Rozważam przekazanie w dobre ręce swojego auta. Samochód zakupiłem niespełna w czerwcu 2021 w salonie Lexusa w Trojmieście, gdzie pierwszy właściciel pozostawił go w rozliczeniu przy zakupie nowego auta. Miałem już kilka modeli tej marki i śmiało mogę stwierdzić, iż ten model to najlepsze auto jakie do tej pory miałem przyjemność użytkować. Ciężko to opisać słowami, ale komfort, przyjemność z jazdy i bezawaryjność jaką daje ten samochód to dobry materiał na napisanie książki.
Samochód został zamówiony przez pierwszego właściciela w perłowym kolorze black opal mica (kod 214). Kolor z palety Lexusa LS i RX, zmienia się w zależności od światła. W pochmurne dni wydaje się czarny, z bliska ma od odcienie granatu, a w pełnym słońcu zmienia się w spektakularny fiolet. Podobno wydłużyło to jego czas oczekiwania na auto o 5 miesięcy.
Silnik, który w połączeniu z układem hybrydowym ma moc 223 KM daje radę z bezpiecznym wyprzedzaniem oraz nie ma wielkiego apetytu na benzynę, spalanie w mieście to 6-7 litrów, trasa 5-6. Hybrydą trzeba trochę się nauczyć jeździć, ale potem kierowca sam się wkręca w eko jazdę i walczy o jak najniższe spalanie. Charakter auta zachęca do spokojnej jazdy i delektowania się komfortem w poruszaniu a punktu A do B. Ten model to ostatni Lexus z tego segmentu z napędem na tylne koła, następca czyli ES napędza się już przednia osią.
Auto serwisowane w ASO Lexus oraz zaprzyjaźnionym warsztacie specjalizującym się w obsłudze marki Toyota. Samochód jest bez przeszłości kolizyjno - wypadkowej. Cały w fabrycznym lakierze, żaden element nie był ponownie lakierowany, wszystkie szyby też w oryginale. Na tą chwilę nie wymaga żadnego wkładu poza tankowaniem, olej, wszystkie filtry oraz dezynfekcja klimatyzacji wykonana była w marcu. 18 maja 2024 została przedłużona gwarancja na układ hybrydowy oraz wykonano akcje serwisową związaną z wymianą zbiornika par paliwa (ASO Lexus Warszawa).
Do auta posiadam dwa komplety oryginalnych dywaników Lexusa, welur lato, zima gumowe oraz praktyczną matę do bagażnika która ułatwia utrzymanie czystości w przestrzeni bagażowej. Dołożyłem też dedykowane zasłony przeciwsłoneczne firmy raystop na tył, które zakładam latem, a na zimę można je sobie zdjąć i poprawić widoczność w pochmurne dni, co jest świetną alternatywą dla przyciemniania szyb. Opony premium - lato Goodyear z 21 roku, zima Nokian z 20. Oba komplety w bardzo dobrym stanie. Samochód ma na wyposażeniu koło dojazdowe, czyli problem z przebitą oponą można rozwiązać samemu, a nie tracić pół dnia w oczekiwaniu na assistance.
Podsumowując, samochód ten nie jest okazją, bo nie mam absolutnie żadnej presji na jego sprzedaż. Jeżeli znajdzie się ktoś kto doceni jego stan i realnie podejdzie do sprawy kupna to rozważę jego sprzedaż i sam podejmę się próby znalezienia kolejnego zadbanego Lexusa, choć obawiam się że to może być trochę trudne. Mam świadomość, że za tą kwotę można kupić sobie o wiele młodsze auto, ale jestem przekonany że inne samochody nie dają takiego komfortu jazdy, spokoju w użytkowaniu i jakości materiałów które Cię otaczają we wnętrzu. Moja oferta skierowana jest dla osoby która zmęczona jest już szukaniem samochodu, doświadczyła już wielu negatywnych emocji i adrenaliny z powodu niekończących się wydatków serwisowych jak u niemieckich odpowiedników tego modelu. Samochód w ciągłym użytkowaniu, nie był poddawany żadnym procesom detailingowym, przebieg ciągle rośnie i nadal świetnie spełnia funkcję bezpiecznego i komfortowego auta do jazdy na co dzień.
Wstawione zdjęcia pochodzą z okresu jesiennego z powodu aktualnego deficytu światła słonecznego, mogę przesłać więcej zdjęć, nagrać film itp. Chcesz porozmawiać, albo o coś dopytać śmiało dzwoń lub pisz.