OC do 2.02.2026
PT do 05/2025
Druki kpl felg OEM Lexus 17"
Witam,
Na sprzedaż posiadam świetnie utrzymanego Lexus GS300 2000 r., z niezawodnym silnikiem 2JZ-GE.
Jestem drugim właścicielem w Polsce oraz w moich rekach jest od 3,5 roku. W tym czasie zrobiłem autem ponad 100 tys.km. także o aucie mogę sporo powiedzieć. Wyposażenia nie będę wymieniał bo każdy, kto interesuje się tym modelem wie, że było w nim niemalże wszystko.
Z racji pokonywanych przebiegów auto utrzymane w idealnym stanie mechanicznym - pełna historia potwierdzona FV VAT
Auto robione dla siebie przez co nie oszczędzałem na cześciach oraz serwisie - ma „bezpiecznie” pokonywać kilometry przy V-Max i z takim podejściem był serwisowany. Od niemalże samego początku całość serwisów robiona w M4K Garage Wrocław.
W samochodzie wymieniany olej 5w30 co 10 tys km (potwierdzone FV)
SILNIK:
zmieniona pompa hamulcowa (poprzednia ciekła)
Ściągnięta z Australii przeźroczysta obudowa rozrządu VVTi (koszt 500-600 zł)
Nowe przewody zapłonowe NGK plus zaizolowane rękawem termicznym
Nowe cewki zapłonowe 3 szt
Nowe świece
Przy wymianie świec sprawdzona kompresja na cylindrach - 14 bar na każdym cylindrze - potwierdzone FV z M4K
Pompa paliwa japońska HKT - starą, sprawna OEM Denso dodaje do auta
Zregenerowany alternator
Nowy akumulator
Założony adapter filtra oleju pod czujniki FMIC
Wymienione podciśnienia na zbrojone od FMIC
Wymienione kolektor dolotowy na dedykowany pod silnik i moc auta wraz ze stożkowym filtrem powietrza. Dolot USA HPS Performance -koszt ok 3 tys
SKRZYNIA BIEGÓW:
Skrzynia działa perfekcyjnie - żadnych szarpnięć, przyciągań biegów
Olej wymieniany co ok. 50kkm
Po zakupie wymieniony olej w skrzyni wraz z filtrem OEM Toyota za ok 500-700 zł.
Wymieniona poduszka skrzyni biegów OEM Toyota
Zawieszenie przód:
Ostatnio wymienione zostały sworznie górnych wahaczy REGUM
Pełny poliuretan na wszystkich wahaczach od Strongflex
Dolne sworznie 555
Nowe OEM Toyota tarcze kotwiczne
Nowe łożyska koła SNR/NTN
Regenerowane zaciski przód OEM Lexus
Tarcza Brembo Xtra - najdroższa tarcza seryjna do tego auta - tarcze nie biją nawet przy hamowaniu z dużych prędkości+klocki Brembo
Stalowy oplot HEL od FMIC
Zawieszenie tył:
Wymieniony cały wózek - polakierowany, zabezpieczony na nowo
Wszystkie wahacze (poza tymi ze sworzniami) polakierowane i założony poliuretan czerwony na tyle
Regenerowane sworznie tylnych wahaczy REGUM
Polakierowany stabilizator
Nowe tuleje wózka czerwony poliuretan
Nowe łożyska koła SNR/NTN
Wymienione zaciski tył AISIN
NOWE tarcze tył TRW+klocki TRW
Stalowy oplot HEL od FMIC
BIAŁY KRUK WŚRÓD LEXSUSÓW - tarcze kotwiczne w bdb stanie, polakierowane na czarno+zabezpieczenie bezbarwnym lakierem oraz środkami antykorozyjnymi przez lakierowaniem
UKŁAD WYDECHOWY:
Wymieniony kolektor wydechowy zakupiony w TurboWorks owinięty bandażem termicznym - koszt ok. 1000 zł
Dedykowany układ z katalizatorem ściągnięty z UK BM Catalyst - katalizator pod autem sportowy zamiast dwóch przy samym silniku - koszt 1400 zł
Końcówki tłumików od Ulter Sport z dyfuzorem - 400 zł
Tłumiki końcowe od RM Motors ze stali kwasoodpornej - auto nie drze się w trasie, ale przyjemnie brzmi podczas przyspieszania
Oryginalna strumienica została
Nowe wieszaki gumowe wydechu tył - OEM Toyota
NAPĘD:
Wymieniony dyferencjał - mój zaczął huczeć - kupiony z Lexmania - auto 4 bieg odcina przy 210 km/h
Przy wymianie mostu, wymieniony olej
Przy wymianie dyfra założona nowa podpora wału na japońskim łożysku SNR
KOŁA:
Auto jeździ na 18” felgach włoskiej marki ATP oraz nowych oponach 245/40 z roku 2022/23 NEXEN i ZEETEX
Do auta mam OEM felgi, lakierowane proszkowo w kolor nadwozia 17” z oponami zimowymi IMPERIAL 225/45
Do auta mam OEM felgę 17” chromowaną w zapas na oryginalnej oponie
LPG:
Auto ma zainstalowaną instalację gazową STAG
Nowy sterownik gazu STAG300-6Q-MaxBasic
Sterownik kupiony przeze mnie w zestawie z: kompletną wiązką, czujnikami i innymi pierdołami za prawie 900 zł - dodaje do auta na zapas
Butla z legalizacją na 10 lat
W aucie założony gwint TEIN Street Advance Z (roczny)
32 stopniowa, niezależna regulacja twardości
Niezależna regulacja wysokości względem ustawionej twardości
Możliwość zainstalowania akcesoryjnych silniczków i komputera by zawias stał się aktywny
Auto dbane z najwyższą starannością bez patrzenia na koszty, a każda naprawa była wykonywana z zapasem i myślą, że kiedyś może będzie turbo czy inne Nitro :)
Seria wg katalogu powinna mieć 222KM i 294 Nm, a posiada:
przed wszystkimi naprawami/modyfikacjami auto na hamowni wykazało 239KM i 304Nm (zdjęcie), a obecnie generuje 211KM i 332Nm potwierdzone aktualnie hamownią.
Z rzeczy do zrobienia:
Wymiana chłodnicy - obecna delikatnie podcieka od góry, nie wpływając na nic, gdyż tylko płyn wlany na maksa powoduje wyciek (chłodnicę OEM Japonia Koyorad wraz z korkiem dodaję do auta).
Dla osoby poważnie zainteresowanej mogę dodać przygotowany zestaw do wrzucenia:
Napinacz rozrządu OEM Toyota NTN wraz z NOWYMI śrubami OEM Toyota
OEM Toyota rolka napinacza KOYO wraz z NOWĄ śrubą OEM Toyota
Pasek GATES T215RB NIEBIESKI wzmacniany kevlarem (pod 1000 KM) - po to była kupiona przeźroczysta obudowa rozrządu
Czerwone, regulowane koło rozrządu FMIC + śruby tytanowe do koła + podkładki samo klinujące nordlock + NOWA OEM Toyota śruba koła rozrządu + pestka klinująca OEM Toyota
Zestaw wahaczy tylnych ze sworzniem (banany)
Pompa wody AISIN dedykowana pod 2JZ-GE z obudową termostatu
Nowe przewody wody OEM Toyota 2 szt. - obecne są w bdb stanie, ale chciałem nowe z myślą o założeniu całego setup’a jak wyżej.
Zestaw powyższego setup wraz z chłodnicą wody to około: 2 300 zł.
auto chce sprzedać, nie sprzedawać - mam już drugie do zakupu na oku, także zadzwoń i proponuj.
Auto sprzedawanie tylko na FV 23% VAT.
Więcej informacji udzielę telefonicznie. Nie odpowiadam na SMS.