Do sprzedania wyjątkowy Range Rover z prywatnej kolekcji.
Silnik 200 Tdi (2500 ccm) najlepszy i najbardziej niezawodny w historii LR, pozbawiony wszelkiej elektroniki.
Reduktor LT230 z ręczną blokadą centralnego mechanizmu różnicowego. Skrzynia biegów LT77, manual 5b.
Ten Classic został przygotowany wg, naszej najlepszej wiedzy i doświadczenia na Rainforest Challenge w 2007 roku. To był trzeci start załogi British Garage, gdzie nasze poprzednie starty w 2001 i 2004 r. dały nam wiedzę, jak przygotować pojazd optymalny w zakresie off-roadu, niezawodności i przeżycia w dżungli. Po powrocie z RFC 2007, gdzie ten RR z ekipą BG uratował z wielkiej powodzi wiele załóg i zdobył puchar Team Spirit, postanowiliśmy uszanować go poprzez kompletną renowację do stanu fabrycznego, ale jednocześnie z pozostawieniem wszelkich tuningów, którymi został poddany, w celu jego podwyższenia zdolności terenowych.
Nadwozie zostało doprowadzone do stanu kolekcjonerskiego, natomiast pozostawiono poniższe akcesoria:
- nadwozie podniesione o 10 cm względem ramy w celu montażu większych kół bez konieczności podcinania nadkoli (proces odwracalny, czyli wymiana dystansów na standardowe)
- wyciągarka mechaniczna Star 660 napędzana wyjściem mocy z reduktora o uciągu 15 ton, zamontowana za fotelem pasażera z liną syntetyczną
- dodatkowa wyciągarka elektryczna z przodu
- koła 18" z oponami 33", na felgach compomotive, najmocniejszych sportowych felgach do LR, stosowanych w Bowlerach
- blokady i półosie z legendarnej firmy Maxi Drive
- zawieszenie Equipe z regulowanymi amortyzatorami i aluminiowymi wahaczami o dużej artykulacji
- orurowanie przód i tył, łącznie z pałąkiem bezpieczeństwa w środku
- zmienione przełożenia w mostach na 4,3:1 dla dostosowania napędu do większych kół
- reduktor z centralnym mechanizmem Torsen
- oraz wiele, wiele różnych ale potrzebnych rzeczy wynikających z bezcennego doświadczenia startów w jednym z najtrudniejszym rajdzie świata
Po renowacji nigdy nie był używany w terenie albo w wyprawach.
Jego największą zaletą jest to, że nie posiada żadnej elektroniki, która może zrujnować wyjazd do krajów pozbawionych infrastruktury serwisowej. Silnik bez normy EURO można zasilać najgorszym paliwem, bez ryzyka uszkodzenia. Ze względu na wiek i ew. konieczność wjazdu do tzw. stref czystego transportu, samochód może być zarejestrowany na żółte tablice.
Koszt napraw blacharskich i lakierniczych do oryginału, oraz koszt zamontowanych akcesoriów znacznie przekracza proponowaną cenę zakupu.
Gwarancja na mechanikę do uzgodnienia.
Sprzedawcą jest firma zajmująca się wyłącznie Jaguarem i Land Roverem od 1998 roku. Główną działalnością jest sprzedaż części zamiennych i serwis. Samochody które sprzedajemy okazjonalnie, są dokładnie wyselekcjonowane, sprawdzone przez fachowców, przejeżdżają u nas w ramach jazd próbnych min. kilkaset kilometrów. Sprzedajemy dobre, sprawdzone i godne polecenia samochody Land Rover i Jaguar. Sprawdź nasze opinie.