Mazda 5 2.0 Sport - 1
Mazda 5 2.0 Sport - 2
Mazda 5 2.0 Sport - 3
Mazda 5 2.0 Sport - 4
Mazda 5 2.0 Sport - 5
Mazda 5 2.0 Sport - 6
Mazda 5 2.0 Sport - 7
Mazda 5 2.0 Sport - 8
Mazda 5 2.0 Sport - 9
Mazda 5 2.0 Sport - 10
Mazda 5 2.0 Sport - 11
Mazda 5 2.0 Sport - 12
Mazda 5 2.0 Sport - 13
Mazda 5 2.0 Sport - 14
Mazda 5 2.0 Sport - 15
Mazda 5 2.0 Sport - 16
Mazda 5 2.0 Sport - 17

1 / 18

Mazda 5 2.0 Sport - 1
Mazda 5 2.0 Sport - 2
Mazda 5 2.0 Sport - 3
Mazda 5 2.0 Sport - 4
Mazda 5 2.0 Sport - 5
Mazda 5 2.0 Sport - 6
Mazda 5 2.0 Sport - 7
Mazda 5 2.0 Sport - 8
Mazda 5 2.0 Sport - 9
Mazda 5 2.0 Sport - 10
Mazda 5 2.0 Sport - 11
Mazda 5 2.0 Sport - 12
Mazda 5 2.0 Sport - 13
Mazda 5 2.0 Sport - 14
Mazda 5 2.0 Sport - 15
Mazda 5 2.0 Sport - 16
Mazda 5 2.0 Sport - 17

Najważniejsze

Przebieg

184 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 999 cm3

Moc

145 KM

Opis

Na sprzedaż mój prywatny samochód i jestem przekonany, że jest to jedna z najbardziej doinwestowanych "piątek" dostępnych na rynku.

Silnik 2.0 Benzyna + LPG, przebieg ok 184tyś, bezwypadkowa.


Historia:

2008 - produkcja

04.2009 - zakup w salonie Mazda w Warszawie i pierwsza rejestracja

03.2021 - zmiana właściciela (stan licznika ok. 115tyś km)

05.2022 - zaczynamy szukać piątki, w stanie i cenie która nam odpowiada

07.2022 - poprzedni właściciel wystawił samochód na sprzedaż. Zadzwoniłem, pojechałem, kupiłem. Stan licznika 131 tyś km.


08.2022 - remont silnika - Mazda brała olej. 9 na 10 bierze olej od 1 do 4l na 1tyś km, winne są zapiekające się pierścienie olejowe na tłokach. Remont w MAZ-VAG-TECH w Jaworznie.

08.2022 - wymiana sondy lambda.

09.2022 - serwis klimatyzacji. Ozonowanie, uzupełnienie czynnika. Nowe opony całoroczne Pirelli.

10.2022 - konserwacja podwozia + wosk w otwory podłużnic i progi. Wymiana lewego tylnego nadkola - było mocno przerysowane i był już oznaki korozji, dlatego zdecydowałem się na wymianę a nie na naprawę.

11.2022 - instalacja LPG STAG.

03.2023 - wymiana tylnych piast (łożysko buczało). Przy okazji wymiana tarcz i klocków przód +tył

05.2023 - wymiana przedniej szyby (odprysk od kamienia na wysokości oczu).

06.2023 - nowy tłumik.

08.2023 - nowe sprzęgło klimatyzacji + serwis klimatyzacji

02.2024 - remont zawieszenia przedniego (końcówki drążków, sprężyny, amortyzatory, łączniki itp.) Po remoncie konieczna była zbieżność, ale tej się nie dało wykonać ze względu na stan tylnego zawieszenia, dlatego...

04.2024 - wymiana chłodnicy silnika, remont tylnego zawieszenia, założone trochę większe sprężyny, dzięki czemu Mazda stoi trochę wyżej. Każda śrubka nowa, jedynie sanki zostały stare. Zrobiona zbieżność.

08.2024 - wymiana sprzęgła. 1900zł

11.2024 - nowy akumulator


Po drodze kilka mniejszych napraw, które wynikały z tego, że jak już robimy to czy tamto, to przy okazji też to.


Praktyczne udogodnienia:

- dodane małe lusterko do obserwacji 2 rzędu siedzeń

- zamontowany wideo rejestrator, który zostaje w samochodzie

- dodane oświetlenie nóg kierowcy i pasażera oraz oświetlenie bagażnika

- dodatkowa lampka USB między pierwszym a drugim rzędem siedzeń

- w uszczelki wciągnięty jest sznur piankowy, dzięki czemu w samochodzie jest ciszej - i słychać tą różnicę


Minusy:

- nie działa podgrzewanie foteli - albo coś z matami, albo z bezpiecznikiem. Nigdy mi to nie było potrzebne, więc nie szukałem przyczyny

- fotel kierowcy ma wygniecioną piankę po lewej stronie siedziska

- samochód nie miał żadnych przygód blacharskich, nie był malowany (poza nadkolem) ani polerowany pod sprzedaż, stąd posiada kilka rys i zadrapań tu i ówdzie

- kompresor klimatyzacji wydaje dziwne odgłosy podczas wyłączania. Został zregenerowany (09.2024), ale to nic nie pomogło. Być może kiedyś przestanie działać i trzeba będzie wymienić kompresor, ale na chwilę obecną wszystko działa jak powinno.

- od spodu są jakieś ogniska korozji, czy rudy nalot, ale i mechanik i diagnosta twierdzą, że jest ok i nie ma co się martwić.


Do samochodu dokładam drugi komplet przednich lamp - są zmatowiałem i chciałem oddać do regeneracji, ale brakło czasu.


Po remoncie olej wymieniany co 10tyś km. Mazdą zrobiliśmy ok 50tys km, byliśmy w Chorwacji, nad Polskim morzem i w górach. Bez awaryjnie.

Samochód cały czas był traktowany tak, aby był sprawny i bezpieczny (jeździmy z dwójką dzieci) i nie żałowaliśmy na naprawy.


Zapraszam do kontaktu i oglądania.

Nie mam nic przeciwko wizytom z mechanikami, lakiernikami, wszelkiej maści czujnikami czy wizytom na stacji diagnostycznej. Wiem co sprzedaję i jestem pewny za ten samochód jak i za to, że kolejny właściciel będzie cieszył się bezproblemowym użytkowaniem przez długie lata.


Ubezpieczenie OC o AC ( na 24 500zł) do września 2025.

Przegląd do marca 2025.

 

23 listopada 2024 13:09

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2008

Model pojazdu

5

Wersja

2.0 Sport

Generacja

I (2005-2010)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Kolor

Srebrny

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

13500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Dobrzeń Wielki, opolski, Opolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store