Lexus GS 300 - 1
Lexus GS 300 - 2
Lexus GS 300 - 3
Lexus GS 300 - 4
Lexus GS 300 - 5
Lexus GS 300 - 6
Lexus GS 300 - 7
Lexus GS 300 - 8
Lexus GS 300 - 9
Lexus GS 300 - 10
Lexus GS 300 - 11
Lexus GS 300 - 12
Lexus GS 300 - 13
Lexus GS 300 - 14
Lexus GS 300 - 15
Lexus GS 300 - 16
Lexus GS 300 - 17
Lexus GS 300 - 18
Lexus GS 300 - 19
Lexus GS 300 - 20
Lexus GS 300 - 21
Lexus GS 300 - 22
Lexus GS 300 - 23
Lexus GS 300 - 24
Lexus GS 300 - 25
Lexus GS 300 - 26

1 / 27

Lexus GS 300 - 1
Lexus GS 300 - 2
Lexus GS 300 - 3
Lexus GS 300 - 4
Lexus GS 300 - 5
Lexus GS 300 - 6
Lexus GS 300 - 7
Lexus GS 300 - 8
Lexus GS 300 - 9
Lexus GS 300 - 10
Lexus GS 300 - 11
Lexus GS 300 - 12
Lexus GS 300 - 13
Lexus GS 300 - 14
Lexus GS 300 - 15
Lexus GS 300 - 16
Lexus GS 300 - 17
Lexus GS 300 - 18
Lexus GS 300 - 19
Lexus GS 300 - 20
Lexus GS 300 - 21
Lexus GS 300 - 22
Lexus GS 300 - 23
Lexus GS 300 - 24
Lexus GS 300 - 25
Lexus GS 300 - 26

26 czerwca 2024 9:30

ID: 6125491707

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Lexus

Model pojazdu

GS

Wersja

300

Rok produkcji

2000

Przebieg

296 000 km

Pojemność skokowa

2 997 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

222 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

8.0 l/100km

Spalanie W Mieście

16 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Kraj pochodzenia

Niemcy

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

Opis

Oferuję na sprzedaż Lexusa GS 300 Mk2 z kultowym silnikiem 2JZ. Oryginalnie wersja EU z rynku Niemieckiego.

Pojazd zadbany i doinwestowany w ładnej kolorystyce i felgami 17' Borbet.

Auto było przez ostatnie lata garażowane i generalnie ma niewiele rys czy uszkodzeń (naprawę dobrze się prezentuje).

Wersja przedliftowa bez modów na polifta (częste zjawisko w tym modelu)

Auto w pełni sprawne włącznie z instalacją LPG i Klimatyzacją (nie trzeba dobijać hehe).

Dla zainteresowanych ze Stolicy pojazd ma w cepik-u normę euro 3 więc będzie można nim jeździć do 2028 po centrum Warszawy.


W przeciągu ostatniego roku zrobiono dużo w kwestii mechanicznej w tym:

- Wymiana olejów w Silniku, skrzyni i dyfrze (Motul i ATF od Toyoty)

- Nowy pasek rozrządu z napinaczem (OEM)

- Regulacja luzu zaworowego, sprawdzenie kompresji

- Wymiana uszczelnień w silniku (pokrywa zaworów, przy rozrządzie, misie olejowej i na łączeniu ze skrzynią)

- Nowa chłodnica wody

- Nowy termostat

- Nowe świece oraz naprawa kostek, złączek w układzie zapłonowym.

- Nowe koło pasowe i pasek wielorowkowy

- Serwis i regulacja instalacji LPG


do tego w układzie jezdnym:

- Nowe wahacze górne z tyłu

- Nowe tarcze i klocki z tyłu

- Nowe sprężynki w hamulcu ręcznym

- Wymiana Czujnika ABS z tyłu

- Wymiana koronek ABS z tyłu

- Prawie nowe (2023) opony całoroczne Hankook


Auto wygląda na takie które nigdy nie brało udziału w wypadku (jedynie tylny lewy błotnik, był lakierowany i lewe lusterko jest inne). W związku z tym praktycznie nie ma problemu z rdzą. Ale to japońskie auto więc już pierwsze oznaki rudej się pojawiają.

Podwoziowo wygląda wszystko dobrze. Z rzeczy do ogarnięcia jest układ wydechowy (trochę skorodował) oraz gdy jest zimno zacina się regulacja kierownicy góra/dół), a w Październiku wychodzi legalizacja butli LPG.


Ogólnie auta używam na co dzień i w najbliższym czasie nie ma nic pilnego do naprawy, pojazd jest ogólnie doinwestowany.

W czasie mojego posiadania okazał się bardzo przyjemnym w użytkowaniu autem. Jest komfortowy, cichy szybki - taki kompletny wóz.

Co ciekawe na wyposażeniu ma seryjne czujniki parkowania (to podobno rzadki "ficzur")

Praktycznie Wszystkie układy elektryczne i elektroniczne działają (włącznie ze zmieniarką CD)


Cena nie jest najniższa, ale wiem w jakim stanie są te egzemplarze za 15k i ile kosztuje doprowadzenie ich do używalności (to się mija z celem).

Ten pojazd był robiony pod siebie przez pasjonata motoryzacji, więc i tak już nie odzyskam zainwestowanych środków. Serwisowany w renomowanych warsztatach Japan Center na Przyce oraz Serwis Japońskich na Oliwskiej.

Za to nowy Właściciel będzie miał spokój z wieloma elementami na przyszłość.


uprzedzając częste pytania:

- Auto od osoby prywatnej

- Sprzedaję ponieważ chcę dokończyć inny projekt i to moje 3 auto (przejechałem nim przez 1,5 roku tylko 9k km)

- Ma ważny przegląd i ubezpieczenie

- Skrzynia działa bez zarzutu (nie szarpie i płynnie zmienia biegi)

- Cena jest do delikatnej negocjacji na miejscu dla zainteresowanego zakupem.


Kontakt: Mateusz tel. . Auto do obejrzenia po wcześniejszym umówieniu na Warszawskim Ursynowie.

 

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Ursynów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie