Witam,
Na sprzedaż posiadam świetnie utrzymanego Lexus GS300 2000 r., z niezawodnym silnikiem 2JZ-GE.
Jestem drugim właścicielem w Polsce oraz w moich rekach jest od 3 lat. W tym czasie zrobiłem autem ok.100 tys.km. także o aucie mogę sporo powiedzieć. Wyposażenia nie będę wymieniał bo każdy, kto interesuje się tym modelem wie, że było w nim niemalże wszystko.
Z racji pokonywanych przebiegów auto utrzymane w idealnym stanie mechanicznym - pełna historia potwierdzona FV VAT !
Auto robione dla siebie przez co nie oszczędzałem na cześciach oraz serwisie - ma „bezpiecznie” pokonywać kilometry przy V-Max i z takim podejściem był serwisowany. Od niemalże samego początku całość serwisów robiona w M4K Garagee Wrocław.
W samochodzie wymieniany olej 5w30 co 10 tys km (potwierdzone FV)
SILNIK:
zmieniona pompa hamulcowa (poprzednia ciekła)
Ściągnięta z Australii przeźroczysta obudowa rozrządu VVTi (koszt 500-600 zł)
Nowe przewody zapłonowe NGK plus zaizolowane rękawem termicznym
Nowe cewki zapłonowe 3 szt
Nowe świece
Przy wymianie świec sprawdzona kompresja na cylindrach - 14 bar na każdym cylindrze - potwierdzone FV z M4K
Pompa paliwa japońska HKT
Zregenerowany alternator
Nowy akumulator
Wymienione temu uszczelki pokryw zaworów OEM Toyota
Założony adapter filtra oleju pod czujniki FMIC
Wymienione podciśnienia na zbrojone od FMIC
Wymienione kolektor dolotowy na dedykowany pod silnik i moc auta wraz ze stożkowym filtrem powietrza. Dolot USA HPS Performance -koszt ok 3 tys
SKRZYNIA BIEGÓW:
Skrzynia działa perfekcyjnie - żadnych szarpnięć, przyciągań biegów
Olej wymieniany co ok. 50kkm
Po zakupie wymieniony olej w skrzyni wraz z filtrem OEM Toyota za ok 500-700 zł.
Wymieniona poduszka skrzyni biegów OEM Toyota
Zawieszenie przód:
Ostatnio wymienione zostały sworznie górnych wahaczy REGUM
Pełny poliuretan na wszystkich wahaczach od Strongflex
Dolne sworznie 555
Nowe OEM Toyota tarcze kotwiczne
Nowe łożyska koła SNR/NTN
Regenerowane zaciski przód OEM Lexus
Tarcza Brembo Xtra - najdroższa tarcza seryjna do tego auta - tarcze nie biją nawet przy hamowaniu z dużych prędkości+klocki Brembo
Stalowy oplot HEL od FMIC
Zawieszenie tył:
Wymieniony cały wózek - polakierowany, zabezpieczony na nowo
Wszystkie wahacze (poza tymi ze sworzniami) polakierowane i założony poliuretan czerwony na tyle
Regenerowane sworznie tylnych wahaczy REGUM
Polakierowany stabilizator
Nowe tuleje wózka czerwony poliuretan robione ok 4 mc temu
Nowe łożyska koła SNR/NTN
Wymienione zaciski tył AISIN
NOWE tarcze tył TRW+klocki TRW
Stalowy oplot HEL od FMIC
BIAŁY KRUK WŚRÓD LEXSUSÓW - tarcze kotwiczne w bdb stanie, polakierowane na czarno+zabezpieczenie bezbarwnym lakierem oraz środkami antykorozyjnymi przez lakierowaniem
UKŁAD WYDECHOWY:
Wymieniony kolektor wydechowy zakupiony w TurboWorks owinięty bandażem termicznym - koszt ok. 1000 zł
Dedykowany układ z katalizatorem ściągnięty z UK BM Catalyst - katalizator pod autem sportowy zamiast dwóch przy samym silniku - koszt 1400 zł
Końcówki tłumików od Ulter Sport z dyfuzorem - 400 zł
Tłumiki końcowe od RM Motors ze stali kwasoodpornej - auto nie drze się w trasie, ale przyjemnie brzmi podczas przyspieszania
Oryginalna strumienica została
Nowe wieszaki gumowe wydechu tył - OEM Toyota
NAPĘD:
Wymieniony dyferencjał - mój zaczął huczeć - kupiony z Lexmania - auto 4 bieg odcina przy 210 km/h
Przy wymianie mostu, wymieniony olej
Przy wymianie dyfra założona nowa podpora wału na japońskich łożysku
KOŁA:
Auto jeździ na 18” felgach włoskiej marki ATP oraz nowych oponach 245/40 z roku 2022/23 NEXEN i ZEETEX
Do auta mam OEM felgi, lakierowane proszkowo w kolor nadwozia 17” z oponami zimowymi IMPERIAL 225/45
Do auta mam OEM felgę 17” chromowaną w zapas na oryginalnej oponie
LPG:
Auto ma zainstalowaną instalację gazową STAG
Nowy sterownik gazu STAG300-6Q-MaxBasic
Sterownik kupiony przeze mnie w zestawie z: kompletną wiązką, czujnikami i innymi pierdołami za prawie 900 zł - dodaje do auta na zapas
Butla z legalizacją na 10 lat
W aucie założony gwint TEIN Street Advance Z (roczny)
32 stopniowa, niezależna regulacja twardości
Niezależna regulacja wysokości względem ustawionej twardości
Możliwość zainstalowania akcesoryjnych silniczków i komputera by zawias stał się aktywny
Auto dbane z najwyższą starannością bez patrzenia na koszty, a każda naprawa była wykonywana z zapasem i myślą, że kiedyś może będzie turbo czy inne Nitro :)
Seria wg katalogu powinna mieć 222KM i 294 Nm, a posiada:
przed wszystkimi naprawami/modyfikacjami auto na hamowni wykazało 239KM i 304Nm (zdjęcie), a obecnie generuje 211KM i 332Nm potwierdzone aktualnie hamownią.
Z rzeczy do zrobienia:
Wymiana chłodnicy - obecna delikatnie podcieka od góry, nie wpływając na nic, gdyż tylko płyn wlany na maksa powoduje wyciek (chłodnicę OEM Japonia Koyorad wraz z korkiem dodaję do auta).
Dla osoby poważnie zainteresowanej mogę dodać przygotowany zestaw do wrzucenia:
Napinacz rozrządu OEM Toyota NTN wraz z NOWYMI śrubami OEM Toyota
OEM Toyota rolka napinacza KOYO wraz z NOWĄ śrubą OEM Toyota
Pasek GATES T215RB NIEBIESKI wzmacniany kevlarem (pod 1000 KM) - po to była kupiona przeźroczysta obudowa rozrządu
Czerwone, regulowane koło rozrządu FMIC + śruby tytanowe do koła + podkładki samo klinujące nordlock + NOWA OEM Toyota śruba koła rozrządu + pestka klinująca OEM Toyota
Zestaw wahaczy tylnych ze sworzniem (banany)
Pompa wody AISIN dedykowana pod 2JZ-GE z obudową termostatu
Nowe przewody wody OEM Toyota 2 szt. - obecne są w bdb stanie, ale chciałem nowe z myślą o założeniu całego setup’a jak wyżej.
Zestaw powyższego setup wraz z chłodnicą wody to około: 2 300 zł.
Faktur myślę, że znajdzie się na ok. 100 tys zł - z ostatnich dwóch i pół roku mam ich od księgowej na ponad 77 tys. Auto było moim oczkiem w głowie i chciałbym by trafiło w dobre ręce.
Obecnie potrzebuję gotówki na busa firmowego lub zamienię z moja dopłatą na dużo większe, bardziej reprezentatywne i takie ze składanymi siedzeniami oraz nietuzinkowym silnikiem.
Auto sprzedawanie tylko na FV 23% VAT. Cena BRUTTO !!!
Więcej informacji udzielę telefonicznie. Nie odpowiadam na SMS.