Na sprzedaż wystawiam moje oczko w głowie: Lexus LS430 z przebiegiem zaledwie 147.000 km w absolutnie wyjątkowym stanie, w majestatycznej konfiguracji - kremowy środek oraz lakier w kolorze ciemno - niebieskiej perły.
Mój egzemplarz jest niesamowicie poszanowany - w stanie niemal fabrycznym zarówno nadwozia, wnętrza czy podwozia. CAŁKOWICIE wolny od korozji.
Pochodzenie pojazdu - odkupiony od ASO Lexus Orebro. W galerii zdjęcia oraz wideo wykonane podczas zakupu auta w Szwecji.
Wnętrze pachnie oszałamiająco - skórami i wysokiej jakości materiałami z których słyną LEXUSY z tamtych lat. W samochodzie nigdy nie palono. Wszystkie elementy wyposażenia, schowki, klamki i uchwyty działają perfekcyjnie. Wrażenia jak z jazdy prawie nowym autem.
Całe auto jest w pierwszym lakierze poza tylnym zderzakiem który był malowany jeszcze w Szwecji.
Wyposażenie to m. in.:
- pneumatyka
- wentylowane fotele przednie
- podgrzewane fotele przednie i tylna kanapa
- bixenonowe reflektory
- tapicerka skórzana, anilowana, perforowana
- elektrycznie regulowane fotele przednie o profilu komfortowym
- elektrycznie regulowana kierownica, lusterka dodatkowo podgrzewane
- otwór na narty w tylnej kanapie
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- impulsowe elektryczne szyby
- auto alarm z czujnikami ruchu
- gniazdo 12V w bagażniku
- mata bagażnika oraz dywaniki
- nawigacja z dużym, dotykowym ekranem
- nagłośnienie Mark Levinson
Wariant: UCF30(E)
Numer rejestracyjny: PZ5F869
VIN: JTHBN30F900004983
Pojazd wyprodukowany dokładnie: 2000-09
Data pierwszej rejestracji wpisana w polskim dowodzie: 01-01-2001
W rzeczywistości auto było zarejestrowane w Szwecji po raz pierwszy dokładnie:
2001-01-24 a wyrejestrowane: 19.03.2024.
Ostatnio wykonany przegląd w Szwecji miał miejsce: 2024-01-12 kiedy odnotowano przebieg: 137.713 km.
Szczegółowa historia wcześniejsza auta do sprawdzenia na stronie szwedzkiego wydziału komunikacji podając szwedzki numer rejestracyjny:
SDB774
Jak każde moje auto LEXUS jest obiektem pedantycznej 'troski' w związku z tym krótko po zakupie (28.06.2024) wykonałem duży serwis eksploatacyjny:
- wymiana kompletnego rozrządu (wszystkie paski, rolki, napinacze, pompa wody)
- olej dyferencjału
- wymiana świec (DENSO Iridium 8 szt.)
- serwis olejowy (ENEOS Prime 5W30)
- wszystkie filtry
- dynamiczna wymiana oleju w skrzyni (użyto 16 litrów oleju Eneos Eco ATF - koszt około 1400 PLN).
Koszt tego serwisu: 5000 PLN (udokumentowane fakturą - specyfikacja w załączeniu).
Auto obecnie ma założone oryginalne alufelgi 17' widoczne na kilku zdjęciach z świetnymi oponami zimowymi Nokian WR D4, stan bardzo dobry - około 6 mm bieżnika. Rewelacyjnie komfortowe i ciche.
Koła letnie 19'tki z doskonałymi oponami Yokohama Advan Fleva, są akcesoryjne i mają dla mnie wartość kolejnych 4.000 PLN. Do ewentualnej negocjacji przy zakupie.
Cena adekwatna do stanu i historii pojazdu. Auto jest gotowe do jazdy bez absolutnie żadnych nakładów.
Tak zadbany egzemplarz z udokumentowaną historią i stanem ciężko znaleźć więc poważnie zainteresowane osoby zapraszam do rozmów i negocjacji.