Mazda 5 CR19 1.8 16V 116KM EXCLUSIVE 2005r. z instalacją LPG BRC
Data produkcji: 2005 rok
Przebieg: 281 680 km
Samochód z uszkodzonym silnikiem - brak ciśnienia w drugim cylindrze.
Samochód odpala na trzech cylindrach, jedzie.
Auto przed awarią było w ciągłej eksploatacji, ma bardzo dużo nowych części.
Jak to w Mazdach, do zrobienia są też progi, na razie konserwacja jest zrobiona.
Auto nie jest po powodzi.
Posiada długie opłaty:
- ubezpieczenie OC - ważne do 4 września 2025 roku
- przegląd techniczny - ważny do 7 sierpnia 2025 roku
- zbiornik LPG - badanie ważne do 30 sierpnia 2028 roku
Samochód zarejestrowany w Polsce, jestem jego właścicielem od 2015 roku.
Komplet dokumentów (dowód rejestracyjny, karta pojazdu, przegląd, ubezpieczenie, książki serwisowe, dokumenty do instalacji gazowej)
Koła letnie na samochodzie prawie nowe - klasy premium - Bridgestone Turanza T005 na oryginalnych alufelgach Mazdy
Używane dwa sezony, mają przejechane około 7 tyś km
Mam też koła zimowe - na takich samych alufelgach Mazdy - nie są w komplecie z samochodem, mogę zaoferować za dopłatą
Opony zimowe klasy premium - Bridgestone Blizzak LM005
Używane jeden sezon, mają przejechane tylko 3 tyś km
W samochodzie jest bardzo dużo nowych części dobrej jakości:
W tym roku było robione:
- olej Valvoline Maxlife 10W40, filtr oleju, filtr kabinowy - oryginał Mazda - 500km temu
- wahacz prawy przód - Delphi
- poduszki silnika, wszystkie 3szt, Febest, główna z tłumieniem olejowym, jak oryginał
- drążki i końcówki drążków kierowniczych - Lemforder
- świece zapłonowe DENSO
W zeszłym roku :
- wahacze przód L+P - Delphi
- przód - amortyzatory, sprężyny, poduszki, łożyska McPhersona - Sachs
- tył - amortyzatory, sprężyny - Sachs
- tłumik środkowy i końcowy ASMET, zawiesia
- przekładnia kierownicza - oryginalna Mazda, regenerowana
- gumy stabilizatora - oryginalne Mazda
- tarcze hamulcowe przód i tył - Rotinger, nacinane, szybciej się czyszczą przy deszczu, śniegu
- klocki hamulcowe przód i tył - ATE
- przewody hamulcowe elastyczne - wszystkie 4szt - Brembo
- płyn hamulcowy - ATE DOT4 SL6
- regeneracja zacisków przednich
- nowe zaciski tylne
- nowy akumulator - japoński YUASA
Dwa lata temu:
- nowy przepływomierz - oryginalny Mazda
- nowa chłodnica oleju
- nowa chłodnica wody
- termostat
- pompa wody
- pasek wielorowkowy
- katalizator pierwszy - oryginalny FoMoCo
- sonda lambda - DENSO
- regeneracja alternatora
- reflektory przednie wymienione na oryginalne, regenerowane
- dołożone czujniki parkowania przód i tył - VALEO
- kierownica obszyta nową skórą
- nowy mieszek drążka zmiany biegów
- chlapacze 4szt - oryginalne Mazda
Koszt samych nowych części które zostały wymienione w ostatnich 2 latach to ponad 10 tyś zł, z uwagi na wady, samochód wystawiam za pół tej ceny. Sprzedaję jako uszkodzony, do naprawy lub na części.
Historię auta można sprawdzić na historiapojazdu.gov.pl