Lexus IS 300h - 2
Lexus IS 300h - 3
Lexus IS 300h - 4
Lexus IS 300h - 5
Lexus IS 300h - 6
Lexus IS 300h - 7
Lexus IS 300h - 8
Lexus IS 300h - 9
Lexus IS 300h - 10
Lexus IS 300h - 11
Lexus IS 300h - 12
Lexus IS 300h - 13
Lexus IS 300h - 14
Lexus IS 300h - 15
Lexus IS 300h - 16
Lexus IS 300h - 17
Lexus IS 300h - 18
Lexus IS 300h - 19

1 / 20

video
Lexus IS 300h - 2
Lexus IS 300h - 3
Lexus IS 300h - 4
Lexus IS 300h - 5
Lexus IS 300h - 6
Lexus IS 300h - 7
Lexus IS 300h - 8
Lexus IS 300h - 9
Lexus IS 300h - 10
Lexus IS 300h - 11
Lexus IS 300h - 12
Lexus IS 300h - 13
Lexus IS 300h - 14
Lexus IS 300h - 15
Lexus IS 300h - 16
Lexus IS 300h - 17
Lexus IS 300h - 18
Lexus IS 300h - 19

Najważniejsze

Przebieg

196 000 km

Rodzaj paliwa

Hybryda

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 494 cm3

Moc

181 KM

Opis

Uwaga! Bateria trakcyjna po wymianie w kwietniu 2024 r. w ASO Lexus (na gwarancji do 29.04 br.)


  • Negocjacja ceny na podstawie racjonalnych przesłanek.
  • Proszę o uszanowanie mojego (i swojego) czasu. Będę wdzięczny osobom zajmującym się pośrednictwem za powstrzymanie się od sięgania po telefon. Pozostałe osoby serdecznie zapraszam do kontaktu.
  • Poniżej znajduje się sporo informacji, które moim zdaniem, sprzedający powinien przekazać kupującemu. Będę wdzięczny za poświęcenie kilku minut na zapoznanie się z nimi, co pozwoli uniknąć powtórek, niejasności, niedopowiedzeń, etc.


Jestem właścicielem i jedynym użytkownikiem pojazdu od trzech lat. Samochód miał przede mną dwóch właścicieli. Mój poprzednik kupił Lexusa w programie Lexus Select w salonie dilerskim w Hiszpanii. Po ok. roku sprowadził pojazd do Polski i z uwagi na to, że dostał w nowej pracy samochód służbowy, zdecydował Lexusa sprzedać. Pierwsza rejestracja w historii pojazdu, to luty 2015 r.

Przed zakupem pojazd sprawdziłem w płatnych bazach i ASO. Przez następne trzy lata auto było przeze mnie serwisowane w serwisach niezależnych. Wyjątkiem były wizyty w ASO konieczne do podtrzymania gwarancji na układ hybrydowy.


W tym czasie, oprócz regularnych wymian oleju i filtrów (co 15 tys. kilometrów), przeprowadzono wymianę m.in.:

- oleju w skrzynie biegów

- oleju w tylnym dyfrze

- świec

- pompy wody

- akumulatora 12V

- tarcz i klocków (przód)


Z jednym wyjątkiem, o którym w następnym zdaniu, przez 70 tys. kilometrów, które przejechałem sprzedawanym Lexusem, samochód był absolutnie bezproblemowy. Tym wyjątkiem była sytuacja, której ostatecznym efektem była wymiana przez ASO Lexusa baterii trakcyjnej. Wydarzyło się to w kwietniu ubiegłego roku przy przebiegu ok. 182 tys. km (bateria jest na gwarancji do 29 kwietnia br.). Poza tą jedną sytuacją, nigdy w najmniejszym stopniu nie zawiódł i jest takim, czyli bezinwestycyjnym, samochodem również w tym momencie. Bez wahania udałbym się nim na objazd Europy. Tyle o kwestiach mechaniczno-elektrycznych.


Jeśli chodzi o zagadnienia lakiernicze, to podczas mojego przeglądu przedzakupowego, panowie stwierdzili, że samochód musiał mieć – cokolwiek by to miało znaczyć – odświeżany w Hiszpanii lakier. Musiało się to jednak dziać w warsztacie Lexusa, bo w innym przypadku nie mógłby być sprzedawany w ramach programu Lexus Select. Sugestia ze strony warsztatu była taka, że działania były przeprowadzone przez ASO w ramach przygotowania pojazdu do sprzedaży. Nie wiem, nie wnikam.

Dla mnie najważniejsza była informacja, że przebieg pojazdu jest pewny, stan blacharsko-lakierniczy świadczy o tym, że samochód nie miał przygód budzących obawę o bezpieczeństwo czy jakość końcową, a stan mechaniczny jest bardzo dobry. Od tamtej pory, w zeszłym roku, musiałem polakierować tylny błotnik. Ktoś nie miał dość odwagi, by poczekać na parkingu kwadrans i przyznać się do obcierki. Również w okolicznościach niewiadomych „dorobiłem się” rys na tylnym zderzaku.


Powyższa historia auta jej poparta stosowną dokumentacją.


Inne informacje:

  • w zeszłym roku wyczyściłem system chłodzenia baterii trakcyjnej,
  • pojazd ma dwa komplety opon: zimowe (obecnie trzeci sezon) i letnie (jak stwierdził "mój" wulkanizator najbliższy sezon będzie dla nich ostatnim),
  • wiosną ubiegłego roku przeprowadzony był kompletny serwis klimatyzacji (uzupełnienie czynnika, odgrzybianie + ozonowanie wnętrza).


Uzasadnienie ceny: ceny na Otomoto z roczników 2014/15 wahają się od 60 do 80 tys., ale żaden z nich nie ma wymienionej baterii trakcyjnej, której koszt, to nieco ponad 18 tys. złotych. Nowa bateria to znaczące zwiększenie prawdopodobieństwa, że przez następne 150-200 tys. km. eksploatacja powinna się sprowadzić do wymian części eksploatacyjnych i regularnego serwisu.


Skoro jest tak dobrze, to dlaczego sprzedaję? Po prostu przyszedł czas na zmianę.


Wyrażam zgodę na wykonanie na koszt kupującego przeglądu przedsprzedażowego pojazdu w dowolnym serwisie na terenie Warszawy lub w bezpośrednich okolicach.


Filmik zawiera mniej więcej te same informacje co powyżej + samochód w ruchu. Nie jestem ekspertem od filmów więc proszę o wyrozumiałość.


Przegląd techniczny do 12.2025

Ubezpieczenie do 01.2026


Gratuluję dotarcia do końca ogłoszenia i zapraszam do kontaktu. Niczego nie zamierzam ukrywać, bo tak jak sam lubię kupować samochody bez niespodzianek, tak samo sprawia mi przyjemność, gdy mam świadomość, że nabywca mojego auta jest z zakupu zadowolony.


Uwaga na marginesie: z przyczyn bliżej mi nieznanych otomoto nie pozwana wprowadzić zgodnych ze stanem faktycznym danych. Moc układowa pojazdu to 223KM (164kW). Otomoto domyślnie przyjmuje jedynie moc silnika spalinowego.


Jeszcze raz zainteresowanych zapraszam do kontaktu.

 

31 stycznia 2025 20:09

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Lexus

Model pojazdu

IS

Wersja

300h

Kolor

Szary

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

Generacja

III (2013-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

77777

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Mokotów

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store