Edit 11.03.2025r.
Przy przebiegu 407 850 km zrobiłem:
-Wymianę oleju silnikowego wraz z dwoma filtrami
-Nową uszczelkę miski olejowej
-Planowanie kolektora wydechowego
-Regenerację turbosprężarki
-Wymianę uszczelniaczy wtryskiwaczy paliwa.
Bez wkładu finansowego, autem jeżdżę i na bieżąco serwisuję.
Auto zrobiłem pod siebie, dbane, serwisowane.
Jestem jego pierwszym właścicielem w kraju, sprowadzony z Francji w 2009r.
Interwały olejowe raz w roku, ostatnimi laty robiłem nim nie więcej niż 2-6 tyś km.
Rama konserwowana.
Wymieniona blacha podłogi kabiny i bagażnika.
Faktura VAT 23%.
Jeździć i się cieszyć.
Powiększony interkuler.
Turbina hybrydowa - od PERUN TURBO, wskaźnik ciśnienia powietrza doładowującego.
236 KM
566Nm (mapa zrobiona przez wrocławskiego tunera- pomiary wykonane na hamowni). Przy odcięciu "łutututu".
Przy normalnej jeździe spalanie na poziomie 10 - 11L.
Kilka lat temu świeca żarowa uszkodziła silnik, w RAYO został wymieniony na inny, sprawny ze znacznie mniejszym przebiegiem - do tej pory w idealnym stanie.
Pływające tylne kierunkowskazy.
W reflektorach LED H4 PHILIPS.
Oświetlenie robocze LED:
przód dół
przód góra
lewa i prawa strona
tył.
Dodatkowe oświetlenie LED włączane wraz z wstecznym.
Bagażnik dachowy a na nim:
hilift
siekiera
szpadel.
Wyciągarka
Koła 35"-zmienione przełożenia dyferencjałów pod rozmiar kół.
Zmodyfikowany zawias, duży lift.
Felgi stalowe 17".
Kevlarowa tarcza sprzęgła.
Blokada przedniej (ARB) i tylnej (Kam Diff Locks) osi.
Blokada centralna (dołożona oryginalna LR).
Stalowe zderzaki.
Auto bardzo dzielne w terenie.
https://youtu.be/415UiZaDMx0?si=Y-Tj1hLdmcGYV8yi
Zapraszam na jazdę próbną.