Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 1
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 2
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 3
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 4
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 5
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 6
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 7
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 8
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 9

1 / 10

Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 1
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 2
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 3
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 4
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 5
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 6
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 7
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 8
Land Rover Discovery V 3.0 TD6 HSE - 9

Najważniejsze

Przebieg

197 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 993 cm3

Moc

258 KM

Opis

Discovery kupiłem w 2021 roku szukając najlepszego stosunku komfortu, trochę prestiżu (nie krzyczącego jak mercedes czy BMW), do ceny. I padło na Discovery V.

Szukałem tylko 3,0 TD6 , który jest bezawaryjny nie to co wysilony 2,0.

Szukałem tylko zakupionego w Polsce (bo tak samochody kupuję) ale z braku 3,0 TD6 wtedy do kupna sensownego kupiłem pewnego ze sprawdzonym na podstawie przeglądów w ASO sprowadzonego z Niemiec...


Pneumatyka, 7 miejsc, najwyzszy możliwy pakiet Offroad itd, elektryczny hak itd...


Samochód oryginalnie jest czarny ale że nie przepadam za czarnymi autami okleiłem w profesjonalnej firmie w Osielsku k. Bydgoszczy Krucza 18.


Samochód użytkuję od przebiegu 57 tys km czyli przejechałem ok. 150 tys km.

Jeżdżę głównie po strefach podmiejskich bo mieszkam w małym miasteczku , trochę po autostradach


Moja recepta na bezawaryjność (tylko 1 awaria przez 150 tys km o czym poniżej)

1. Dynamiczna jazda - silnik ten nie lubi powolnej jazdy na niskich obrotach przez długi czas.

2. Tylko najlepsze paliwo (nigdy nie kupuje zwykłego disla tylko droższe wersje na stacjach benzynowych)

3. Wymiana Oleju co 10-max. 12 tys km.


Awaria moja jedyna przy ok. 60 tys (na początku bardzo powoli jeździłem) przebiegu wysiadła przepustnica co spowodowało zapchanie się DPF-a.

Wymiana przepustnicy w ASO M.Karlik Land Rover Poznań, zresztą przez pierwsze 2 lata tam auto było serwisowane...

DPF został albo wyczyszczony albo wymieniony (tego nie pamiętam).

Następnie przez około 1,5 roku serwisowałem w ASO Land Rover Plichta Bydgoszcz

Około roku temu wymieniony m.in. kompletny rozrząd


Ostatnie 2 wymiany oleju i filtrów (ze względu na czas i odległość) w nie ASO ale najlepszym serwisie w okolicy serwisującym tylko marki premium.


Wyposażenie pełne - w tym pełen pakiet OFF-Road, mechanizmy itd, hak holowniczy elektryczny oryginalny - dokładałem (nowy oryginał kosztował w 2021 roku 15,5 tys zł.) M.Karlik Poznań


Wersja 7 miejsc, prawdziwe 7 miejsc, nie udawane.


Nie ma tylko Virtual Kokpit (chociaż nie wiem czy wtedy już był w opcji) , nie ma też aktywnego tempomatu tylko zwykły i z przodu tylko czujniki bez kamer.


2 komplety kół (lato 21 cali, zima 19)


Bagażnik dachowy.


Samochód technicznie sprawny na 100% - trzeci raz w życiu sprzedaję samochód w którym nic nie muszę ukrywać i wszystko jest sprawne.


Sprzedaję bo po prostu co 4 lata średnio zmieniam auto i chciałbym coś teraz zmienić.


Auto ma tylko 2 mankamenty wizualne w dwóch miejscach po prawnej stronie (przód i tył pod lampą) jest folia uszkodzona przez leciutkie dotknięcie siatki płotu no i może 3 tylny zderzak po środku ktoś gdzieś czymś mi uderzył chyba w hurtowni budowlanej, ale tego z 2m nie widać.


Za to technicznie jak wyżej napisałem absolutnie bez zarzutu.


Finanse:

Cena jaka mnie interesuje to 114900 tys zł brutto. (są tańsze ale albo niezarejestrowane, albo uszkodzone, albo z awaryjnym silnikiem 2,0, tych jest pełno)

Samochód jest w leasingu finansowym (PEKAO LEASING), pozostało jeszcze 9 rat po 3100 zł brutto (co daje 28 tys brutto)

plus wykup 1890 zł brutto.


Odstępne 85 tys brutto wystawiam fakturę Vat 23% (dodatkowo dobry koszt dla firmy)


Ale uwaga przy solidnym zadatku mogę wykupić z Leasingu i odsprzedać na F Vat już bez leasingu.


W razie pytań czy chęci obejrzenia proszę o kontakt.

 

11 listopada 2024 13:00

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2018

Model pojazdu

Discovery

Wersja

V 3.0 TD6 HSE

Generacja

V (2017-)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Kolor

Szary

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

86175

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Hak

Elektrycznie ustawiany fotel kierowcy

Podgrzewany fotel kierowcy

Podgrzewany fotel pasażera

Regul. elektr. podparcia lędźwiowego - kierowca

Podłokietniki - tył

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kruszwica, inowrocławski, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store