Sprzedam Lexusa IS-F z 2008 roku w niespotykanie zadbanym stanie i super historią. Auto sprowadzone z Kalifornii, przez co na aucie nie da się znaleźć grama rdzy. Do końca serwisowane San Diego Lexus Kalifornia, na wszystko są papiery, faktury. Auto po kolizji prawego przedniego błotnika bez konieczności robienia czegokolwiek blacharsko, wymiana elementu + lakierowanie, cała jego historia. Każdy element ma naklejkę z VIN. Całe wnętrze wyprane. Profile wewnętrzne zabezpieczone woskiem Novola. Z ciekawostek: auto ma niezniszczalny silnik 2UR-GSE w którym seryjnie montowany jest kuty wał, kute korby i tytanowe zawory wydechowe. Wszystkie felgi sa kierunkowe i opisane na stronę, gdyż każda waży inną ilość kg, dla perfekcyjnego balansu auta. Z racji rocznika, zawieszenie bardziej z myślą o Nurburgring + zmienione sprężyny na BC Racing, dzięki czemu auto prowadzi się genialnie, jak na swój rozmiar i wagę. Zamykając wątek ciekawostek, siedzi tutaj pierwsza na świecie automatyczna 8-biegowa skrzynia biegów, pancerna, w dodatku po serwisie olejowym. Chłodnica wody jest nowa z osobnym wejściem na chłodnice skrzyni - ona jest osobno. Poprawiona seria, bywały przypadki że stara chłodnica puszczała płyn na skrzynie i skrzynia out. Tu nic takiego się nie wydarzy.
Po szkodzie wymienione: dolny wahacz i górny OEM Lexus z serwisu nówka. Piasta przednia MOOG z USA. Osłony pod zderzak. Kierownice powietrza. Nadkole przednie. Wszystko nowe z serwisu Lexusa.
Wymienione tarcze oraz klocki OEM.
W zawieszeniu wymienione gumy, sworznie i zrobiona geometria. Nowy akumulator.
Tak więc żadnych półśrodków jak wspominałem. Wszystko nowe. Zamienników nie ma, a używek ładnych też brak.
Bolączką tych aut jest środek, a właściwie boczki - prawie w każdym jest z nimi problem. W tym egzemplarzu zostały obite alcantara, a środkowy tunel oklejony folią PPF Carbon, co zdecydowanie odmłodziło wnętrze i zniwelowało problem z gumowymi, klejącymi się i rozpadającymi boczkami.
OC do 16 lipca 2025, PT do 22 lipca 2025
Oleje zmienione 1 tysiąc temu w skrzyni, dyfrze i silniku, wszystko AMSOIL.
Z modyfikacji: Końcowe tłumiki, lampy tylne VLAND, dyferencjał z Lexusa GS450H (Europa) który jest nieco krótszy (3.266) względem serii (2.937) - dodatkowo usprawniło przyspieszenia auta w mieście, nie rujnując obrotów przy prędkości autostradowej, z racji 8-biegów skrzyni.
Podsumowując, wóz z genialną historią, na żywo bardzo zadbany lakierniczo, wnętrze z rozwiązanymi bolączkami modelu, no i TOP mechanicznie. Zapraszam do kontaktu i na jazdę próbną, efekty dźwiękowe tego wozu robią jeszcze lepszą robotę, niż wszystko co napisałem u góry. :-)
Do auta dokładam pakiet dokładek Maxton Design.