Samochód ściągnięty dla siebie, ale okazał się po dwóch przejażdżkach za duży dla żony.
W auto włożone ponad 35.000 zł. w sprawy eksploatacyjne i wymianę rozdzielacza napędów oraz pompy ABS – rachunki do wglądu.
Czyli pożegnaliśmy najczęstsze problemy tego modelu.
Faktycznie na najbliższe grubo ponad 100.000 km, poza wymianami oleju i filtrów, nie trzeba nic robić.
Nikt tak nie przygotowuje i nie serwisuje samochodu na handel !!!
Kosmetycznie uszkodzony przed importem - 7 ostatnich zdjęć na otomoto, to stan sprzed naprawy.
Zobacz ogłoszenie na Otomoto – tam są dostępne wszystkie zdjęcia, również te z aukcji w USA (7 ostatnich zdjęć).
Poza uszkodzeniem widocznym na aukcji, brak innych szkód – mam dostępne dwa niezależne raporty.
WAŻNE:
- lampy przednie wymienione na europejskie
- lampy tylne standard europejski
- pełen serwis klimatyzacji
- nowy akumulator
- pełen serwis olejowy silnika
- pełen serwis olejowy skrzyni biegów
- pełen serwis olejowy rozdzielacza napędu haldex
- pełen serwis olejowy dyferencjałów – przód i tył
- pełen serwis zbieżności
- wymiana skrzyni rozdzielacza napędów
- wymiana pompy ABS z kodowaniem
- wszystkie elementy do naprawy w oryginale (zwyczajnie nie ma odpowiedników)
Lakierniczo i mechanicznie wszystko zrobione w warsztatach specjalizujących się w Maserati – to bardzo ważne, bowiem jest kilka ważnych procesów, charakterystycznych dla tej marki. Nie warto jechać do innych miejsc, bo w sumie przez eksperymenty i naukę tych warsztatów w sumie zapłacimy dużo więcej.
Auto wyposażone fenomenalnie. Piękne skóry, alkantara na podsufitce i słupkach, pancerne zawieszenie pneumatyczne, aktywny układ wydechowy, pancerny silnik V6, dopiero co porządnie dotarty – obecny przebieg 67.000 km (w 100% potwierdzony przeglądami w ASO Maserati).
O specyficznych wymaganiach tej marki należy pamiętać, np. raz na dwie wymiany oleju silnikowego należy wymienić olej haldex, w rozdzielaczu napędów. Jeżeli tego nie robisz, choć jest to groszowa sprawa (120 zł), musisz po ok 70.000 km wymienić rozdzielacz napędów za ok 7.000 zł. Oczywiście w USA tego nie robią i musieliśmy wymienić rozdzielacz napędów. Wszystkie wymogi warto konsultować z ekspertami – nowemu użytkownikowi przekażę wszystkie kontakty i wytyczne.
Proszę nie porównywać z egzemplarzami po poważnych wypadkach i z gigantycznymi przebiegami, które można kupić w USA za ułamek ceny, którą musieliśmy zapłacić za ten samochód. Wiele osób biło się o ten pojazd na aukcji w USA.
Sprzedajemy praktycznie po kosztach. Chętnie zamienimy na coś mniejszego typu SUV.