Mazda 3 2.0 Skyenergy - 2
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 3
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 4
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 5
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 6
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 7
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 8
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 9
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 10
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 11
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 12
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 13
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 14
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 15
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 16
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 17
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 18
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 19
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 20
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 21
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 22
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 23
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 24
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 25

1 / 26

video
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 2
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 3
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 4
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 5
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 6
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 7
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 8
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 9
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 10
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 11
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 12
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 13
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 14
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 15
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 16
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 17
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 18
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 19
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 20
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 21
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 22
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 23
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 24
Mazda 3 2.0 Skyenergy - 25

Najważniejsze

Przebieg

228 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

120 KM

Opis

To moja trzecia mazda, stąd z racji przywiązania do marki bardzo zadbana.


Odkupiona od pierwszego właściciela, ktory nabył ją w salonie w Gdańsku. Posiadam książkę serwisową od pierwszego właściciela pobraną z ASO. Przed odkupieniem samochodu, wykupiłem wówczas raport „DNA”, żeby sprawdzić historię i bezwypadkowość.


Nagrałem filmik i auto do obejrzenia na YT: https://www.youtube.com/watch?v=9s3Oh1vOE28


Samochód bezwypadkowy. Zgadzam się na sprawdzenie na dowolnej stacji diagnostycznej.

Nie jest to ulep ze stanów, sprowadzony z Niemiec czy auto po jakimś grubym dzwonie (te wszystkie są na starcie po 5-10 tys. tańsze).


Jeżeli zastanawiasz się czy warto zrobić więcej kilometrów i przyjechać (wcześniej dzwoniły już osoby z centrum lub południa, bo nadziały się na szpachlowane, bite, niesprawne, szarpiące auta), to w tym wypadku zdecydowanie tak, warto zrobić dodatkowe 200 km. Dbałem mocno o samochód przez wszystkie lata.


Samochód garażowany.

Auto używane przede wszystkim na dojazdy, ale również dłuższe dość regularne trasy na szkolenia. Średnio raz w miesiącu wyjazdy z Olsztyna do Warszawy, Poznania, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy.


Przez 5 lat kontynuowałem serwisy w RK Serwis w Olsztynie. Robiłem zgodnie z wyznacznikami z planu serwisu z instrukcji mazdy. Regularna wymianą oleju i filtra, filtrów powietrza i kabinowego. Ponadto:

- Wymieniony akumulator

- Wymieniony płyn hamulcowy i chłodniczy

- Wymienione świece

- Wymieniony olej w skrzyni automatycznej oraz filtr w polecanym serwisie Aki Auto-Moto w Brąswałdzie. Wedle opinii mechanika olej bez opiłków, a skrzynia działa wzorowo.

- Wymieniłem napinacz paska rozrządu, a po 10 latach działania wstawiłem nowe ksenony.


- W lutym 2025 przeszła dodatkowy pełny serwis wymienione tarcze, klocki, sprężyny, łączniki/wsporniki stabilizatorów, końcówki drążka. Poszła łączna faktura na 3000 zł. Nie zamierzałem teraz sprzedawać auta, ale trafiła się ciekawa szóstka do kupienia.


Auto jest przygotowane do jazdy i nie wymaga dodatkowego serwisu i wkładu na mechanikę.


Obecnie na oponach letnich i alufelgach 16. Posiadam drugie alufelgi 16 z oponami zimowymi.


Przegląd techniczny ważny do 08.10.2025


Auto jest bardzo dobrze wyposażone:

- podgrzewane fotele przednie,

- czujnik deszczu i zmierzchu,

- klimatyzacja dwustrefowa,

- czujniki parkowania,

- RVM-ostrzeżenie martwego pola

- podgrzewana tylna szyba,

- i-stop,

- ABS z układem elektronicznego rozdziału sił hamowania EBD i awaryjnego hamowania EBA,

- elektroniczna kontrola trakcji TCS, DSC,

- przednie i boczne poduszki powietrzne,

- kurtyny powietrzne,

- HLA-ukł. wspomagający ruszanie na wzniesieniu,

- światła przeciwmgielne,

- podgrzewane i składane lusterka boczne,

- elektrochromatyczne lusterko wsteczne,

- przyciemniane tylne szyby,

- Audio 6 głośników,

- odtwarzacz CD/ MP3/AUX, wejście na kartę pamięci


Ponadto dokupiony był pakiet led, nawigacja, dodatkowy alarm antykradzieżowy (zamontowany przy zakupie przez pierwszego właściciela w serwisie mazdy).


Samochód jest oszczędny, standardowo do baku wlewa się 38 litrów. Mój rekord na trasie to 640 kilometrów na 38 litrach. Zazwyczaj spokojnie można osiągnąć 500-570 km na jednym tankowaniu w trasie (jazda „siódemką” + powiatówki). Ma wygodne fotele podtrzymujące bocznie, więc jeździ się komfortowo.


Posiada 120 koni i w automacie zbiera się bardzo dobrze, jak każda mazda ładnie się wkręca powyżej 2000 obrotów. Jednak nadmiernie ciężką nogę widać również w baku, mazda jest oszczędna, ale dla umiarkowanie zrywnego kierowcy. Wiem, że część osób odblokowywało auta do 165 koni, aby były jeszcze dynamiczniejsze.


Samochód z świetnie zachowanym wnętrzem (widać jakość mazdy).

W środku stosowałem wysokiej jakości dresingi zabezpieczające kokpit, plastiki i tapicerkę.


Lakier również jest bardzo dobrze utrzymany był woskowany, aby lepiej odbijać bród.
Nie robiłem korekty lakieru, dlatego jeżeli nowy właściciel będzie chciał go spolerować i położyć jakąś powłokę lub ceramikę, to jest na to jeszcze przestrzeń.


Sprzedaję gdyż zamieniam na kolejną mazdę, tym razem szóstkę.


To było moje oczko w głowie. Auto nadal prezentuje się świetnie, a poprzednie samochody sprzedałem za każdym razem dla pierwszych oglądających, to i tym razem pewnie nie będzie stało pół roku. Warto zadzwonić wcześniej.


Auto do obejrzenia w Olsztynie.

 

25 kwietnia 2025 9:41

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

3

Wersja

2.0 Skyenergy

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

Generacja

III (2013-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

47499

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store