Witam,
Mam dziś do sprzedania ekskluzywny samochód marki Premium Range Rover Velar w najbogatszej wersji wyposażenia HSE oraz wyjątkowym antracytowym lakierze .
Land Rover Range Rover Velar SUV 2.0 Si4 300KM 221kW HSE 4x4 AWD 2018 76 tys !
SUV-5d benzyna skrzynia automatyczna-8 dynamic
Rocznik 2018
Bardzo mały przebieg 76 Tys
Lakier antracyt metalik
Samochód bezwypadkowy
Najbogatsza wersja wyposażenia HSE
Od nowości serwisowany w ASO
2 zestawy kluczyków
Świeżo po przeglądzie
Posiadam dużo zdjęć w wysokiej rozdzielczości
Bezwypadkowy-każdy element karoserii od nowości oryginalny, plus na lakierze położona powłoka ceramiczna za ponad 3,5tyś złotych
Do Velara dorzucam komplet opon zimowych Michelin o wartości ponad 4tyś złotych
NAJBARDZIEJ DOPOSAŻONA WERSJA VELARA NA OTOMOTO, posiada między innymi:
+ Nagłośnienie premium MeridianTM Signature Sound System MOC 1300 WAT !!
+ Regulowane zawieszenie pneumatyczne
+ Adaptacyjne oświetlenie
+ Wysuwany automatycznie hak
+ Szyberdach panoramiczny
+ System kamer 3D
+ Czujnik parkowania przód tył
+ Webasto
+ Tylny spoiler
+ Chowane automatycznie klamki
+ Napęd na 4 koła All Wheel Drive z systemem Intelligent Driveline Dynamics (IDD)
+ funkcją wektorowania momentu obrotowego dla jak najlepszej dynamiki
+ Przyciemniane szyby tylne
+ Obręcze 21-calowych kół + Opony continental letnie + Opony Zimowe Michelin
+ Czujnik przeprawy przez wodę
+ Kierownica pokryta skórą
+ Podgrzewane fotele + chłodzone + funkcja masażu
+ Klimatyzacja automatyczna
+ Elektrycznie regulowane fotele
+ System nawigacji GPS
+ Wyświetlacz przezierny Head-Up Display
+ Asystent jazdy
+ Tempomat
ZJAWISKOWY RANGE ROVER VELAR
Wybierz spektakularnego SUV-a i nieprzebrane bogactwo korzyści, które na Ciebie czekają.
O ile Range Rover to samochodowy król Wielkiej Brytanii, tak Velar prezentuje się iście książęco. Ma wszystkie cechy prawdziwego Range Rovera !
Są auta, które łatwo sklasyfikować, zdecydowanie trudniej jest jednak znaleźć dla nich idealnego kierowcę. Range Rover Velar to samochód, który zaspokoi wymagania, zdawałoby się jeszcze do niedawna tak różne, że wręcz niemożliwe do znalezienia w jednej konstrukcji. Chcąc być najbliżej prawdy, wypadałoby powiedzieć, że mamy do czynienia ze skrajnie luksusową limuzyną, dla tych, którzy od klasycznej linii sedanów wolą nieco kanciaste kształty tak popularnych obecnie SUV-ów.
Range Rover na sportowo
Range Rover to jeden z synonimów luksusu. Range Rover Sport to kolejny synonim luksusu - tańszy, ale nadal bardzo drogi. Nie ma też tak wiele wspólnego ze sportem. Dalej mamy Evoque’a, który jednak od tej arystokratycznej reszty dość mocno odstaje - tak cenowo, jak i jakościowo.
Naturalnym było więc zapełnienie luki pomiędzy Evoque’iem a Sportem. I tę lukę zapełnia Velar. Wygląda jak rasowy Range Rover, choć jest nieco mniejszy. Jego stylistyka jest o wiele bardziej sportowa - ma duże zderzaki, lotki i tym podobne. Na żywo robi niesamowite wrażenie - ogląda się za nim prawie każdy. Zaryzykowałbym stwierdzeniem, że może podobać się bardziej niż dużo droższe Range Rovery.
Luksus godny księcia
Wewnątrz Velara znajdziemy dokładnie to, czego oczekujemy od Range Rovera. Luksus i przywiązanie do detalu. Jakość materiałów jest świetna. Najwyższej jakości skóra pięknie wygląda, tym bardziej, że perforacje układają się… we flagi Wielkiej Brytanii! Nie inaczej jest z materiałem kryjącym deskę rozdzielczą - to również prawdziwa skóra.
Nie jest jednak aż tak idealnie. Liczba fizycznych przycisków została tu ograniczona praktycznie do minimum. To wygląda fajnie, ale dla producenta to spora oszczędność.
Wszystkimi funkcjami samochodu sterujemy jednak poprzez ekran dotykowy. Trzeba przyznać, że połączenie go z pokrętłami robi wrażenie. Na ekranie klimatyzacji pokrętła służą do regulacji temperatury. Wybierz jednak ustawienia foteli, a grafika będzie reprezentować podgrzewanie lub stopień masażu. Tworzy to bardzo spójną i futurystyczną całość. Plus za pomysłowość, ale błyszczący ekran dotykowy to miejsce, gdzie zbierają się same odciski palców. Jeśli nie chcemy sobie psuć wrażenia „premium”, musimy wozić ze sobą filcową ściereczkę. Nie ma na to innej rady.
.
Co ciekawe, na tym wyświetlaczu może się znaleźć mapa - i to nie tak, jak w innych samochodach, gdzie zegary nadal wyświetlane są obok. Tutaj mapę możemy wyświetlić dosłownie na całym ekranie. Aktualna prędkość czy stan paliwa będą wówczas wyświetlane na czarnym pasku poniżej.
Z zewnątrz to SUV z prawdziwego zdarzenia
Przyglądając się Velarowi to, co uderza najbardziej, można łatwo zamknąć w kilku liczbach. Samochód jest po prostu duży. 2 metry szerokości i 4,8 metra długości czyni go zwyczajnie ciężkim do niezauważenia. To jednak jeden z wielu powodów, dla których warto przyjrzeć mu się z bliska. Range Rover Velar prezentuje prostą linię nadwozia, która podkreśla masywny, dostojny przód i jednocześnie usportowiony charakter. To za sprawą wyraźnego opadania linii dachu w kierunku pokrywy bagażnika. Można odnieść wrażenie, że auto jest wręcz za długie, mimo to zachowuje idealne proporcje. Całości dopełnia długa maska, potężny grill, nie wspominając o gigantycznych 21 calowych felgach. W testowanym egzemplarzu na uwagę zasługuje rezygnacja z chromów i wykończenie detali w ciemnej tonacji. Podziwiając Velara na parkingu widzimy wyjątkowo proste, konserwatywne, klasyczne nadwozie, tak charakterystyczne dla całej marki.
Land Rover Range Rover Velar SUV 2.0 Si4 300KM 221kW
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 300 KM (221 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
400 Nm przy 1500-4500 obr/min
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
83 x 92,3 mm
Zapłon
elektroniczny
Typ wtrysku
bezpośredni
Rodzaj skrzyni
Automatyczna
Napęd 4x4
Liczba stopni 8
W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać lub dzwonić