Witam Was, wszystkich wstępnie zainteresowanych moim pojazdem.
Przed nami Nowy Rok, dla każdego z nas będzie stawiał on wiele wyzwań.
Życzę każdemu kto będzie czytał ten opis wszystkiego co najlepsze w nowym roku, aby był on wypełniony radością w codzienności, pełen nowych możliwości, inspirujących wyzwań i pięknych chwil. Również aby nie zabrakło w nim marzeń, które warto spełniać, rozwijać się i stawać się z dnia na dzień lepszą wersją samego siebie.
W ostatnim czasie naszła mnie myśl zmiany obecnego mojego samochodu na nowszy model, jestem bardzo zaciekawiony, zainteresowany nowymi hybrydami od koncernu Toyoty w wersjach Plug-in. Po wstępnym zapoznaniu się z nowym modelem Lexusa NX450h+ uważam, że druga generacji tego samochodu jest w pewnym stopniu ewolucją, ale niesie za sobą pewne rozczarowania. Mimo to, każdy kupuje dla siebie samochód według własnych potrzeb. Dla mnie osobiście samochód w wersji Plug-in wydaje się opcją idealną. Jeżdżę samochodem na co dzień krótkie dystanse oraz sporadycznie dłuższe trasy, ale od tego też mam drugi samochód w dieslu. Dlatego myśl na wymianę NXa I gen na NX450h+ II gen. Jestem aktualnie w sytuacji, że albo zostaję przy obecnym aucie do końca, albo dopłacam drugie tyle i idę w postęp technologiczny, no i przy okazję będę mógł się cieszyć całkowicie nowym samochodem. Także jedyny powód sprzedaży to, chęć spróbowania czegoś nowego. Ogólnie to jeżdżę Toyotami od ponad dwóch dekad. Swoją pierwszą nową Toyotę kupiłem w 2003 roku, a teraz, już w średnim wieku mam przyjemność otaczać się z autami Premium tej marki.
Jestem posiadaczem obecnego auta od przeszło 1.5 roku, jestem drugim właścicielem. Auto jest sprowadzone za granicy, serwisowane przez pierwszego właściciela w ASO Lexus. W Polsce bardzo mało sprzedało się modeli tych aut w takim wyposażeniu. Dla zainteresowanych mogę podesłać historię przeglądów u dealera + ważny certyfikat sprawności układu hybrydowego. Ja po zakupie tego auta, uznałem, że nie potrzebuję robić przeglądów w ASO, a wystarczy mi serwis u rzetelnego, znajomego mechanika. Auto na bieżąco serwisowane, tj. filtry, oleje, płyny. Na chwile obecną i długi jeszcze okres auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
- Stan wizualny oceniam na bardzo dobry. Piękny, perłowy biały lakier świetnie się prezentuje. Auto tylko i wyłącznie myte ręcznie i przy użyciu profesjonalnej chemii.
- Stan techniczny również wzorowy. W końcu przebieg znikomy. Auto garażowane. Oczywiście zgadzam się na każde sprawdzenie pojazdu na stacjach diagnostycznych.
- Stan karoserii, pamiętajmy, że mówimy o używanym aucie japońskim uważam za wzorowy. Delikatny nalot na elementach pracujących tzn. zawieszeniu. Ogólnie auto ma zarezerwowany termin na letni okres tego roku, aby zabezpieczyć podwozie pojazdu. Posiadam aktualne zdjęcia podwozia dla zainteresowanych.
- Stan wnętrza pojazdu niczym auta nowego. Auto praktycznie przez większości czasu używane jest tylko przez mnie, co od razu na pierwszy rzut oka jest widoczne. Tylna kanapa jak nowa, fotel pasażera również. Mogę dodać jeszcze od siebie, że nowy NX jeśli mówimy o wnętrzu to jest wykonany gorzej niż pierwsza generacja. Moje auto posiada naturalną, piękną i delikatną skórę na fotelach. Do tego deskę rozdzielcza obszyta skórą, dekory wykonane z prawdziwego drewna. Kluczowy w tym wypadku jest fakt, że auto jest w najwyższej opcji.
- Wyposażenie… wszystko oprócz panoramy, dla mnie osobiście to zaleta. Nigdy w samochodach nie byłem ich zwolennikiem, a jeśli już miałem nie korzystałem z tej opcji.
Cena pojazdu… Moim zdaniem mój samochód jest w 100% warty podanej w ogłoszeniu kwoty, uwzględniając stan, przebieg, wyposażenie. Na rynku tych konkretnych samochodów praktycznie nie ma. Cena tego egzemplarza nowego w salonach przekraczała 300 tys. złotych i to w 2017 roku. Wartość tego konkretnego pojazdu z autocasco to około. 160 tys. złotych. W Polsce na ten moment brak odniesienia, nie ma tych wersji wyposażenia. Identyczna jest cena tych wersji za granicą, a pamiętajmy, że musimy do tego doliczyć drogą akcyzę, transport i inne formalności.
Najważniejsze opcje wyróżniające mój pojazdu spośród pozostałych to naturalna skóra wnętrza, fotele są podgrzewane i wentylowane, Head-Up-Display, genialne nagłośnienie Mark Levinson, tylna kanapa regulowana elektrycznie, topowe przednia światła LED. Są to elementy, które tylko i wyłącznie występowały w najwyższej opcji.
Jestem otwarty na negocjacje, ale posiadam całkowity brak nacisku na sprzedaż. Jestem w 100% zadowolony z pojazdu, i jak wspomniałem jedynie powód sprzedaży to chęć zamienienia obecnej hybrydy HEV na PHEV.