BT - 16.07.2025
OC - 16.07.2025 płatne w 2 ratach
LPG - butla ważna do 10.2026
Świetny stan blacharski z uwagi na ciągłe garażowanie auta.
Po 9 latach użytkowania na sprzedaż wystawiam swoją Mazdę 3 (w limitowanej wersji Kintaro), którą osobiscie sprowadzilem do Polski w 2015 roku (niemieckie briefy, a nawet skan dowodu wlasciciela do wglądu).
Auto, jak na 17 lat i ponad 266 tys. przebiegu, oceniam jako zadbane.
Posiada normalne ślady użytkowania i kilka malych zarysowań, ktore niestety mi się przytrafiły.
Miałem też kilka przetarć z przodu pojazdu (lewą i prawą stroną) zawsze z winy innych kierowców i zawsze byly one naprawiane bezgotówkowo w ASO Mazda (stosowne dokumenty i zdjęcia do wglądu). Nic groźnego - zarsywone blotniki i zderzak przedni.
Ostatnia szkoda zakończyła się, poza wymiana blotnka, równiez wymianą prawej lampy, ponieważ w trakcie zdarzenia oryginalna zostala porysowana. Uważam, że to plus, bo świeci zdecydowanie lepiei niż stara, zużyta.
Od 2016 roku w aucie zainstalowana jest instalacja gazowa Stag Qbox.
W trakcie jej eksploatacji wymienione zostaly 2 czujniki - tempeatury gazu oraz ciśnienia gazu, a także, na początku tego roku wtryski- bardziej profilaktycznie, niż z konieczności.
Na wtryski oczywiście gwarancja.
Przeglądy gazu prawie zawsze byly robione u osoby, ktora ją zamontowała, znanego w środowisku maździarzy Krzyśka z Gaz Parts z Buska Zdrój.
W ostatnim czasie wymienione również łączniki stabilizatora przód, uszczelka pokrywy zaworów (oem mazda), olejowa (lewa) łapa silnika (oem mazda), sonda lamba (oem mazda), a około 1.5 roku temu wahacze dolne, przednie na lemfordera (faktury na ww. części dostępne).
Jak widać, auto ma zamontowaną rozpórkę, która znacznie minimalizuje podsterowność w zakrętach.
Zostalo też prawie całkowicie wygłuszone matami STP silver (na blachy zewnętrzne) oraz pianką na tapicerkę drzwi (i nie tylko) od wewnątrz (wgłuszone drzwi przód+tył, nadkola przód+tył, dach, podłoga bagażnika i podłoga pod tylną kanapą - stosowne zdjęcia do wglądu).
Znacząco poprawilo to komfort podróżowania (auto głównie służylo nam do pokonywania tras) oraz jakość odsłuchu audio.
Z przodu są dwu letnie, a z tyłu siedmioletnie Continentale Sport Contact 5.
Olej był zmieniany na początku tego roku przy przebiegu 261154km, jak zawsze na Millers 5W30. Wymiaja oleju zawsze poprzedzona była płukanką.
Filtry man/knecht.
Olej zmieniany zawsze co roku lub co 10-11 tys. km.
Z ciekawszych rzeczy, których nie bylo w tym aucie seryjnie, dołożone zostaly przeze mnie:
- tempomat
- moduł bluetooth do radia
- płynna regulacja predkosci wycieraczek
- podstopnica
- schowek na okulary w podsufitce
- kamera cofania
- druga lampa wstecznego
Zawsze kiedy cos wymagalo wymiany, wymieniane bylo na takie samo lub lepsze.
Autem byłem na hamowni i ma zdrowe 160KM oraz 184Nm.
Z minusów - odzywa sie lozysko klimatyzatora oraz jest nieszczelność na opasce wydechu.
Dwie uwagi:
1) W aucie mialem fotele z wersji MPS i podciągniętą do nich instalacje do grzania. Niestety fotele zostaly sprzedane osobno, ale instalacja zostaje, wiec wystarczy sobie kupić np.podgrzewane fotele skórzane i wszystko będzie działać.
2) Samochód sprzedaję bez widocznego boxa, ale z bagażnikiem dachowym gratis.
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.
Handlarzom serdecznie dziękuję.