Sprzedam Mazdę 3 w wersji Kintaro z silnikiem 2,0 MZR-CD, o mocy 143 KM i przebiegiem
279 tyś km.
Samochód sprowadzony z Niemiec w 2017 r. gdzie posiadał dwóch właścicieli i przejechał
192 tyś km.
Jestem pierwszym właścicielem tego samochodu w Polsce i w moich rękach jest już 7 lat.
Przez te ponad 80 tyś km, zawsze dotarł na miejsce. Sporadyczne awarie robione były na
bieżąco.
Samochód jest bezwypadkowy, jedyny malowany element w tym roku to nadkole lewy tył, ze
względu na to, że pojawiły się pęcherzyki korozji (wycięte i wprowadzone. Wszystkie szyby są również oryginalne.
Samochód stoi na oponach letnich na jeszcze jakieś dwa sezony, do samochodu dodaje też
opony zimowe w bardzo dobrym stanie.
Średnie spalanie samochodu to ok 7 litrów.
Samochód wyprodukowany w 2008 r. Model Kintaro wyróżnia się na tle innych tych Mazd
pakietem stylistycznym i z pewnością należy do najładniejszych. Względem standardowej
wersji zmieniony grill z przodu, dodane progi, dodany delikatny spojler na tylną klapę, krótsze
sprężyny zawieszenia (jeśli mnie pamięć nie myli -25mm marki Eibach), oraz większe 17-to
calowe felgi aluminiowe z wzorem dedykowanym Kintaro, białe zegary.
Dokonałem jednej zmiany w samochodzie i zmieniłem fotele i tylną kanapę na te z wersji
MPS, po za tym ,że dużo ładniejsze to tez dużo wygodniejsze.
Wyposażenie samochodu:
- 6 poduszek powietrznych
- 4 szyby elektryczne
- klimatyzacja automatyczna
- skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
- światła przeciwmgielne (do wymiany)
- podgrzewane lusterka
- nakładki na pedały
- radio cd z zmieniarką na 6 płyt
Co przez 7 lat zrobiłem w samochodzie:
- rozrząd po zakupie
- fotele MPS 2018 r.
- konserwacja podwozia w 2018 r.
- usunięcie dpf 2021r.
- regeneracja wtrysków 2022r
- wymiana klocków na mniej pylące 2022r.
- wymiana tarcz z przodu 2022r.
- wymiana akumulatora 2021r.
- wymiana półosi 2023r.
- pewnie coś jeszcze lata temu, czego nie pamiętam.
Co jest do wyeliminowania:
- drgania kierownicy podczas przyspieszania. Pojawiają się one nie zawsze, samochód był z
tym u dwóch mechaników, jeden zasugerował przegub wewnętrzny i wymieniłem całą półoś.
Niestety nie to było przyczyną. Pojechałem do innego mechanika, który nie był w stanie
jednoznacznie wskazać przyczyny. Otrzymałem informację, że mam wrócić jak problem się
pogłębi… w związku z tym możemy na miejscu dobrze ponegocjować cenę samochodu.
- światła przeciwmgielne (przyjechała do Polski z pękniętymi szybkami), ja z nich po prostu
nie korzystałem.
Po za tym samochód jest w bardzo dobrym stanie jak na swoje 16 lat. Posiada oczywiście
ślady użytkowania, na wszystkie pytania chętnie odpowiem.
Powodem sprzedaży samochodu jest otrzymanie samochodu służbowego i Mazda stoi w
garażu.
Nie interesuje mnie zamiana i propozycje komisów.