ze znaną historią w Opolu. Samochód zarejestrowany jako ciężarowy na 4 osoby. My użytkujemy go tylko i wyłącznie prywatnie.
Auto jak na swój wiek bardzo dobrze wyposażone i w bardzo dobrym stanie technicznym.
U nas używane jako trzeci samochód w czasie wolnym od pracy.
Zakupiony przez nas przy około 180kkm w 2018 roku:
Po zakupie zrobiony został rozrząd przód z pompą wody i oleju (oryginał).
Gdzieś w międzyczasie robione rurki hamulcowe z tyłu, regenerowane zaciski z przodu, wymieniana podpora wału i pewnie wiele innych rzeczy których nie pamiętam. :)
Wtryski, wąż intercoolera, sprzęgło, koło dwumasowe, pompa sprzęgła, oleje skrzynia i mosty przy dużym serwisie przy około 210kkm.
Tuleje na wahaczach tył góra i przód dół przed wakacjami rok temu.
Miesiąc temu wymienione linki hamulca ręcznego i wymieniony moduł EPB.
Nowe pióra wycieraczek, siłowniki maski i klapy tylnej. Nowy akumulator Banner AGM.
Jeździ na oleju Mobil 1 5W40 SHC/ ESP olej wymieniany co 5-8 tysięcy km (raz w roku).
Samochód przejechał z nami niecałe 50 tysięcy kilometrów po Europie ciągnąc dużą przyczepę kempingową. Brodził w strumieniach, w morzu Watowym w trakcie przypływu, śmigał po piaszczystych plażach Romo i wielu innych miejscach. Nigdy nie zawiódł w trasie.
Z elementów dołożonych: bagażnik na dachu od D-G z siatką i osłoną przeciwwietrzną, drabinka to chińczyk ale założona customowo na sztywno. Oświetlenie dodatkowe 60 W LED na dachu.
Auto używane zgodnie z jego pierwotnym przeznaczeniem miejscami nosi ślady walki z gałęziami :)
Dwa komplety kół zima/lato na takich samych felgach.