Lexus GS 300 - 1
Lexus GS 300 - 2
Lexus GS 300 - 3
Lexus GS 300 - 4
Lexus GS 300 - 5
Lexus GS 300 - 6
Lexus GS 300 - 7
Lexus GS 300 - 8
Lexus GS 300 - 9
Lexus GS 300 - 10
Lexus GS 300 - 11
Lexus GS 300 - 12
Lexus GS 300 - 13
Lexus GS 300 - 14
Lexus GS 300 - 15
Lexus GS 300 - 16
Lexus GS 300 - 17
Lexus GS 300 - 18
Lexus GS 300 - 19
Lexus GS 300 - 20
Lexus GS 300 - 21
Lexus GS 300 - 22
Lexus GS 300 - 23
Lexus GS 300 - 24
Lexus GS 300 - 25
Lexus GS 300 - 26
Lexus GS 300 - 27
Lexus GS 300 - 28
Lexus GS 300 - 29
Lexus GS 300 - 30
Lexus GS 300 - 31

1 / 32

Lexus GS 300 - 1
Lexus GS 300 - 2
Lexus GS 300 - 3
Lexus GS 300 - 4
Lexus GS 300 - 5
Lexus GS 300 - 6
Lexus GS 300 - 7
Lexus GS 300 - 8
Lexus GS 300 - 9
Lexus GS 300 - 10
Lexus GS 300 - 11
Lexus GS 300 - 12
Lexus GS 300 - 13
Lexus GS 300 - 14
Lexus GS 300 - 15
Lexus GS 300 - 16
Lexus GS 300 - 17
Lexus GS 300 - 18
Lexus GS 300 - 19
Lexus GS 300 - 20
Lexus GS 300 - 21
Lexus GS 300 - 22
Lexus GS 300 - 23
Lexus GS 300 - 24
Lexus GS 300 - 25
Lexus GS 300 - 26
Lexus GS 300 - 27
Lexus GS 300 - 28
Lexus GS 300 - 29
Lexus GS 300 - 30
Lexus GS 300 - 31

Najważniejsze

Przebieg

375 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 997 cm3

Moc

222 KM

Opis

Witam,

Na sprzedaż posiadam świetnie utrzymanego Lexus GS300 2000 r., z niezawodnym silnikiem 2JZ-GE.


Jestem drugim właścicielem w Polsce oraz w moich rekach jest od 3 lat. W tym czasie zrobiłem autem ok.100 tys.km. także o aucie mogę sporo powiedzieć. Wyposażenia nie będę wymieniał bo każdy, kto interesuje się tym modelem wie, że było w nim niemalże wszystko.

Z racji pokonywanych przebiegów auto utrzymane w idealnym stanie mechanicznym - pełna historia potwierdzona FV VAT !


Auto robione dla siebie przez co nie oszczędzałem na cześciach oraz serwisie - ma „bezpiecznie” pokonywać kilometry przy V-Max i z takim podejściem był serwisowany. Od niemalże samego początku całość serwisów robiona w M4K Garagee Wrocław.


W samochodzie wymieniany olej 5w30 co 10 tys km (potwierdzone FV)


SILNIK:

zmieniona pompa hamulcowa (poprzednia ciekła)

Ściągnięta z Australii przeźroczysta obudowa rozrządu VVTi (koszt 500-600 zł)

Nowe przewody zapłonowe NGK plus zaizolowane rękawem termicznym

Nowe cewki zapłonowe 3 szt

Nowe świece

Przy wymianie świec sprawdzona kompresja na cylindrach - 14 bar na każdym cylindrze - potwierdzone FV z M4K

Pompa paliwa japońska HKT

Zregenerowany alternator

Nowy akumulator

Wymienione temu uszczelki pokryw zaworów OEM Toyota

Założony adapter filtra oleju pod czujniki FMIC

Wymienione podciśnienia na zbrojone od FMIC

Wymienione kolektor dolotowy na dedykowany pod silnik i moc auta wraz ze stożkowym filtrem powietrza. Dolot USA HPS Performance -koszt ok 3 tys


SKRZYNIA BIEGÓW:

Skrzynia działa perfekcyjnie - żadnych szarpnięć, przyciągań biegów

Olej wymieniany co ok. 50kkm

Po zakupie wymieniony olej w skrzyni wraz z filtrem OEM Toyota za ok 500-700 zł.

Wymieniona poduszka skrzyni biegów OEM Toyota


Zawieszenie przód:

Ostatnio wymienione zostały sworznie górnych wahaczy REGUM

Pełny poliuretan na wszystkich wahaczach od Strongflex

Dolne sworznie 555

Nowe OEM Toyota tarcze kotwiczne

Nowe łożyska koła SNR/NTN

Regenerowane zaciski przód OEM Lexus

Tarcza Brembo Xtra - najdroższa tarcza seryjna do tego auta - tarcze nie biją nawet przy hamowaniu z dużych prędkości+klocki Brembo

Stalowy oplot HEL od FMIC


Zawieszenie tył:

Wymieniony cały wózek - polakierowany, zabezpieczony na nowo

Wszystkie wahacze (poza tymi ze sworzniami) polakierowane i założony poliuretan czerwony na tyle

Regenerowane sworznie tylnych wahaczy REGUM

Polakierowany stabilizator

Nowe tuleje wózka czerwony poliuretan robione ok 4 mc temu

Nowe łożyska koła SNR/NTN

Wymienione zaciski tył AISIN

NOWE tarcze tył TRW+klocki TRW

Stalowy oplot HEL od FMIC

BIAŁY KRUK WŚRÓD LEXSUSÓW - tarcze kotwiczne w bdb stanie, polakierowane na czarno+zabezpieczenie bezbarwnym lakierem oraz środkami antykorozyjnymi przez lakierowaniem


UKŁAD WYDECHOWY:

Wymieniony kolektor wydechowy zakupiony w TurboWorks owinięty bandażem termicznym - koszt ok. 1000 zł

Dedykowany układ z katalizatorem ściągnięty z UK BM Catalyst - katalizator pod autem sportowy zamiast dwóch przy samym silniku - koszt 1400 zł

Końcówki tłumików od Ulter Sport z dyfuzorem - 400 zł

Tłumiki końcowe od RM Motors ze stali kwasoodpornej - auto nie drze się w trasie, ale przyjemnie brzmi podczas przyspieszania

Oryginalna strumienica została

Nowe wieszaki gumowe wydechu tył - OEM Toyota


NAPĘD:

Wymieniony dyferencjał - mój zaczął huczeć - kupiony z Lexmania - auto 4 bieg odcina przy 210 km/h

Przy wymianie mostu, wymieniony olej

Przy wymianie dyfra założona nowa podpora wału na japońskich łożysku


KOŁA:

Auto jeździ na 18” felgach włoskiej marki ATP oraz nowych oponach 245/40 z roku 2022/23 NEXEN i ZEETEX

Do auta mam OEM felgi, lakierowane proszkowo w kolor nadwozia 17” z oponami zimowymi IMPERIAL 225/45

Do auta mam OEM felgę 17” chromowaną w zapas na oryginalnej oponie

LPG:

Auto ma zainstalowaną instalację gazową STAG

Nowy sterownik gazu STAG300-6Q-MaxBasic

Sterownik kupiony przeze mnie w zestawie z: kompletną wiązką, czujnikami i innymi pierdołami za prawie 900 zł - dodaje do auta na zapas

Butla z legalizacją na 10 lat


W aucie założony gwint TEIN Street Advance Z (roczny)

32 stopniowa, niezależna regulacja twardości

Niezależna regulacja wysokości względem ustawionej twardości

Możliwość zainstalowania akcesoryjnych silniczków i komputera by zawias stał się aktywny


Auto dbane z najwyższą starannością bez patrzenia na koszty, a każda naprawa była wykonywana z zapasem i myślą, że kiedyś może będzie turbo czy inne Nitro :)

Seria wg katalogu powinna mieć 222KM i 294 Nm, a posiada:

przed wszystkimi naprawami/modyfikacjami auto na hamowni wykazało 239KM i 304Nm (zdjęcie), a obecnie generuje 211KM i 332Nm potwierdzone aktualnie hamownią.


Z rzeczy do zrobienia:

Wymiana chłodnicy - obecna delikatnie podcieka od góry, nie wpływając na nic, gdyż tylko płyn wlany na maksa powoduje wyciek (chłodnicę OEM Japonia Koyorad wraz z korkiem dodaję do auta).


Dla osoby poważnie zainteresowanej mogę dodać przygotowany zestaw do wrzucenia:

Napinacz rozrządu OEM Toyota NTN wraz z NOWYMI śrubami OEM Toyota

OEM Toyota rolka napinacza KOYO wraz z NOWĄ śrubą OEM Toyota

Pasek GATES T215RB NIEBIESKI wzmacniany kevlarem (pod 1000 KM) - po to była kupiona przeźroczysta obudowa rozrządu

Czerwone, regulowane koło rozrządu FMIC + śruby tytanowe do koła + podkładki samo klinujące nordlock + NOWA OEM Toyota śruba koła rozrządu + pestka klinująca OEM Toyota

Zestaw wahaczy tylnych ze sworzniem (banany)

Pompa wody AISIN dedykowana pod 2JZ-GE z obudową termostatu

Nowe przewody wody OEM Toyota 2 szt. - obecne są w bdb stanie, ale chciałem nowe z myślą o założeniu całego setup’a jak wyżej.


Zestaw powyższego setup wraz z chłodnicą wody to około: 2 300 zł.


Faktur myślę, że znajdzie się na ok. 100 tys zł - z ostatnich dwóch i pół roku mam ich od księgowej na ponad 77 tys. Auto było moim oczkiem w głowie i chciałbym by trafiło w dobre ręce.

Obecnie potrzebuję gotówki na busa firmowego lub zamienię z moja dopłatą na dużo większe, bardziej reprezentatywne i takie ze składanymi siedzeniami oraz nietuzinkowym silnikiem.


Auto sprzedawanie tylko na FV 23% VAT. Cena BRUTTO !!!


Więcej informacji udzielę telefonicznie. Nie odpowiadam na SMS.

 

14 października 2024 13:36

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2000

Model pojazdu

GS

Wersja

300

Generacja

II (1997-2004)

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

29925

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Krzyki

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store