4 samochód w rodzinie, który ma wartość sentymentalną, stąd nie sprzedawaliśmy go przez tyle lat. Dzieci już nie chcą jeździć na wyprawy, więc nadszedł czas rozstania. Kupiony z przebiegiem ok 105.000 chyba w 2010 jako samochód "na ryby". W zasadzie przebieg od tego czasu zrobiony przez wyprawy na Balkany, Rumunię, Gruzję, Turcję, wyjazdy do Moskwy
Tunning: lift 2,5 cala, wszystkie blachy zabezpieczające pod spodem. Robiony "pod siebie" czyli np. przewody hamulcowe z kevlaru.
Zdrowa Rama w pełni zabezpieczona przed korozją.
LR robiony i serwisowany w Royal Garage Lesznowola, Diffland, Rajdy 4x4.
Używany jako wyprawowy, nietopiony itd..
Zima: Podgrzewanie Webasto z kluczyka (x2 kluczyki)
Dodatkowe koła zimowe (opony + felgi)
Wyciągarka - używana 2 razy (!) z panelu sterowania wewnątrz samochodu lub z pilota przewodowego.
4 reflektory HID z przodu, reflektorki boczne i tylny, metalowy bagażnik na dachu (obcięte boczne relingi pod namiot), dodatkowa drabinka do wejscia na dach, na bagażniku możliwość umieszczenia HiLifta.
"Panel sterowania" - wciągarka, kompresor, reflektory, audio.
Bezpieczniki w schowku pasażera z opisem.
Wbudowany kompresor z wyjsciem na zewnątrz w górnej częśći z tyłu sterowany z panelu przy kierownicy.
Dodatkowe gniazda 12 V i USB dla wygody.
Dodatkowy HowkEye- komputer diagnostyczny dedykowany do LR
Dodatkowa półka metalowa na drzwiach jako podstawka do przygotowania np. jedzenia.
Samochód nosi ślady zużycia ale jest b. zadbany.
Możliwość dokupienia kilku gadzetów: HiLift, pokrowce off-road na siedzenia, Lina, pasy, torba off-road na linę i pasy zawieszana na kole
Radio BT nie jest niestety sterowane z kierownicy, ale jest taka możliwość. Samochód w zasadzie nie jeżdzony ostatnie 3 lata... Do wymiany opony letnie BF Goodrich