Auto wyposażone jest w silnik o pojemności 4.6 litra V8 o mocy 439km. Ubezpieczenie do X,2025, oryginalny przebieg. Auto kupiłem w 2023 roku, używane w salonie Lexusa w czeskiej Pradze. Poprzedni właściciel był w jego posiadaniu od nowości czyli jestem drugim właścicielem. Pierwszy właścicielem była duża spółka czeska ( dokumenty zakupu do wglądu) , auto było użytkowane przez jej prezesa. Było w 100% serwisowane w ASO. Z osobą zainteresowaną zakupem proponuję podjechać do wybranego salonu celem potwierdzenia że auto było w całości serwisowane na oryginalnych częściach. W okresie w którym byłem właścicielem auta również serwisowałem w ASO ( wymiana świec i uszkodzonej uszczelki drzwi kierowcy). Auto zabezpieczone jest mechanicznym odcięciem zapłonu na przycisk ON/OFF także nawet oddając do serwisu nie ma potrzeby zdradzania mechanikom w jaki sposób jest zabezpieczone. Nowe opony (III,2024). Auto wyposażone jest w dedykowaną do tego modelu instalację gazową KME, która jest jeszcze na gwarancji. Auto jest w 100% sprawne, wszystko działa bez zarzutu, brak rdzy na podwoziu (blacha jest chyba podwójnie lub potrójnie cynkowana), brak przecieków przy szyberdachu. Wgrane są najnowsze mapy. Jest to najlepiej wyposażona wersja: masaże na tylnych fotelach, 10 poduszek powietrznych, asystent ruszania pod górę (HSA), wykończenie drewnem, elektrycznie otwierany i zamykany bagażnik, czujniki ciśnienia w oponach, elektryczne rolety, wentylowane i klimatyzowane skórzane fotele, klimatyzacja czterostrefowa, TV LCD w podsufitce + sterowanie na pilota, system audio 17 głośnikowy Mark&Levinson – podobno jest to jedno z najlepszych nagłośnieni montowanych w autach, dla pasażerów tylnych siedzeń dodatkowo są bezprzewodowe słuchawki do korzystania z TV, tylne siedzenia rozkładają się do pozycji półleżącej, elektryczne sterowanie ustawieniami przednich foteli, podgrzewana kierownica, wycieraczki automatyczne. Bateria hybrydowa jest sprawna, w najbliższym czasie podjadę do ASO aby sprawdzono stopień jej zużycia. W przeciwieństwie do marek niemieckich w modelu tym możliwa jest regeneracja baterii i o ile pamiętam to koszt jest w granicach 8 tys. Model ten był produkowany już ze światłami drogowymi adaptacyjnymi – samochód jedzie poza miastem cały czas na światłach długich zasłaniając te miejsca z których nadjeżdżają inne auta aby nie oślepiać kierowców. Zasięg świateł jest ogromny, myślę że ok 300-350 metrów co się przydaje przy szybkiej nocnej jeździe. Tak jak pisałem auto kupiłem bezpośrednio w salonie Lexusa. Nie jest do egzemplarz sprowadzany. Przeważnie handlarze już kupują takie auta na niemieckich targowiskach od tureckich handlarzy już z cofniętym licznikiem i sami cofają go po raz drugi. Tutaj nie miał możliwości mieć miejsca taki proceder. Auto w unikatowej kolorystyce, zależało mi na kolorze białym z jasno beżową elegancką tapicerką. Szukałem takiego auta 7 miesięcy gdyż ze wspomnianych wcześniej przyczyn pomijałem wszelkie auta sprowadzane przez handlarzy. Z tego co zaobserwowałem na portalach z całej Europy to nie ma możliwości aby auta z niskim przebiegiem można było kupić w cenie poniżej 30tys euro. Także w jaki sposób auta sprowadzane przez handlarzy są tak tanie to można się domyśleć. Sprzedaję jako osoba prywatna.
Auto prezentuje się naprawdę niezwykle i bardzo elegancko. Z żalem się z nim rozstaję, niestety poszukuję działki pod budowę więc zdecydowałem się na sprzedaż. Z pewnością wrócę do tego modelu za jakiś czas gdyż nie bardzo widzę aby konkurencyjni producenci oferowali coś co może się równać z LS600.