Sprzedam Lexusa IS 200 2002r czyli polift z dołożonym kompresorem i LPG, 2 komplety kół.
Samochód w bardzo dobrym stanie, serwisowany regularnie najczęściej na oryginalnych lub topowych częściach, olej zmieniany co 8-10 tys. km.
Lexus w moim posiadaniu od 4 lat, od kiedy go mam wszystkie naprawy i modyfikacje przeprowadzałem sam. Posiadam rachunki, zdjęcia i w wielu przypadkach stare części z wymian do wglądu.
Niski przebieg 188.8 tys. km.
Ubezpieczenie do 16.07.2025, Przegląd techniczny do 26.01.2025.
Silnik chodzi perfekcyjnie, w zawieszeniu nic nie stuka.
Wydech brzmi rasowo, nie jest przesadzony, nie wchodzi w rezonans.
Spód auta jest w dobrym stanie bez dziur czy wżerów rdzy, profile zamknięte są zakonserwowane, progi zrobione. Tarcze kotwiczne tylne są w dobrym stanie, bez nadżerów czy dziur.
Sprzedaję bo kupiłem dużą terenówkę a za mało jeżdżę żeby miało sens posiadanie 2 samochodów.
Wyposażenie:
- kanapa i fotele półskóry, oba przednie fotele w pełnej elektryce
- nagłośnienie w wersji premium sound
- oba przednie fotele podgrzewane
- podgrzewane lusterka
- podgrzewana przednia szyba przy wycieraczkach
- ciemne szyby z tyłu
- wszystkie szyby oryginalne z tym samym numerem seryjnym
- felgi oryginalne 17” na bardzo dobrych, mało zużytych oponach zimowych Kleber Krisalp HP3 które przejechały 2 sezony
- felga oryginalna zapasówka 17"
W aucie zostały dołożone takie rzeczy jak:
- pełne ospoilerowanie TRD z laminatu
- ducktail
- oryginalne owiewki Altezza
- radio 2DIN Pioneer z mikrofonem
- zegary / wskaźniki: doładowania, temp. oleju, ciśnienie oleju, napięcie akumulatora
- dyferencjał Torsen
- short shifter
- gałka zmiany biegów TRD
- nakładki metalowe pedałów, podstopnicy i progów drzwi
- środki przednich lamp pomalowane na czarno
- felgi 18” 9j repliki Rays Volk TE37 przód i tył na oponach letnich
- przy około 155 tys. km dołożony kompresor od TPC dmuchający około 0.5 bara, później był jeszcze regenerowany
- razem z kompresorem założone: większe wtryski 1ZZ, replika airboxa TTE/ Bemani, Fuel Cut Defender/ FCD od Rank One Performance, intercooler
- lampy tył mod USDM (Skyline look)
- prawie nowe dywaniki przód z EVA
- wyciszone drzwi matami bitumicznymi
- instalacja gazowa STAG 300 Premium
Przy 170 tys km zrobiony spory serwis i dołożone kilka rzeczy:
- wymieniony komplet rozrządu oryginalny Toyoty (pasek OEM, napinacz NTN, rolka Koyo, uszczelniacz wałka rozrządu przód OEM, uszczelniacz wałka rozrządu zestaw OEM ze śrubą) + pompa wody Aisin
- wyregulowane luzy zaworowe wydechowe, ssące były w normie
- wymieniona uszczelka pokrywy zaworów + uszczelniaczy 6 świec Kibi Gaskets
- wymieniony filterek odmy Simota
- wymienione wszystkie paski wielorowkowe Gates
- wymieniona rolka napinacza klimatyzacji SKF
- wymienione sprężyny amortyzatorów Vogtland -35mm
- wymieniona uszczelka z tyłu pompy wspomagania + wymieniony 1 sparciały wąż
- zamontowane klaksony Epman
- nowe nakrętki kół Japan Racing JN2 czerwone
- wymieniony filtr paliwa
- wymieniony olej w dyferencjale Millers
Przy 176 tys. km:
- zmieniony wydech końcowy customowy 3" z kwasówki od Rychlik Performance
- wymienione gumy mocujące wydech końcowy + uszczelka łącząca wydech końcowy z środkowym
Przy 180 tys. km:
- wymienione sworznie górne wahaczy przednich po obu stronach Three 555 Five
Przy 183 tys. km:
- wymieniony czujnik położenia wału Denso
- wymienione wszystkie cewki Hella
- wymienione wszystkie świece Denso IK22FTT
- wyczyszczony zawór VVTI i filterek zaworu
- wymieniony pasek kompresora Continental i rolka napinacza paska kompresora SKF
- wymieniona, nasmarowana linka od bypassu kompresora
- wymienione oba filtry gazu
- wymieniony olej Valvoline 5W40 + filtr oleju Mann
- wymieniony filtr powietrza Knecht
- wymieniony filtr kabinowy węglowy Blueprint
Przy 185 tys. km:
- kompletna regeneracja hamulców przód i tył: przód tarcze Rotinger nawiercane + klocki Brembo, tarcze tył TRW + klocki TRW. Wyczyszczone, zregenerowane i pomalowane na czerwono zaciski zestawami frenkit przód i autofren tył (tłoczki + gumki + odpowietrzniki). Przód wymienione blaszki, druciki i prowadnice + ich gumki. Oczyszczone piasty ściernicami
- wyregulowany hamulec ręczny
- wymieniony płyn hamulcowy Motul DOT 4 + ten sam płyn wymieniony w sprzęgle
- wymiana tuleji banana, wahaczy przednich na poliuretanowe żółte Strongflex
Przy 188 tys. km:
- wymieniony termostat Gates
- wymieniony płyn chłodniczy
- wymieniony płyn we wspomaganiu
Dorzucam 4 cewki oryginalne, oba filtry gazu i filtr oleju Mann na kolejną wymianę.
Jak widać na zdjęciach przed zimą przydałoby się ogarnąć ogniska rdzy na nadkolach tylnych i lewych tylnych drzwiach.
Nie zamieniam się, nie sprzedaje nic osobno.