Dzień dobry,
do sprzedania mam Lexusa GS 400, wersję przygotowaną na rynek USA, (UZS160) wyposażoną w silnik V8 4.0 1UZ-FE o mocy 294 KM (216 kW) i momencie obrotowym 420 Nm. Z 5-biegową skrzynią automatyczną, dodatkowo wyposażony w przyciski do zmiany biegów zamontowane na kole kierownicy. Silnik niezawodny, bezawaryjny, serwisowany zawsze na czas.
Jest to biały kruk wśród samochodów. Można poczuć luksus, tworzony w czasach, kiedy samochody miały jeździć do końca świata, a nie do końca gwarancji. Silnik pracuję równo, bez przerywania (monetę można położyć na silniku bez obaw o brak stabilizacji). Dodatkowo został świeżo wymieniony olej oraz wszystkie świece zapłonowe i pasek rozrządu. Silnik ten pozwala rozpędzić się 1,8 tonowej limuzynie nawet do 250 km/h, ale przede wszystkim jest komfortowym autem zapewniającym bezpieczeństwo dzięki dynamicznemu przyśpieszeniu.
Przebieg to raptem 147 tysięcy, użytkowany przez jednego polskiego właściciela mieszkającego we Francji, więc auto nigdy nie widziało polskiej zimy, ani soli na drogach.
Mechanicznie:
Wymienione zostały:
Pasek rozrządu
Świecę zapłonowe
Akumulator
Olej w silniku
Olej w skrzyni
Sondy Lambdy (obie)
Tarczę i klocki
Gumy stabilizatorów
Filtr paliwa
Filtr oleju i powietrza
Wymieniony płyn w chłodnicy
Sprężyny gazowe do podnoszenia klapy
Wycieraczki
Zewnątrz:
Auto jest w bardzo dobrym stanie lakierniczym, całe auto było niedawno polerowane, a elementy które odczuły ząb czasu zostały polakierowane i teraz prezentują się jak nowe. Oczywiście pamiętając że jest to auto z 1998 roku, można znaleźć kilka miejsc do zaprawek, natomiast całościowo auto prezentuje się świetnie.
Wymienione zostały felgi na JR SL-03 w kolorze Brushed Bronze, które wykonane zostały w technologii Flow-for. Flow forming to zaawansowana metoda produkcji felg, dzięki której są one lżejsze, mocniejsze i bardziej odporne na uszkodzenia. A co za tym idzie to lepsza dynamika jazdy, większa oszczędność paliwa i większe bezpieczeństwo.
Całości dopełniły nowe opony BlazerUHP II z 2024 roku. Oczywiście oryginalne felgi również trafią do nowego właściciela.
Aby wydobyć piękne brzmienie jakie oferuje V8, przeprowadzona została wymiana sekcji środkowej i końcowej (za kolektorami) w prestiżowym wrocławskim salonie tuningowym PG-Performance. Tylne puszki RM Motors na końcówkach o średnicy 100mm sprawiają, że V8 pokazuje swój basowy dźwięk pozostając przyjemnym, niemęczący dla ucha i sąsiadów wydechem. Całość wykonana z “kwasówki” czyli stali nierdzewnej o średnicy 2,5 cala.
Przednie lampy zostały wypolerowane i zabezpieczone folią PPF
Wewnątrz:
Środek wykończony w kolorze Ivory - delikatny biszkoptowy. W środku znajdziemy takie usprawnienia jak:
elektrycznie sterowana kierownica
elektrycznie sterowane lusterka
elektryczne szyby
elektrycznie sterowane fotele w 3 płaszczyznach, z możliwościa zapisu profilu fotela
Podgrzewane fotele
Bardzo dobrze działającą klimatyzację
Szyberdach który można otworzyć lub delikatnie uchylić
Nagłośnienie Nakamichi - z subwooferem, gdzie można regulować średnie, wysokie i niskie tony
Dodatkowo cały środek został wyprany, dzięki czemu wnętrze wygląda i pachnie jak nowy samochód. Dywaniki są oryginalne, nie żaden chiński zamiennik. Skóry w bardzo dobry stanie, bez większych ubytków.
Są pewne rzeczy do zrobienia - tylne drzwi pasażera nie reagują na zamek centralny, podwozie posiada, normalne dla auta z tego rocznika oznaki korozyjne, jedno małe ognisko do ogarnięcia na progu pasażera (wielkości 5 złotówki). Ale są to detale do zaakceptowania bądź rozwiązania niedużym kosztem,
Podsumowując jest to samochód, który był u polskiego właściciela praktycznie od nowości. Polaka mieszkającego we Francji, także auto nie doświadczyło zimy i soli na drogach, dzięki czemu nie ma na nim korozji odpowiadającej autom z jego rocznika. Jest to gotowy do jazdy samochód, który sprawia że uśmiech pojawia się na twarzy kierowcy, ale również przejeżdżających obok fanów motoryzacji (często zagadują na światłach, stacjach benzynowych czy na myjni bezdotykowej). Auto niespotykane na tyle, że często robi większe wrażenie niż obecne sportowe auta. Z racji pełnionego zawodu - tunera samochodowego dodałem Lexusowi odrobinę odświeżenia i zadbałem o to aby mechanicznie też był bez zarzutu. Jest to mój autorski projekt - nie jestem handlarzem, nie jest to oferta z komisu. Przez ostatnie 6 miesięcy dbałem o detale, zakochując się coraz bardziej w tym niesamowitym samochodzie. Sprzedaje je z przyczyn prozaicznych - jestem młodym studentem, który nie jest w stanie jeździć na codzień tak dużą jednostką, ale wierzę że znajdzie się tu ktoś kto będzie chciał mieć w kolekcji najlepsze V8 w luksusowym wydaniu. Handlarzom próbującym zbić 50% ceny podziękuje - auto może służyć jako inwestycja długoterminowa, a mi nie śpieszy się ze sprzedażą.
Posiadam dwa kluczyki z świeżo wymienioną baterią, oraz oryginalny flat key do otwierania drzwi w razie zagubienia pozostałych.
Cena 50 tysięcy do racjonalnej negocjacji