Do sprzedania bardzo ładny, wygodny i niezawodny Lexus RX 400H. Po 6 latach i przejechaniu 94 tys. km mogę powiedzieć, że to super auto. Nigdy mnie nie zawiodło ale jako 3 auto będzie się marnowało, dlatego postanowiłem znaleźć dla niego nowego właściciela. Sprzedaję jako osoba prywatna, nie zajmuję się handlem samochodami.
Poniżej kilka informacji:
Samochód jest w wersji amerykańskiej ale wyprodukowano go w Japonii (w tamtych latach standard, dziś rzadkość, po latach jeżdżenia mogę potwierdzić, że to ma znaczenie - Japończycy gwarantują lepszą jakość montażu). Samochód jest oczywiście przystosowany do polskich przepisów (lampy, kierunkowskazy, światła przeciwmgielne itp.)
Auto jest w Polsce od 2008 r. - jestem 4 właścicielem w kraju. Auto jest w codziennym użytkowaniu. Hybryda działa idealnie, baterie ładują się do pełna, nigdy nie było z nią problemu. Spalanie w mieście 9 - 10l/100km (26mil/galon). Samochód waży 2 tony więc to moim zdaniem świetny wynik. Silnik spalinowy to legendarna V6 Toyoty 3.3l - znany i ceniony silnik.
Samochód przez cały czas jest regularnie serwisowany wraz z wymianą oleju, filtrów, tarcz, kloców itd. Wszystkie elementy i funkcje działają i są sprawne. Wnętrze posiada drobne mankamenty (po 17 latach to raczej normalne) ale ogólnie jest w bardzo dobrym stanie. Skóry nie są podarte, boczek siedzenia kierowcy jest obtarty (widać na zdjęciach) ale to samochód z przebiegiem ponad 200 tys. więc raczej zdrowy objaw eksploatacji.
Samochód ma założone opony wielosezonowe Hankook Kinergy 4s (kupione jako nowe, jeszcze z dużym zapasem bieżnika) i oryginalne 18' felgi.
Miesiąc temu samochód miał wymienianą pompę ABS - włożona została nowa, oryginalna pompa. Wartość naprawy - ok. 8 tys. zł. Radzę zwrócić uwagę na tą część szukając Lexusów z tych roczników, to powszechna i kosztowna naprawa przy przebiegach +200 tys. - w przypadku tego auta ryzyko już jest wyeliminowane.
Samochód posiada rysy i drobne obcierki (na zdjęciach) - nie wpływa to na ogólny wygląd ale jest widoczne. Auta tej generacji mają po ok. 17 lat więc nie spodziewałbym się egzemplarzy bez rys.
Mam 2 komplety dywaników, komplet dokumentacji i grot serwisowy kluczyka + groty zapasowe.
Samochód można obejrzeć w Warszawie, w dzielnicy Wawer. Zainteresowanym mogę udostępnić nr rejestracyjny w celu weryfikacji historii i przebiegu.