Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 1
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 2
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 3
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 4
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 5
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 6
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 7
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 8
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 9
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 10
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 11
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 12
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 13
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 14
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 15
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 16
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 17
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 18
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 19
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 20
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 21
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 22
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 23
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 24
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 25
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 26
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 27
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 28
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 29
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 30
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 31
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 32
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 33
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 34
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 35
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 36
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 37
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 38
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 39
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 40

1 / 41

Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 1
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 2
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 3
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 4
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 5
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 6
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 7
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 8
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 9
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 10
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 11
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 12
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 13
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 14
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 15
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 16
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 17
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 18
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 19
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 20
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 21
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 22
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 23
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 24
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 25
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 26
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 27
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 28
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 29
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 30
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 31
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 32
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 33
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 34
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 35
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 36
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 37
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 38
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 39
Mazda 323 1.8i 16V GT-R Turbo - 40

Najważniejsze

Przebieg

2 800 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 840 cm3

Moc

185 KM

Opis

Czym jest Mazda 323 GT-R? To tzw. homologation special, wóz zbudowanych przez Mazdę w liczbie 2500 sztuk jako baza do sportu samochodowego. Turbodoładowany silnik 1.8 generuje 185 KM i przekazuje napęd na 4 koła. Mazda była jednym z najlżejszych aut turbodoładowanych na początku lat 90. i z masą 1225 kg potrafiła nieco zamieszać. Pierwsze 100 km/h osiąga w 6,9 sekundy i rozpędza się do 222 km/h. Dokładna liczba wyprodukowanych egzemplarzy z kierownicą po lewej stronie nie jest znana, ale mówi się o kilkuset sztukach. Ta z pewnością jest absolutnie wyjątkowa z racji swojego stanu zachowania. Auto ma jedynie 2800 kilometrów przebiegu i prezentuje się jak nowy samochód.


Taka sytuacja nie zdarza się zbyt często. Prawdę powiedziawszy to druga Mazda 323 GT-R w moim garażu, ale ta jest niepowtarzalna. Ma 2800 km od nowości. Pachnie, jeździ i wygląda jak nowe auto. Bo jest nowym autem! Mazda została sprowadzona z Niemiec, gdzie przestała w komfortowych warunkach ostatnie 32 lata. Nie nosi śladów korozji, słońca ani wilgoci. Jest niepowtarzalna i drugiej takiej pewnie nigdy nie spotkacie.


Ile taka przyjemność kosztuje? Wydaje mi się, że atrakcyjnie! Jest nieco tańsza od nowej Toyoty Yaris GR, która jest podobna w swoich założeniach;) Mazda jest po totalnym serwisie, wszystkie płyny są nowe, rozrząd i pompa paliwa również. Auto nie nosi śladów używania.


Fot: Muzeum Skarb Narodu


----------------------------------------------------------------------------------------------------


Sprzedawcą tego auta jest:

House of Classics - Dom klasyków - unique automobiles for sale

http://www.houseofclassics.pl/


Dom Klasyków posiada w swojej ofercie unikalne samochody klasyczne, które są rzadko spotykane na rynku: od przedwojennych roadsterów, przez świetnie zachowane klasyki rodem z PRL, gran turismo z koniem lub widelcem na masce, po rajdowe legendy z przełomu wieków. Osobą odpowiedzialną za wybór samochodów znajdujących się w kolekcji oraz wystawianych na sprzedaż jest Piotr Życzyński, m.in. współzałożyciel miesięcznika Classicauto obecnego na polskim rynku wydawniczym od 2006 roku i przez wiele lat prowadzący dział Inwestuj w klasyki.

 

14 grudnia 2024 22:47

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

323

Wersja

1.8i 16V GT-R Turbo

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

3

Rok produkcji

1992

Generacja

IV (1989-1994)

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

168750

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Sportowe fotele - przód

Kierownica sportowa

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Ursynów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store