Mazda 3 - 1
Mazda 3 - 2
Mazda 3 - 3
Mazda 3 - 4
Mazda 3 - 5
Mazda 3 - 6
Mazda 3 - 7
Mazda 3 - 8
Mazda 3 - 9
Mazda 3 - 10
Mazda 3 - 11
Mazda 3 - 12
Mazda 3 - 13
Mazda 3 - 14
Mazda 3 - 15
Mazda 3 - 16
Mazda 3 - 17
Mazda 3 - 18
Mazda 3 - 19
Mazda 3 - 20
Mazda 3 - 21
Mazda 3 - 22
Mazda 3 - 23
Mazda 3 - 24
Mazda 3 - 25

1 / 26

Mazda 3 - 1
Mazda 3 - 2
Mazda 3 - 3
Mazda 3 - 4
Mazda 3 - 5
Mazda 3 - 6
Mazda 3 - 7
Mazda 3 - 8
Mazda 3 - 9
Mazda 3 - 10
Mazda 3 - 11
Mazda 3 - 12
Mazda 3 - 13
Mazda 3 - 14
Mazda 3 - 15
Mazda 3 - 16
Mazda 3 - 17
Mazda 3 - 18
Mazda 3 - 19
Mazda 3 - 20
Mazda 3 - 21
Mazda 3 - 22
Mazda 3 - 23
Mazda 3 - 24
Mazda 3 - 25

16 września 2024 20:56

ID: 6128387797

Najważniejsze

Przebieg

156 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

165 KM

Opis

Wyposażenie:

Klimatyzacja manualna

Czujnik martwego pola

Tempomat

Komputer pokładowy (w j. angielskim)

Elektrycznie sterowane szyby x4 i lusterka (lusterka podgrzewane)

Jasna tapicerka

System ABS, ESP, BSM

Składana tylna kanapa w proporcji 2/3

Poduszki powietrzne kierowcy, pasażera, kurtyny

Alufelgi 16' - aktualnie ma nowe opony wielosezonowe z atestem zimowym Dunlop All Season Sport (marka premium) założone w czerwcu bieżącego roku.

System bez kluczykowy (2 piloty), alarm

Port USB, gniazdo na zapalniczkę

Kierownica wielofunkcyjna

Bluetooth


Stan Techniczny:

Samochód przechodzi terminowo wszystkie badania techniczne, jest regularnie serwisowany.

08/2024 - polerowanie lamp przednich

07/2024 - wymiana oleju (Eneos Premium 0w20), filtr powietrza, filtr oleju, filtr kabinowy

06/2024 - geometria i zbieżność kół

06/2024 - nowe opony wielosezonowe Dunlop All Season Sport (z atestem na opony zimowe) - można jechać zimą np. do Słowacji, gdzie jest wymóg posiadania opon zimowych

04/2024 - przegląd techniczny

08/2023 - wymiana łożyska w tylnym kole, 2x tarcze + klocki, tłoczek hamulcowy, płyn hamulcowy

06/2023 - odgrzybianie klimatyzacji

05/2023 - nowy akumulator


Stan Wizualny:

Auto ma kilka niewielkich mankamentów na karoserii - głównie w okolicy przedniego zderzaka (małe odpryski od kamieni, użytkowany głównie na trasie),

prawe drzwi przednie mają niewielką ocierkę lakieru (słupek przy markecie) - otarcie jest na samym lakierze (nie zdarł się podkład).


Naprawy do wykonania:

BRAK - aktualnie wszystkie naprawy i serwisy są zrobione. W przeciągu kilku tyś km tarcze przednie + klocki

Auto nie posiada ekranu z multimediami (taka wersja wyposażenia). Taki zestaw można dokupić za ok 1-1,5 tyś PLN i zamontować bez problemu. Początkowo miałem zamiar to dokupić, ale odkładałem i finalnie nie zakupiłem.


Dodatkowe informacje:

Mazda była używana głównie na trasie, przez co ma niski poziom zużycia w zasadzie wszystkich elementów.

Auto zostało sprowadzone z USA, gdzie miało (jak zresztą jakiekolwiek auto z USA) niegroźną stłuczkę. Elementy uszkodzone to prawe drzwi przednie oraz tylne - zostały one wymienione w całości.

Uszkodzeniu uległo same poszycie. Zamieszczam poniżej ogłoszenia nr VIN do samodzielnego sprawdzenia. Przed zakupem auta sprawdziłem mazdę przez CarFax, jednak raport już dawno temu wygasł i należy wykupić nowy (koszt ok 100-150zł). Do wglądu mam nadal kopię zamówionego przez siebie raportu ze zdjęciami.

Auto zostało sprowadzone do Polski w roku 2018, sprowadzający dokonał naprawy uszkodzeń a ja w 2019 roku (w styczniu) kupiłem to auto i od tamtej pory jestem jego

użytkownikiem. Auto przyjechało do Polski z przebiegiem ok 25tyś mil, aktualnie ma ok 97tyś mil (mniej więcej 156tyś km) i cały czas użytkowane jest przeze mnie.

Auto od początku jest garażowane, zimą 1x tydzień jest myte (łącznie z podwoziem) - podwozie nie jest zabezpieczone antykorozyjnie, jednak przez regularne mycie w zimie oraz garażowanie auta, nie ma problemów z rdzą.

Auto użytkuję głównie na trasie (obwodnice Warszawy oraz dalsze trasy) w stosunku 80% trasa / 20% miasto.

Mazda ma na koncie 3 dalekie podróże - południe Słowacji, Chorwacja oraz Włochy (Toskania). W każdym wypadku bezproblemowo i oszczędnie.

Silnik 2-litrowy benzynowy wolnossący to bardzo solidna jednostka napędowa, dynamiczna a jednocześnie oszczędna. Brzmi to nieprawdopodobnie, lecz jest to faktem.

Takich jednostek napędowych nie można już uświadczyć zbyt często, na plus przemawia prosta automatyczna skrzynia hydrauliczna (bez dwu-sprzęgła), brak instalacji gazowej, brak turbin, DPFów i innych tego typu generatorów kosztów. Wersja amerykańska różni się od europejskiej mocą silnika (165km w stosunku do wersji UE 120km).

Jest to jedyna różnica (przemawiająca na PLUS), elementy oraz technologia silnika jest taka sama (nie występuje tu kwestia problemu z dostępem do części) po prostu silnik komputerowo nie jest zablokowany do 120km jak w przypadku wersji europejskich (co jest dużym plusem).

Skrzynia działa bezproblemowo na każdym biegu, nie szarpie, nie wydaje niepokojących odgłosów. Auto nigdy nie pracowało pod obciążeniem, służy głównie do dojazdów do pracy, na wakacje dla 2 osób.

Środek auta jest zadbany, regularnie sprzątany, bez oznak zużycia.


Podana cena jest ceną wywoławczą, podlega rozsądnej negocjacji.


Co lubię w tym aucie:

- dynamika silnika (mocniejsza wersja od europejskich 165km vs 120km)

- ładny design i kompaktowość

- masa części zamiennych i możliwości naprawy (w rozsądnych cenach)

- oszczędność i bezawaryjność (w tym aucie naprawdę nic poważnego się nie psuje)


Czego nie lubię w tym aucie:

- dalsze podróże (1000km +) w 4 i więcej osób są już mało komfortowe

- wyciszenie wnętrza przy prędkościach 120+ jest słabe (tutaj mazda mogłaby się bardziej postarać)

- lakier, a dokładnie jego delikatność (od samego patrzenia powstają rysy) - i na to niestety trzeba BARDZO uważać, lub zabezpieczyć jakąś powłoką


Kontakt:

Zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem . Możliwość obejrzenia samochodu w Warszawie (Bemowo).

W razie jakichkolwiek pytań, chętnie udzielę dodatkowych informacji.

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

3

Generacja

III (2013-)

Rok produkcji

2014

Przebieg

156 000 km

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

165 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Stany Zjednoczone

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

33750

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Artur

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Bemowo

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store