Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 1
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 2
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 3
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 4
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 5
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 6
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 7
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 8
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 9
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 10
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 11
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 12
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 13
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 14
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 15
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 16
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 17
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 18
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 19
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 20
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 21
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 22
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 23
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 24
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 25
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 26
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 27
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 28
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 29

1 / 30

Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 1
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 2
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 3
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 4
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 5
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 6
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 7
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 8
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 9
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 10
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 11
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 12
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 13
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 14
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 15
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 16
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 17
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 18
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 19
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 20
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 21
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 22
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 23
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 24
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 25
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 26
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 27
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 28
Land Rover Range Rover Evoque 2.2SD4 Dynamic - 29

Najważniejsze

Przebieg

135 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 179 cm3

Moc

190 KM

Opis

Szybki rzut oka w metrykę i już wiadomo skąd wziął się Evoque....

Od 1948 r. przecieranie nieprzetartych szlaków jest domeną Land Rovera.

Zapoczątkowana terenowa legenda brytyjskiej firmy modelem Series I, zbudowanym z myślą o wojsku i rolnikach, dała początek ważnym przemianom.

Anglicy z biegiem lat dochodząc do perfekcji w budowie prostego pojazdu przełajowego, potrafiącego wjechać dosłownie wszędzie, wpadli na pomysł stworzenia auta znacznie bardziej nobliwego.

---

I tak w 1970 roku wprowadzili na drogi pierwszego ekskluzywnego Range Rovera, tworząc tym eksperymentem całkiem nowy motoryzacyjny segment.

Pojazd zamiast surowej stylistyki i spartańskiego wnętrza, wyglądał elegancko i opiewał w luksusy, a co najważniejsze był także terenowy.

Przed taką miksturą szeroko zaczęły otwierać się kieszenie zamożnych kierowców, i tak jest do dziś.

---

Brytyjczycy przyglądając się fali crossoverów zaczynających zalewać światowe rynki, w 2011 roku zagospodarowali ten segment własnym reprezentantem. Range Rover Evoque - bo o nim mowa - z marszu stał się hitem i trafił w gusta bogaczy, właściwie w serca damskiej części bogatszego społeczeństwa.

Atrakcyjne nadwozie, luksusowe wnętrze i kompaktowe wymiary przyciągnęły (i wciąż przyciągają) do salonów klientów, szukających niedużego, ale wciąż bardzo prestiżowego SUV-a. Tak narodził się fenomen o nazwie Evoque!

/////

Umiejętność wzbudzania zazdrości u konkurencji potrafi być cenniejsza niż złoto. Takie średniej wielkości SUV-y jak Audi Q3, BMW X1, czy Volvo XC60, nie robią wrażenia na majętnych ludziach. Za to konkurujący z nimi Range Rover Evoque już nie pozwoli krezusowi przejść obok siebie obojętnie.

Po pierwsze wynika to z samej marki, kojarzącej się wyłącznie z najwyższą półką produktową. Po drugie ogromne znaczenie ma niebywale muskularny design, mówiący z daleka o szlachetnym angielskim rodowodzie.

Można nawet pokusić się o przypuszczenie, że m.in. ta umiejętność przyciągania uwagi tak bardzo spodobała się kobiecej klienteli.

---

Evoque jak na reprezentowaną klasę przystało prezentuje się nadzwyczaj okazale i dynamicznie.

To zasługa wysoko poprowadzonej linii nienaturalnie małych okien, a także opadającego w sportowym stylu dach.

---

Land Rover to marka, która wyrosła na budowie terenowych samochodów odpornych na wszystko. Nie miały być piękne ani modne. Miały być twarde, wręcz toporne.

Kto by pomyślał, że z takiego barbarzyńcy wyrośnie auto tak stylowe jak Evoque.

////

Kilka słów o wnątrzu Evoca....

Projekt wnętrza dobrze gra ze stylowym nadwoziem.

Konsola środkowa gładko wpływa między przednie fotele z mocno pochylonej deski rozdzielczej.

Projektanci Range Rovera ubrali wnętrze tego samochodu w proste formy, ale zachowali przy tym elegancki styl.

----

Świetnie pasują do tego klasyczne, analogowe zegary z przejrzystym komputerem pokładowym pośrodku.

Miejsce pracy kierowcy jest bardzo dobre pod względem ergonomii, kierownica dobrze leży w rękach, na dłuższych dystansach podróżuje się bardzo wygodnie.

Te zalety można wymienić jednym tchem i jednocześnie trudno postawić przy nich jakąkolwiek wadę związaną z wnętrzem.

----

Materiały – to jest prawdziwie mocna strona tego samochodu.

Żaden z modeli firmy nie pochwali się tak wymyślnym designem wnętrza, jakim wita Evoque. Analogowe zegary upakowane w okrągłe tuby, wyglądają bardzo ciekawie, ale i fikuśnie. Zaprojektowana konsola środkowa pochylona pod sporym kątem, jest daleka od tradycji projektowej.

Wszystko to zostało szlachetnie wykończone jak na Range Rovera przystało.

----

Wszędzie tam, gdzie kładzie się ręce, natrafia się na powierzchnie przyjemne w dotyku. Skórzana kierownica nie pozwala oderwać od siebie rąk.

Prawdziwym majstersztykiem są jednak fotele.

Dobrze trzymają na boki, nawet w wyższych partiach, są eleganckie i w egzemplarzu, który widzicie na zdjęciach, wykonane są z delikatnej skóry, w którą aż chce się wtulić.

Pokryto nią także podłokietniki i częściowo obicia drzwi.

----

Zaskakująco przestronny jest bagażnik. Z wszystkim, co stylowe i wymuskane pod względem wyglądu, kojarzą się raczej skromne przestrzenie bagażowe. Inaczej jest w przypadku Evoque'a. Kufer mieści tutaj 575 l. Na dodatek jest to przestrzeń ustawna, z szerokim otworem wsadowym.

////

Evoc jesty wysokim samochodem pochodnym od rodziny wozów terenowych.

Teoretycznie nie ma prawa być szybkim pożeraczem zakrętów. Teoretycznie.

W praktyce już przy pierwszym dynamicznie pokonanym łuku zdziwi się każdy kierowca, który pierwszy raz prowadzi Evoque'a.

To zadziwiające jak zwarty jest ten wóz i jak pokonuje łuki niczym po szynach.

Prowadzi się dobrze i pewnie trzyma się trasy wyznaczonej przez kierowcę, nawet na wyjątkowo ostrych łukach.

////

Pod maską prezentowanego w naszej ofercie egzemplarza, który widzicie na zdjęciach pracuje 2,2-litrowy turbodiesel o mocy 190 KM, sprzężony z manualną- 6 biegową skrzynią biegów - według nas to zestaw idealny do tego wozu.

Pozwala na dynamiczną jazdę, a jednocześnie zużyciem paliwa nie próbuje puścić kierowcy z torbami.

W mieście wystarczy mu 7,5 l oleju napędowego na 100 km, co jak na samochód tych gabarytów, wyposażony w napęd na cztery koła jest wynikiem bardzo dobrym.

W trasie przy spokojnej jeździe można zbić tę wartość do 6,5 l/100 km.

////

Brytyjski Land Rover od dziesięcioleci kreuje trendy w terenowej modzie. Ale tym co jest najważniejsze, to fakt, że za sprawą terenowych samochodów kierowcy na całym świecie mogą nieustannie odkrywać nowe terytoria, stawiać czoła bezdrożom i wyjeżdżać w nieznane.

Brytyjczycy jednak wciąż mają apetyt na więcej.

Od jakiegoś czasu dzięki rynkowemu zapotrzebowaniu na terenowy luksus, powstają różnej maści ekskluzywne Range Rovery, a w wśród nich uplasował się Evoque.

Dlatego muszą się państwo zapoznać z tym wyjątkowym egzemplarzem, a sami przyznacie, że jest to oferta dla najbardziej wymagających.

Zapraszamy.

 

9 kwietnia 2025 2:42

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Land Rover

Model pojazdu

Range Rover Evoque

Wersja

2.2SD4 Dynamic

Kolor

Biały

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2012

Generacja

I (2011-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

53900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Auto Handel - Auto Vika Mielżyn

Auto Handel - Auto Vika Mielżyn
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 16:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

Strzałkowska 19a, Mielżyn, Polska - 62-230 Mielżyn, gnieźnieński, Wielkopolskie (Polska)

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Pomoc drogowa /holowanie icon

    Pomoc drogowa /holowanie

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store