Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 1
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 2
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 3
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 4
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 5
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 6
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 7
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 8
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 9
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 10
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 11
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 12
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 13
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 14
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 15
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 16
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 17
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 18
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 19
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 20
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 21
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 22
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 23
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 24
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 25
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 26
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 27
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 28
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 29
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 30
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 31
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 32
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 33
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 34
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 35
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 36
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 37
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 38
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 39
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 40

1 / 41

Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 1
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 2
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 3
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 4
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 5
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 6
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 7
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 8
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 9
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 10
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 11
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 12
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 13
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 14
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 15
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 16
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 17
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 18
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 19
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 20
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 21
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 22
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 23
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 24
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 25
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 26
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 27
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 28
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 29
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 30
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 31
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 32
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 33
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 34
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 35
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 36
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 37
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 38
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 39
Land Rover Range Rover Sport S 3.0 SD V6 HSE Dynamic - 40

18 września 2024 10:56

ID: 6128344900

Najważniejsze

Przebieg

182 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 993 cm3

Moc

292 KM

Opis

Witam, sprzedaję auto, które w moich rękach jest już niemal 4 lata i pokonałem nim ponad 60000km, głównie na dalszych wyjazdach z rodziną w czym sprawdza się doskonale. Auto zachwyca komfortem, pewnością prowadzenia, a także wielofunkcyjnością. Możesz nim podróżować autostradą z prędkością 170 km/h przez kilka godzin, a potem zjechać z asfaltu i komfortowo zapuszczać się na różne niedostępne dla innych szlaki. W mieście także sprawdza się doskonale, ale ja do jazd miejskich używam elektryka.


Samochód bardzo solidnie serwisowany. Można powiedzieć że jestem świadomym użytkownikiem L494 (to kodowe oznaczenie tego auta). Z uwagi na pełnioną funkcję auto musi być pewne, stąd technicznie utrzymywane na najwyższym poziomie. Rozrządy (wiesz, że auto ma dwa: przedni i tylny?), paski, płyny, oleje w silniku, mostach, reduktorze, skrzyni wszystko wymieniane zgodnie ze sztuką. Oprócz tego różnego rodzaju drobiazgi oraz elementy zawieszenia (kontrola na stanowisku diagnostycznym wykazała, że jest w zasadzie jak nowe, co potwierdzają wrażenia zza kierownicy). Pamiętaj, że w tych autach są pewne zalecenia odnośnie wymian rożnych elementów wraz z wiekiem (dotyczy już aut 5-7 letnich), nie tylko przebiegiem. Ja większości zaleceń się trzymałem, co jest nieco kosztowne, ale auto potrafi się za to odwdzięczyć.


Około 40000km temu był robiony remont silnika. Wykonany także przez specjalistów (potem odkrył ich Jacek Balkan), zamontowano wtedy wzmocnione elementy + nową turbinę. Oczywiście mam mnóstwo faktur dokumentujących wszystkie w/w czynności.


Wizualnie... cóż jest kilka kosmetycznych pamiątek z wyjazdów, które dostrzeżesz przy uważnym oglądaniu ;)


Auto jest też dość wyjątkowo wyposażone. Patrząc na Range Rovery Sporty można odnieść wrażenie, że wszystkie są "full wypas" "wszystkomające". Skupię się więc na wymienieniu co ma mój, a czego najczęściej nie mają inne:


1. Wersja HSE DYNAMIC, silnik 292KM, bez AdBlue, zdecydowanie najlepszy napęd dla tego modelu.

2. Systyem Dynamic Response (potocznie zwane ACE, poznasz po dodatkowym zbiorniczku pod maską na nadkolu po stronie kierowcy), czyli bardziej zaawansowana wersja pneumatycznego zawieszenia z Adaptive Dynamics obecnego w większości Sportów, kompletnie zmieniająca oblicze tego auta. To coś bez czego nie wyobrażam sobie Range Rovera. System monitoruje pozycję nadwozia 500 razy na sekundę odpowiednio sterując amortyzatorami i aktywnymi stabilizatorami. Na co dzień to większy komfort dzięki aktywnie tłumionym drobniejszym nierównościom (jeżdżąc innymi autami przekonuję się że polskie drogi wcale nie są takie gładkie jak mi się wydaje zza kierownicy RR), dodatkowo auto praktycznie nie przechyla się na zakrętach i nie nurkuje przy hamowaniu, do tego niezależnie od obciążenia zawsze tak samo pewnie prowadzi się oszukując nieco fizykę. Jednak kupując nawet stosunkowo młode auto z tym systemem musisz się liczyć z koniecznością wymiany korodujących przewodów ACE (3500 PLN + płyn + wymiana, czasem trzeba też wymienić tylne czyli kolejne 3500PLN), które ja już wymieniłem.

3. Większe tarcze hamulcowe z olbrzymimi zaciskami BREMBO, co przekłada się na skuteczność hamowania i w połączeniu z Dynamic Response pozwala naprawdę pewnie i szybko podróżować.

4. Torque Vectoring czyli system wspomagania dynamiki prowadzenia przy użyciu blokady tylnego mostu.

5. Blokady tylnego mostu i centralnego dyferencjału, to się przydaje do jazdy poza asfaltem. No i oczywiście reduktor do jazdy w terenie, co nie jest standardem dla wszystkich L494

6. Fotele podgrzewane i wentylowane z przodu i z tyłu, przednie regulowane w 11 płaszczyznach z pamięcią dla kierowcy i pasażera, ogólnie wymiatają i dają zdecydowanie wyższy komfort od standardowych. Kierownica też jest podgrzewana.

7. AUDIO SURROUND MERIDIAN (825W) + na dzisiejsze czasy ciekawostka system DUAL VIEW, czyli nieczęsto spotykany system prezentowania na wyświetlaczu centralnym innych treści dla kierowcy i innych (TV) dla pasażera. Auto ma też kamery 360 stopni (czyli dwie w zderzaku z przodu, dwie w lusterkach i tylną)

8. WEBASTO, czyli niezależne ogrzewanie postojowe sterowane pilotem, bardzo przydatne gdy zimą auto musi zostać pod chmurką, bo Range dość dobitnie przypomina, że aluminium z którego jest zbudowany, doskonale przewodzi... zimno.

9. Automatyczny system parkowania równoległego, taki tam bajer, ale Żona czasem używa.

10. Kolor Chile Red z palety premium, czyli kolor perłowy zmieniający ton w zależności od oświetlenia.


Plus do tego jakieś pierdoły jak monitoring martwego pola + ruchu poprzecznego z tyłu, dach panoramiczny, soft close, bezkluczykowy dostęp, lodówka, szyby akustyczne, światła biksenon z aktywnym doświetlaniem zakrętów i inne o których aktualnie nie pamiętam, które też nie zawsze występują w innych egzemplarzach.


Jeśli chodzi o cenę, to auto jest sprzedawane na pełną fakturę z VAT23%

Cena netto to 100 000 PLN + VAT


Masz pytania >> dzwoń, pisz.

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Land Rover

Model pojazdu

Range Rover Sport

Rok produkcji

2013

Przebieg

182 000 km

Pojemność skokowa

2 993 cm3

Moc

292 KM

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Spalanie W Mieście

8 l/100km

Emisja CO2

199 g/km

Typ nadwozia

SUV

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Bordowy

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

92250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Janek

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store