Lexus GS 300 - 1
Lexus GS 300 - 2
Lexus GS 300 - 3
Lexus GS 300 - 4
Lexus GS 300 - 5
Lexus GS 300 - 6
Lexus GS 300 - 7
Lexus GS 300 - 8
Lexus GS 300 - 9
Lexus GS 300 - 10
Lexus GS 300 - 11
Lexus GS 300 - 12
Lexus GS 300 - 13
Lexus GS 300 - 14
Lexus GS 300 - 15
Lexus GS 300 - 16
Lexus GS 300 - 17
Lexus GS 300 - 18
Lexus GS 300 - 19
Lexus GS 300 - 20
Lexus GS 300 - 21
Lexus GS 300 - 22
Lexus GS 300 - 23
Lexus GS 300 - 24
Lexus GS 300 - 25
Lexus GS 300 - 26
Lexus GS 300 - 27
Lexus GS 300 - 28

1 / 29

Lexus GS 300 - 1
Lexus GS 300 - 2
Lexus GS 300 - 3
Lexus GS 300 - 4
Lexus GS 300 - 5
Lexus GS 300 - 6
Lexus GS 300 - 7
Lexus GS 300 - 8
Lexus GS 300 - 9
Lexus GS 300 - 10
Lexus GS 300 - 11
Lexus GS 300 - 12
Lexus GS 300 - 13
Lexus GS 300 - 14
Lexus GS 300 - 15
Lexus GS 300 - 16
Lexus GS 300 - 17
Lexus GS 300 - 18
Lexus GS 300 - 19
Lexus GS 300 - 20
Lexus GS 300 - 21
Lexus GS 300 - 22
Lexus GS 300 - 23
Lexus GS 300 - 24
Lexus GS 300 - 25
Lexus GS 300 - 26
Lexus GS 300 - 27
Lexus GS 300 - 28

Najważniejsze

Przebieg

475 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 997 cm3

Moc

222 KM

Opis

OC do 2.02.2026

PT do 05/2025

Druki kpl felg OEM Lexus 17"

Witam,

Na sprzedaż posiadam świetnie utrzymanego Lexus GS300 2000 r., z niezawodnym silnikiem 2JZ-GE.


Jestem drugim właścicielem w Polsce oraz w moich rekach jest od 3,5 roku. W tym czasie zrobiłem autem ponad 100 tys.km. także o aucie mogę sporo powiedzieć. Wyposażenia nie będę wymieniał bo każdy, kto interesuje się tym modelem wie, że było w nim niemalże wszystko.

Z racji pokonywanych przebiegów auto utrzymane w idealnym stanie mechanicznym - pełna historia potwierdzona FV VAT


Auto robione dla siebie przez co nie oszczędzałem na cześciach oraz serwisie - ma „bezpiecznie” pokonywać kilometry przy V-Max i z takim podejściem był serwisowany. Od niemalże samego początku całość serwisów robiona w M4K Garage Wrocław.


W samochodzie wymieniany olej 5w30 co 10 tys km (potwierdzone FV)


SILNIK:

zmieniona pompa hamulcowa (poprzednia ciekła)

Ściągnięta z Australii przeźroczysta obudowa rozrządu VVTi (koszt 500-600 zł)

Nowe przewody zapłonowe NGK plus zaizolowane rękawem termicznym

Nowe cewki zapłonowe 3 szt

Nowe świece

Przy wymianie świec sprawdzona kompresja na cylindrach - 14 bar na każdym cylindrze - potwierdzone FV z M4K

Pompa paliwa japońska HKT - starą, sprawna OEM Denso dodaje do auta

Zregenerowany alternator

Nowy akumulator

Założony adapter filtra oleju pod czujniki FMIC

Wymienione podciśnienia na zbrojone od FMIC

Wymienione kolektor dolotowy na dedykowany pod silnik i moc auta wraz ze stożkowym filtrem powietrza. Dolot USA HPS Performance -koszt ok 3 tys


SKRZYNIA BIEGÓW:

Skrzynia działa perfekcyjnie - żadnych szarpnięć, przyciągań biegów

Olej wymieniany co ok. 50kkm

Po zakupie wymieniony olej w skrzyni wraz z filtrem OEM Toyota za ok 500-700 zł.

Wymieniona poduszka skrzyni biegów OEM Toyota


Zawieszenie przód:

Ostatnio wymienione zostały sworznie górnych wahaczy REGUM

Pełny poliuretan na wszystkich wahaczach od Strongflex

Dolne sworznie 555

Nowe OEM Toyota tarcze kotwiczne

Nowe łożyska koła SNR/NTN

Regenerowane zaciski przód OEM Lexus

Tarcza Brembo Xtra - najdroższa tarcza seryjna do tego auta - tarcze nie biją nawet przy hamowaniu z dużych prędkości+klocki Brembo

Stalowy oplot HEL od FMIC


Zawieszenie tył:

Wymieniony cały wózek - polakierowany, zabezpieczony na nowo

Wszystkie wahacze (poza tymi ze sworzniami) polakierowane i założony poliuretan czerwony na tyle

Regenerowane sworznie tylnych wahaczy REGUM

Polakierowany stabilizator

Nowe tuleje wózka czerwony poliuretan

Nowe łożyska koła SNR/NTN

Wymienione zaciski tył AISIN

NOWE tarcze tył TRW+klocki TRW

Stalowy oplot HEL od FMIC

BIAŁY KRUK WŚRÓD LEXSUSÓW - tarcze kotwiczne w bdb stanie, polakierowane na czarno+zabezpieczenie bezbarwnym lakierem oraz środkami antykorozyjnymi przez lakierowaniem


UKŁAD WYDECHOWY:

Wymieniony kolektor wydechowy zakupiony w TurboWorks owinięty bandażem termicznym - koszt ok. 1000 zł

Dedykowany układ z katalizatorem ściągnięty z UK BM Catalyst - katalizator pod autem sportowy zamiast dwóch przy samym silniku - koszt 1400 zł

Końcówki tłumików od Ulter Sport z dyfuzorem - 400 zł

Tłumiki końcowe od RM Motors ze stali kwasoodpornej - auto nie drze się w trasie, ale przyjemnie brzmi podczas przyspieszania

Oryginalna strumienica została

Nowe wieszaki gumowe wydechu tył - OEM Toyota


NAPĘD:

Wymieniony dyferencjał - mój zaczął huczeć - kupiony z Lexmania - auto 4 bieg odcina przy 210 km/h

Przy wymianie mostu, wymieniony olej

Przy wymianie dyfra założona nowa podpora wału na japońskim łożysku SNR


KOŁA:

Auto jeździ na 18” felgach włoskiej marki ATP oraz nowych oponach 245/40 z roku 2022/23 NEXEN i ZEETEX

Do auta mam OEM felgi, lakierowane proszkowo w kolor nadwozia 17” z oponami zimowymi IMPERIAL 225/45

Do auta mam OEM felgę 17” chromowaną w zapas na oryginalnej oponie

LPG:

Auto ma zainstalowaną instalację gazową STAG

Nowy sterownik gazu STAG300-6Q-MaxBasic

Sterownik kupiony przeze mnie w zestawie z: kompletną wiązką, czujnikami i innymi pierdołami za prawie 900 zł - dodaje do auta na zapas

Butla z legalizacją na 10 lat


W aucie założony gwint TEIN Street Advance Z (roczny)

32 stopniowa, niezależna regulacja twardości

Niezależna regulacja wysokości względem ustawionej twardości

Możliwość zainstalowania akcesoryjnych silniczków i komputera by zawias stał się aktywny


Auto dbane z najwyższą starannością bez patrzenia na koszty, a każda naprawa była wykonywana z zapasem i myślą, że kiedyś może będzie turbo czy inne Nitro :)

Seria wg katalogu powinna mieć 222KM i 294 Nm, a posiada:

przed wszystkimi naprawami/modyfikacjami auto na hamowni wykazało 239KM i 304Nm (zdjęcie), a obecnie generuje 211KM i 332Nm potwierdzone aktualnie hamownią.


Z rzeczy do zrobienia:

Wymiana chłodnicy - obecna delikatnie podcieka od góry, nie wpływając na nic, gdyż tylko płyn wlany na maksa powoduje wyciek (chłodnicę OEM Japonia Koyorad wraz z korkiem dodaję do auta).


Dla osoby poważnie zainteresowanej mogę dodać przygotowany zestaw do wrzucenia:

Napinacz rozrządu OEM Toyota NTN wraz z NOWYMI śrubami OEM Toyota

OEM Toyota rolka napinacza KOYO wraz z NOWĄ śrubą OEM Toyota

Pasek GATES T215RB NIEBIESKI wzmacniany kevlarem (pod 1000 KM) - po to była kupiona przeźroczysta obudowa rozrządu

Czerwone, regulowane koło rozrządu FMIC + śruby tytanowe do koła + podkładki samo klinujące nordlock + NOWA OEM Toyota śruba koła rozrządu + pestka klinująca OEM Toyota

Zestaw wahaczy tylnych ze sworzniem (banany)

Pompa wody AISIN dedykowana pod 2JZ-GE z obudową termostatu

Nowe przewody wody OEM Toyota 2 szt. - obecne są w bdb stanie, ale chciałem nowe z myślą o założeniu całego setup’a jak wyżej.


Zestaw powyższego setup wraz z chłodnicą wody to około: 2 300 zł.


auto chce sprzedać, nie sprzedawać - mam już drugie do zakupu na oku, także zadzwoń i proponuj.


Auto sprzedawanie tylko na FV 23% VAT.


Więcej informacji udzielę telefonicznie. Nie odpowiadam na SMS.

 

14 kwietnia 2025 17:40

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Lexus

Model pojazdu

GS

Wersja

300

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2000

Generacja

II (1997-2004)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

35670

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store