Samochód w moim posiadaniu od 8 lat, kupiony z przebiegiem 215 tys. km, przejechał w tym czasie niecałe 60 tys. km. Nie jest w stanie idealnym, ale ma więcej zalet niż wad. Przede wszystkim nigdy nie zdarzyło się, by nie odpalił. Również nigdy się nie zepsuł. Historia serwisu do sprawdzenia w Centrum Aut Japońskich we Wrocławiu.
Podczas tych 8 lat wymienione: piasty, łożyska, tarcze i klocki przód, amortyzatory tył, sprzęgło, akumulator, paski osprzętu. W zeszłym roku wymieniona chłodnica klimatyzacji, układ odgrzybiony, nabity, działa rewelacyjnie. Nowe żarówki ksenonowe, wymieniony płyn w skrzyni biegów, hamulcowy i sprzęgła. Ciągle jeździ na oleju syntetycznym 5W30, Millers lub Valvoline, olej wymieniany co roku (jak również wszystkie filtry). Elektryczna regulacja i podgrzewanie foteli oczywiście sprawne, działające spryskiwacze ksenonów, reflektory przeciwmgielne, tapicerka skóra + alcantara w bardzo dobrym stanie. Żadnych stuków w zawieszeniu.
Wady:
- ogniska rdzy z tyłu progów, ale do ogarnięcia we własnym zakresie, bez konieczności wymiany całych progów
- po rozgrzaniu silnika zaświeca się czujnik poziomu oleju (potem znika, zapala się itd.) - nowy czujnik kosztuje kosmiczne pieniądze więc nie zdecydowałem się na wymianę
- nieudolny lakiernik spartaczył przedni zderzak, maskę oraz drzwi pasażera – chciałem zrobić z tym porządek ale dostałem auto służbowe i odpuściłem
- ogólnie lakierniczo trochę rys itp.
- kokpit trochę podziarany oraz od strony pasażera „klei się” - typowa wada w tym modelu, gumowany plastik miejscowo się złuszczył (widać na zdjęciu); planowałem zrobić flokowanie ale zabrakło chęci :(
Dwa komplety alufelg, opony letnie Dunlop Bluresponse 10-letnie w dobrym stanie, zimowe Nokian WR D4 8-letnie ale wyglądają jak nowe (przejechały 10-15 tys. km). Oryginalne lexusowe dywaniki. Radio nieoryginalne Pioneer z bluetooth, zestawem głośnomówiącym i wejściem usb oraz z możliwością podpięcia kamery cofania. Wycieraczki Denso w bardzo dobrym stanie. Opis dodaje z automatu podgrzewanie przedniej szyby, ale tak naprawdę podgrzewane są tylko miejsca gdzie jest guma wycieraczek.
Ogólnie auto jest totalnie bezproblemowe, nadal jedzie do 215 km/h.
Spalanie w mieście 11,5 l/100 km (Wrocław), w trasie 7,5.
OC do końca października, badanie techniczne do końca listopada.
Nie mam nic do ukrycia, pokażę kupującemu co tylko chce – auto ma 20 lat i typowe wady tego modelu.
Chcę go sprzedać, a nie sprzedawać, więc jestem otwarty na propozycje cenowe. Patrząc na inne oferty IS-ów do 17 tys. zł nie widzę konkurencji.
Dodaję gratis olej i kilka filtrów, mi już nie będą potrzebne.