Auto z punktu widzenia przebiegu ale także zachowania wnętrza i lakieru jest niemal nowe i ma 14200 oryginalnego przebiegu. Jest absolutnie wyjątkowe: fenomenalny lakier, pneumatyczne zawieszenie, luksusowe (ale krwiste) wnętrze i potwór, a jednocześnie dzieło sztuki pod maską.
To rasowe, pełnokrwiste włoskie superauto z silnikiem Ferrari, którego charakter podkreśla podwójne żebrowanie: zarezerwowane tylko dla silników V8.
Auto sprzedawane na fakturę 23% VAT.
Zarejestrowane w Polsce, po przeglądzie, 27.02.2025 auto pozostawione w PIT-LANE Arkuszowa 2a na pierwszy serwis w Polsce.
Auto importowane z Japonii z oceną aukcyjną 5A!
W Japonii wykonaliśmy pełną, profesjonalną inspekcję, z której posiadamy pełną dokumentację fotograficzną kilkudziesięciu zdjęć.
Trofeo V8 to nasza kolejna realizacja Maserati V8 z Japonii 2024-2025: posiadamy drugie Trofeo - tym razem z 2022 roku (także z VAT 23%) oraz Levante wersję GTS z 2020 roku.
Wszystkie nasze Levante V8 są z oryginalnym lakierem, bezwypadkowe i w idealnym stanie: jeśli więc szukasz SUVa z silnikiem >500 koni, zapraszamy - napisz/zadzwoń koniecznie!
W Japonii istnieje kult dbania o auta, co sprawia, że wiele pojazdów, zwłaszcza te z rynku wtórnego, mają znacznie niższy przebieg niż auta w innych krajach.
Dla japończyków samochód to wyznacznik pozycji - dlatego prywatne auta zmieniają stosunkowo często. Samochody nie służą im długimi latami, więc auta z Japonii nie mają dużego przebiegu.
Dodatkowo klimat panujący w Japonii sprawia, że auta nie są narażone na czynniki zewnętrzne znane z Europy czy Bliskiego Wschodu. Dodać należy, że japończycy nie poruszają się na codzień po miastach samochodami (o wiele wygodniejszą opcją jest dla nich doskonale rozwinięta komunikacja miejska a samochody bardzo często stoją w garażach nawet i cały tydzień). Dopiero w weekend ich właściciele zazwyczaj decydują się na przejażdżkę. W ten sposób nawet z zewnątrz samochody prezentują się jak nówka nawet po kilku latach eksploatacji.