Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 1
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 2
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 3
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 4
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 5
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 6
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 7
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 8
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 9
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 10
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 11
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 12
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 13
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 14
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 15
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 16
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 17
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 18
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 19
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 20
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 21
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 22
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 23
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 24
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 25
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 26
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 27
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 28
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 29

1 / 30

Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 1
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 2
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 3
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 4
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 5
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 6
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 7
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 8
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 9
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 10
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 11
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 12
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 13
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 14
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 15
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 16
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 17
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 18
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 19
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 20
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 21
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 22
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 23
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 24
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 25
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 26
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 27
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 28
Land Rover Range Rover Evoque 2.0TD4 HSE - 29

Najważniejsze

Przebieg

153 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 999 cm3

Moc

150 KM

Opis

////

Szybki rzut oka w metrykę i już wiadomo skąd wziął się Evoque....

Od 1948 r. przecieranie nieprzetartych szlaków jest domeną Land Rovera.

Zapoczątkowana terenowa legenda brytyjskiej firmy modelem Series I, zbudowanym z myślą o wojsku i rolnikach, dała początek ważnym przemianom.

Anglicy z biegiem lat dochodząc do perfekcji w budowie prostego pojazdu przełajowego, potrafiącego wjechać dosłownie wszędzie, wpadli na pomysł stworzenia auta znacznie bardziej nobliwego.

---

I tak w 1970 roku wprowadzili na drogi pierwszego ekskluzywnego Range Rovera, tworząc tym eksperymentem całkiem nowy motoryzacyjny segment.

Pojazd zamiast surowej stylistyki i spartańskiego wnętrza, wyglądał elegancko i opiewał w luksusy, a co najważniejsze był także terenowy.

Przed taką miksturą szeroko zaczęły otwierać się kieszenie zamożnych kierowców, i tak jest do dziś.

---

Brytyjczycy przyglądając się fali crossoverów zaczynających zalewać światowe rynki, w 2011 roku zagospodarowali ten segment własnym reprezentantem. Range Rover Evoque - bo o nim mowa - z marszu stał się hitem i trafił w gusta bogaczy, właściwie w serca damskiej części bogatszego społeczeństwa.

Atrakcyjne nadwozie, luksusowe wnętrze i kompaktowe wymiary przyciągnęły (i wciąż przyciągają) do salonów klientów, szukających niedużego, ale wciąż bardzo prestiżowego SUV-a. Tak narodził się fenomen o nazwie Evoque!

/////

Umiejętność wzbudzania zazdrości u konkurencji potrafi być cenniejsza niż złoto. Takie średniej wielkości SUV-y jak Audi Q3, BMW X1, czy Volvo XC60, nie robią wrażenia na majętnych ludziach. Za to konkurujący z nimi Range Rover Evoque już nie pozwoli krezusowi przejść obok siebie obojętnie.

Po pierwsze wynika to z samej marki, kojarzącej się wyłącznie z najwyższą półką produktową. Po drugie ogromne znaczenie ma niebywale muskularny design, mówiący z daleka o szlachetnym angielskim rodowodzie.

Można nawet pokusić się o przypuszczenie, że m.in. ta umiejętność przyciągania uwagi tak bardzo spodobała się kobiecej klienteli.

---

Evoque jak na reprezentowaną klasę przystało prezentuje się nadzwyczaj okazale i dynamicznie.

To zasługa wysoko poprowadzonej linii nienaturalnie małych okien, a także opadającego w sportowym stylu dachu, odcinającego się kontrastową czernią wraz ze słupkami od całego nadwozia.

---

Land Rover to marka, która wyrosła na budowie terenowych samochodów odpornych na wszystko. Nie miały być piękne ani modne. Miały być twarde, wręcz toporne.

Kto by pomyślał, że z takiego barbarzyńcy wyrośnie auto tak stylowe jak Evoque.

////

Kilka słów o wnątrzu Evoca....

Projekt wnętrza dobrze gra ze stylowym nadwoziem.

Konsola środkowa gładko wpływa między przednie fotele z mocno pochylonej deski rozdzielczej.

Projektanci Range Rovera ubrali wnętrze tego samochodu w proste formy, ale zachowali przy tym elegancki styl.

----

Świetnie pasują do tego klasyczne, analogowe zegary z przejrzystym komputerem pokładowym pośrodku.

Miejsce pracy kierowcy jest bardzo dobre pod względem ergonomii, kierownica dobrze leży w rękach, na dłuższych dystansach podróżuje się bardzo wygodnie.

Te zalety można wymienić jednym tchem i jednocześnie trudno postawić przy nich jakąkolwiek wadę związaną z wnętrzem.

----

Materiały – to jest prawdziwie mocna strona tego samochodu.

Żaden z modeli firmy nie pochwali się tak wymyślnym designem wnętrza, jakim wita Evoque. Analogowe zegary upakowane w okrągłe tuby, przedzielone kolorowym ekranem komputera pokładowego, wyglądają dość normalnie, ale już fikuśnie zaprojektowana konsola środkowa pochylona pod sporym kątem, jest daleka od tradycji projektowej.

Wszystko to zostało szlachetnie wykończone jak na Range Rovera przystało.

----

Wszędzie tam, gdzie kładzie się ręce, natrafia się na powierzchnie przyjemne w dotyku. Skórzana kierownica nie pozwala oderwać od siebie rąk.

Prawdziwym majstersztykiem są jednak fotele.

Dobrze trzymają na boki, nawet w wyższych partiach, są eleganckie i w egzemplarzu, który widzicie na zdjęciach, wykonane są z delikatnej skóry, w którą aż chce się wtulić.

Pokryto nią także podłokietniki i częściowo obicia drzwi.

----

Zaskakująco przestronny jest bagażnik. Z wszystkim, co stylowe i wymuskane pod względem wyglądu, kojarzą się raczej skromne przestrzenie bagażowe. Inaczej jest w przypadku Evoque'a. Kufer mieści tutaj 575 l. Na dodatek jest to przestrzeń ustawna, z szerokim otworem wsadowym.

////

Ten samochód waży 1760 kg i jest SUV-em, czyli wysokim samochodem pochodnym od rodziny wozów terenowych. Teoretycznie nie ma prawa być szybkim pożeraczem zakrętów. Teoretycznie. W praktyce już przy pierwszym dynamicznie pokonanym łuku zdziwi się każdy kierowca, który pierwszy raz prowadzi Evoque'a. To zadziwiające jak zwarty jest ten wóz i jak pokonuje łuki niczym po szynach.

Prowadzi się dobrze i pewnie trzyma się trasy wyznaczonej przez kierowcę, nawet na wyjątkowo ostrych łukach.

////

Pod maską prezentowanego w naszej ofercie egzemplarza, który widzicie na zdjęciach pracuje 2-litrowy turbodiesel o mocy 150 KM, sprzężony z automatyczną skrzynią biegów. Według nas to zestaw idealny do tego wozu.

Pozwala na dynamiczną jazdę, a jednocześnie zużyciem paliwa nie próbuje puścić kierowcy z torbami. W mieście wystarczy mu 7,5 l oleju napędowego na 100 km, co jak na samochód tych gabarytów, wyposażony w napęd na cztery koła i automat, jest wynikiem bardzo dobrym. W trasie przy spokojnej jeździe można zbić tę wartość do 5,5 l/100 km.

////

Brytyjski Land Rover od dziesięcioleci kreuje trendy w terenowej modzie. Ale tym co jest najważniejsze, to fakt, że za sprawą terenowych samochodów kierowcy na całym świecie mogą nieustannie odkrywać nowe terytoria, stawiać czoła bezdrożom i wyjeżdżać w nieznane.

Brytyjczycy jednak wciąż mają apetyt na więcej.

Od jakiegoś czasu dzięki rynkowemu zapotrzebowaniu na terenowy luksus, powstają różnej maści ekskluzywne Range Rovery, a w wśród nich uplasował się Evoque.

Dlatego muszą się państwo zapoznać z tym wyjątkowym egzemplarzem, a sami przyznacie, że jest to oferta dla najbardziej wymagających.

Zapraszamy.

 

24 lutego 2025 1:23

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Land Rover

Model pojazdu

Range Rover Evoque

Wersja

2.0TD4 HSE

Kolor

Inny kolor

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2016

Generacja

I (2011-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

68900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Auto Handel - Auto Vika Mielżyn

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (9) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 16:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

Strzałkowska 19, Mielżyn, Polska - 62-230 Mielżyn, gnieźnieński, Wielkopolskie (Polska)

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Pomoc drogowa /holowanie icon

    Pomoc drogowa /holowanie

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...