Nowy Lotus Emira DCT i4 2.0T AMG First Edition
od ręki
jak małe Ferrari
Częściowo oklejony folią PPF
Dostępny również kolor żółty, czerwony i biały
PEŁNA FAKTURA VAT
Gwarancja EU -3lata
Nadwozie generuje znaczną siłę docisku podczas jazdy. Ta inteligentna konstrukcja zapewnia doskonałą przyczepność i kontrolę w każdych warunkach.Doskonałe prowadzenie na zakrętach i mokrej nawierzchni
Emira.Samochód, który nie tylko przyciąga wzrok, ale także wywraca do góry nogami konwencjonalne myślenie, dzięki egzotycznemu wyglądowi supersamochodu, codziennej praktyczności i zwiększonemu komfortowi w połączeniu z wiodącą w swojej klasie dynamiką jazdy Lotus.
Od samego początku sercem każdego Lotusa była wydajna aerodynamika. Emira nie jest wyjątkiem.
Konstrukcja stawia kierowcę w centrum wrażeń z jazdy. Ergonomiczna konstrukcja i starannie rozmieszczone instrumenty umożliwiają intuicyjną obsługę. Nowoczesne materiały, połączona technologia i miękkie w dotyku powierzchnie poprawiają wrażenia z jazdy.
Pierwsza edycja Lotusa Emira i4
z silnikiem 2l AMG i4 i 8-biegową dwusprzęgłową skrzynią biegów DCT
Kolor zewnętrzny:
Lakier pojazdu: Seneca Blue Metallic
Pakiet Lower Black (przedni splitter, tylny dyfuzor, boczne listwy progowe w kolorze czarnym)
Pakiet Upper Black (dach, rama okna, osłony lusterek, napisy i listwy wydechowe w kolorze czarnym)
Wnętrze:
Wnętrze w kolorze czarnej Alcantary i częściowo czarnej skóry
żółte kontrastowe szwy
Automatyczna klimatyzacja
elektrycznie regulowane fotele sportowe z funkcją pamięci (12 poziomów)
2 siedzenia, podgrzewane (3 poziomy)
Kierownica sportowa wykonana z alcantary w kolorze czarnym z czarnymi szwami, wielofunkcyjna
Nakładki na pedały sportowe
Dywaniki Emira w kolorze czarnym
Schowek za siedzeniem z siatką oddzielającą
Link do domu
Wyposażenie zewnętrzne:
Kute felgi V-Spoke w kombinacji Diamond Cut 20"/20".
Opony Goodyear Eagle F1 (245/35R20 przód, 295/30R20 tył)
Amortyzator turystyczny
Dwuczęściowe sportowe tarcze hamulcowe
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Zaciski hamulcowe w kolorze żółtym
Przyciemniane szyby tylne (trójkątna szyba tylna i szyba tylnej klapy)
Reflektory LED przód i tył
Pakiet sterowników Lotus:
3-stopniowe tryby jazdy (tour, sport, track)
Można wyłączyć kontrolę trakcji
Kontrola ciśnienia w oponach
Zatrzymaj zegarek / licznik okrążeń
Wyświetlacz HP / Nm / siły docisku
Tłumik tylny z klapą (sterowany ECU/trybem jazdy)
Pakiet Komfort:
Czujniki parkowania przód i tył
kamera cofania
Tempomat i ogranicznik prędkości
Monitorowanie ciśnienia w oponach
Wycieraczki Aero z czujnikiem deszczu
automatycznie przyciemniające się lusterka wsteczne i zewnętrzne
2x uchwyty na kubki
Porty 2x USB-A, 1x USB-C, 12V
Wspomaganie kierownicy
System multimedialny i wyświetlacze:
Wyświetlacz wskaźników o przekątnej 12,3 cala i różnych wersjach w zależności od trybu jazdy
Ekran dotykowy o przekątnej 10,25 cala w konsoli środkowej
System multimedialny z Apple Car Play i Android Auto
System dźwiękowy KEF premium z głośnikami KEF UniQ i subwooferem (560 W)
system nawigacyjny
Wolne ręce
Czujniki parkowania przód i tył
kamera cofania
Wycieraczki Aero z czujnikiem deszczu
automatycznie przyciemniające się lusterka wsteczne i zewnętrzne
Bluetooth, DAB, radio
Kluczowe dane pojazdu
Prędkość maksymalna ok. 275 km/h
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h ok. 4,3 sekundy
waga ok. 1530 kg, gotowy do jazdy
około 365 KM przy 6500 obr./min
ok. 430 Nm