Discovery 3:
Rok produkcji 2005, pierwsza rejestracja 12.01.2006
Wersja HSE
VIN: SALLSSS146A369498
Diesel 2,7l
Moc: 192KM
Przebieg: 295 tyś km
Bardzo bogate wyposażenie, w tym mnóstwo elementów tuningowych:
- wyciągarka z płytą montażową, liną syntetyczną i pilotem
- aluminiowe oczko do wyciągarki w kolorze czarnym i nowy hak do wyciągarki
- bagażnik dachowy
- drabinka
- uchwytna zbiorniki na paliwo i wodę po 20 litrów MP4x4
- uchwyt na koło zapasowe MP4x4 plus pełne koło zapasowe
- dodatkowe koło zapasowe (drugie) i dojazdówka (trzecie)
- osłony/kratki na reflektory z przodu i z tyłu
- 2 reflektory LED dalekiego zasięgu
- listwa LED nad szybą
- lampy LED z tyłu auta
- dodatkowa listwa oświetleniowa przestrzeni bagażowej LED
- nowe żarówki w reflektorach
- wszystkie żarówki wewnątrz auta wymienione na LED
- pełna zabudowa (2 szuflady, 3 skrzynie i miejsce na lodówkę, łóżko na stałe)
- wbudowana lodówka poj. 40 l, sterowana dodatkowo aplikacją
- webasto/ogrzewanie postojowe sterowane pilotem
- alu felgi malowane na czarny mat R18 (5 sztuk) z oryginalnymi kapselkami Land Rover
- dystanse kół
- nowe opony Yokohama Geolander (5 sztuk)
- hak holowniczy
- odporny na zarysowania lakier Raptor
- pełna konserwacja podwozia (z piaskowaniem)
- przyciemniane szyby
- snorkel
- bumper
- progi/osłony boczne MP4x4, czarne
- osłona zbiornika paliwa (4 mm, ocynk)
- osłona dyfra (4 mm, ocynk)
- osłona bloku silnika (4 mm, ocynk)
- owiewki (komplet)
- nowy akumulator żelowy
- panel fotowoltaiczny z dodatkowym nowym akumulatorem i sterownikiem
- przetwornica 12V na 220V z gniazdami USB
- CB radio
- aluminiowe nakładki na maskę MP4x4
- roleta/zadaszenie WildCamp 2x2,5m
- namiot zakładany na tył auta (zdjęcie w załączeniu)
- nowy kompresor pneumatycznego zawieszenia
- dopasowany bagażnik rowerowy na hak na 2 rowery
- ogrzewanie postojowe ze sterowaniem na pilota
W cenie także:
- zdemontowany komplet siedzeń 2-go i 3-go rzędu
- dodatkowy komplet opon Pirelli Scorpion
Cena: 69.000 zł (nie wystawiam faktury)
Mogę ewentualnie jeszcze w cenie dorzucić plandekę ochronną na auto (jak nowa). Auto przygotowałem kompleksowo do wypraw w profesjonalnych warsztatach zajmujących się tuningiem Land Rovera dla siebie, nie na sprzedaż - nie jestem handlarzem. oddam tylko w dobre ręce. Włożyłem w nie łącznie ponad 120 tyś zł. , off-roadowcy wiedzą ile to wszystko kosztuje.