Auto sprowadzone z Niemiec w 2018, jestem pierwszym właścicielem w Polsce.
Bez poważnych kolizji, tylko parkingowe stłuczki (przedni i tylny zderzak).
6 biegowa skrzynia biegów, tempomat, spalanie w cyklu mieszanym ok. 8L. Wyjątkowo łatwe i pewne w prowadzeniu, kierowca dostaje bardzo dużo informacji zwrotnych o zachowaniu auta na drodze, można dzięki temu jeździć bardzo bezpiecznie, a jeśli istnieje taka potrzeba również bardzo dynamicznie.
Sprawna klimatyzacja, świeży olej silnikowy i filtry, wnętrze w dobrym stanie, poza odpryskami i dwoma rysami na zdjęciach bez poważnej korozji na karoserii, silnik i skrzynia biegów bez wycieków, brak luzów w układzie kierowniczym. Przegląd techniczny ważny do kwietnia, OC do czerwca.
Do radia podłączony kabel z wtyczką Jack umożliwiający podłączenie telefonu przez gniazdo słuchawkowe; customowy zestaw audio (przednie woofery oraz głośniki przy lusterkach).
Obecnie koła z oponami zimowymi Kleber Krisalp HP3 205/55 r16 (1718) na felgach stalowych.
W zestawie koła z oponami letnimi Nokian Wetproof 205/50 r17 (4920) na felgach aluminiowych w dobrym stanie Anzio Split (7j x 17 H2 ET 50).
(posiadam do tego auta również zestaw kół na felgach OZ Canova (8j x 17 H2 ET 35) także w dobrym stanie, natomiast z całkowicie zużytymi oponami - ostatnie cztery zdjęcia)
W ostatnich latach wymieniona pierwsza sonda lambda, przednie amortyzatory (Monroe) wraz z poduszkami i łożyskami, przednie i tylne sprężyny (Bilstein), tuleje przednich wahaczy, wszystkie łączniki stabilizatorów, sworznie przednich wahaczy, przednie tarcze hamulcowe (Bosch), pompa paliwa, świece zapłonowe, płyn chłodniczy, płyn hamulcowy, osłony przegubów, poduszka silnika, poduszka skrzyni biegów (na większość napraw mam faktury).
Z minusów, spękany lakier na tylnym zderzaku, kilka zadrapań, tylne tarcze hamulcowe w kiepskim stanie, poluzowana osłona termiczna układu wydechowego, coś świergoli od strony paska osprzętu, czasami na zimnym silniku pojawią się błąd P0138 (sonda lambda za katalizatorem), świeżo wylany prawy tylny amortyzator (stuka przy dobiciu).
Pobór oleju silnikowego ostatnio ok. dwa litry na 10000 km dla zalanego 5w40 i dolewek z 5w30/5w40. Przy ostatniej wymianie oleju (8.02.25) zrobiona płukanka TEC2000 i zalany 10W40, od wymiany nie pojawił się jeszcze błąd sondy lambda.