Samochód zakupiony w salonie JLR Waszyngtona w Warszawie. Od nowości w posiadaniu jedynie dwóch właścicieli.
Serwisowany w Aso i wyspecjalizowanych warsztatach marki. Wszelkie części wymieniane na oryginał lub z Land Store.
Stan techniczny jak na wiek i przebieg bardzo dobry. Żadnych błędów, braków mocy i niedomagań. Z istotnych rzeczy to na przestrzeni ostatniego czasu wymienione: wszystkie przewody hamulcowe, termostat między głowicami (ważne), wszystkie płyny i filtry, kolektory ssące, rury turbo, alternator, akumulator, opony całosezonowe i co BARDZO WAŻNE układ pneumatycznego zawieszenia! (1,5 roku temu). Turbiny regenerowane gdy auto dobiegało 300k. Oczywiście nowe egr.
Podwozie nie posiada żadnych dziur.
Blacharsko i lakierniczo auto prezentuje sie bardzo atrakcyjnie. Oprócz zderzaka i rogu reflektora, które zostały zaatakowane przez w miarę miłego lecz nieuważnego Uberowca z Gruzji. Ponadto na aucie znajdzie się kilka rysek wynikających z miejskiej eksploatacji.
Delikatny ślad korozji na klapie oraz na dole prze drzwiach tylnych (standard w LR)