Lexus GS 400 - 1
Lexus GS 400 - 2
Lexus GS 400 - 3
Lexus GS 400 - 4
Lexus GS 400 - 5
Lexus GS 400 - 6
Lexus GS 400 - 7
Lexus GS 400 - 8
Lexus GS 400 - 9
Lexus GS 400 - 10
Lexus GS 400 - 11
Lexus GS 400 - 12
Lexus GS 400 - 13
Lexus GS 400 - 14
Lexus GS 400 - 15
Lexus GS 400 - 16
Lexus GS 400 - 17
Lexus GS 400 - 18
Lexus GS 400 - 19
Lexus GS 400 - 20
Lexus GS 400 - 21

1 / 22

Lexus GS 400 - 1
Lexus GS 400 - 2
Lexus GS 400 - 3
Lexus GS 400 - 4
Lexus GS 400 - 5
Lexus GS 400 - 6
Lexus GS 400 - 7
Lexus GS 400 - 8
Lexus GS 400 - 9
Lexus GS 400 - 10
Lexus GS 400 - 11
Lexus GS 400 - 12
Lexus GS 400 - 13
Lexus GS 400 - 14
Lexus GS 400 - 15
Lexus GS 400 - 16
Lexus GS 400 - 17
Lexus GS 400 - 18
Lexus GS 400 - 19
Lexus GS 400 - 20
Lexus GS 400 - 21

17 września 2024 11:52

ID: 6128472337

Najważniejsze

Przebieg

148 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

3 969 cm3

Moc

294 KM

Opis

Dzień dobry,


do sprzedania mam Lexusa GS 400, wersję przygotowaną na rynek USA, (UZS160) wyposażoną w silnik V8 4.0 1UZ-FE o mocy 294 KM (216 kW) i momencie obrotowym 420 Nm. Z 5-biegową skrzynią automatyczną, dodatkowo wyposażony w przyciski do zmiany biegów zamontowane na kole kierownicy. Silnik niezawodny, bezawaryjny, serwisowany zawsze na czas.


Jest to biały kruk wśród samochodów. Można poczuć luksus, tworzony w czasach, kiedy samochody miały jeździć do końca świata, a nie do końca gwarancji. Silnik pracuję równo, bez przerywania (monetę można położyć na silniku bez obaw o brak stabilizacji). Dodatkowo został świeżo wymieniony olej oraz wszystkie świece zapłonowe i pasek rozrządu. Silnik ten pozwala rozpędzić się 1,8 tonowej limuzynie nawet do 250 km/h, ale przede wszystkim jest komfortowym autem zapewniającym bezpieczeństwo dzięki dynamicznemu przyśpieszeniu.

Przebieg to raptem 147 tysięcy, użytkowany przez jednego polskiego właściciela mieszkającego we Francji, więc auto nigdy nie widziało polskiej zimy, ani soli na drogach.


Mechanicznie:


Wymienione zostały:


Pasek rozrządu

Świecę zapłonowe

Akumulator

Olej w silniku

Olej w skrzyni

Sondy Lambdy (obie)

Tarczę i klocki

Gumy stabilizatorów

Filtr paliwa

Filtr oleju i powietrza

Wymieniony płyn w chłodnicy

Sprężyny gazowe do podnoszenia klapy

Wycieraczki

Zewnątrz:


Auto jest w bardzo dobrym stanie lakierniczym, całe auto było niedawno polerowane, a elementy które odczuły ząb czasu zostały polakierowane i teraz prezentują się jak nowe. Oczywiście pamiętając że jest to auto z 1998 roku, można znaleźć kilka miejsc do zaprawek, natomiast całościowo auto prezentuje się świetnie.


Wymienione zostały felgi na JR SL-03 w kolorze Brushed Bronze, które wykonane zostały w technologii Flow-for. Flow forming to zaawansowana metoda produkcji felg, dzięki której są one lżejsze, mocniejsze i bardziej odporne na uszkodzenia. A co za tym idzie to lepsza dynamika jazdy, większa oszczędność paliwa i większe bezpieczeństwo.

Całości dopełniły nowe opony BlazerUHP II z 2024 roku. Oczywiście oryginalne felgi również trafią do nowego właściciela.


Aby wydobyć piękne brzmienie jakie oferuje V8, przeprowadzona została wymiana sekcji środkowej i końcowej (za kolektorami) w prestiżowym wrocławskim salonie tuningowym PG-Performance. Tylne puszki RM Motors na końcówkach o średnicy 100mm sprawiają, że V8 pokazuje swój basowy dźwięk pozostając przyjemnym, niemęczący dla ucha i sąsiadów wydechem. Całość wykonana z “kwasówki” czyli stali nierdzewnej o średnicy 2,5 cala.


Przednie lampy zostały wypolerowane i zabezpieczone folią PPF


Wewnątrz:


Środek wykończony w kolorze Ivory - delikatny biszkoptowy. W środku znajdziemy takie usprawnienia jak:


elektrycznie sterowana kierownica

elektrycznie sterowane lusterka

elektryczne szyby

elektrycznie sterowane fotele w 3 płaszczyznach, z możliwościa zapisu profilu fotela

Podgrzewane fotele

Bardzo dobrze działającą klimatyzację

Szyberdach który można otworzyć lub delikatnie uchylić

Nagłośnienie Nakamichi - z subwooferem, gdzie można regulować średnie, wysokie i niskie tony


Dodatkowo cały środek został wyprany, dzięki czemu wnętrze wygląda i pachnie jak nowy samochód. Dywaniki są oryginalne, nie żaden chiński zamiennik. Skóry w bardzo dobry stanie, bez większych ubytków.


Są pewne rzeczy do zrobienia - tylne drzwi pasażera nie reagują na zamek centralny, podwozie posiada, normalne dla auta z tego rocznika oznaki korozyjne, jedno małe ognisko do ogarnięcia na progu pasażera (wielkości 5 złotówki). Ale są to detale do zaakceptowania bądź rozwiązania niedużym kosztem,


Podsumowując jest to samochód, który był u polskiego właściciela praktycznie od nowości. Polaka mieszkającego we Francji, także auto nie doświadczyło zimy i soli na drogach, dzięki czemu nie ma na nim korozji odpowiadającej autom z jego rocznika. Jest to gotowy do jazdy samochód, który sprawia że uśmiech pojawia się na twarzy kierowcy, ale również przejeżdżających obok fanów motoryzacji (często zagadują na światłach, stacjach benzynowych czy na myjni bezdotykowej). Auto niespotykane na tyle, że często robi większe wrażenie niż obecne sportowe auta. Z racji pełnionego zawodu - tunera samochodowego dodałem Lexusowi odrobinę odświeżenia i zadbałem o to aby mechanicznie też był bez zarzutu. Jest to mój autorski projekt - nie jestem handlarzem, nie jest to oferta z komisu. Przez ostatnie 6 miesięcy dbałem o detale, zakochując się coraz bardziej w tym niesamowitym samochodzie. Sprzedaje je z przyczyn prozaicznych - jestem młodym studentem, który nie jest w stanie jeździć na codzień tak dużą jednostką, ale wierzę że znajdzie się tu ktoś kto będzie chciał mieć w kolekcji najlepsze V8 w luksusowym wydaniu. Handlarzom próbującym zbić 50% ceny podziękuje - auto może służyć jako inwestycja długoterminowa, a mi nie śpieszy się ze sprzedażą.


Posiadam dwa kluczyki z świeżo wymienioną baterią, oraz oryginalny flat key do otwierania drzwi w razie zagubienia pozostałych.


Cena 50 tysięcy do racjonalnej negocjacji





 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Lexus

Model pojazdu

GS

Wersja

400

Rok produkcji

1998

Przebieg

148 000 km

Pojemność skokowa

3 969 cm3

Moc

294 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie W Mieście

13 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Złoty

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

37500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcel

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Częstochowa, Lisiniec

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store