Jestem właścicielem Mazdy od 2022 roku.
Mazda z tym silnikiem zasadnie uchodzi za nieśmiertelną - moc czerpie z naturalnych źródeł, a nie turbodoładowania, zaś rozrząd jest na pancernym łańcuszku. Nie ma co się zepsuć.
Środek mojego egzemplarza jest jasny, tapicerka skórzana, nie widać zużycia.
Nie ma śladu korozji.
Na lakierze jest parę rysek, ale samochód ma 10 lat.
Automat pracuje bajecznie - płynnie i bez szarpnięć, a jak się depnie, szybko załapuje, o co chodzi.
Po zakupie wymieniłem przednie zawieszenie i płyny ustrojowe.
Ostatnio - a ściślej 15 listopada - wjechał nowy akumulator marki Centra (65 Ah).
Opony całoroczne. Z powodzeniem wystarczą jeszcze na 3-4 lata. Odpada kłopot z wymianą sezonową.
Ważne ubezpieczenie OC i badanie techniczne.
Wyposażenie: jest wszystko, co trzeba, między innymi nawigacja, system wykrywania ruchu poprzecznego - szczególnie przydatny w czasie cofania przy ograniczonej widoczności , np. na zatłoczonych parkingach, system monitorowania martwego pola z sygnalizacją zajętości lewego pasa itd..
Samochód pochodzi z USA. Czy aut zza wielkiej wody należy się bać? Na pewno należy podchodzić do nich ostrożnie. Ja przed zakupem zleciłem badanie rzeczoznawcy samochodowemu z listy Ministra Infrastruktury (RS 001656; PZMot wpis 610/180.) Po drobiazgowej inspekcji uznał, że Mazda jest godna zakupu.
Mazda zaliczyła w USA niewielkie uszkodzenie prawego boku. Po wpisaniu numeru vin w google wyskakują zdjęcia prezentujące stopień uszkodzeń. Nie wystrzeliły ani poduchy ani kurtyny boczne. W lutym 2021 Mazda została sprzedana na aukcji organizowanej przez firmę ubezpieczeniową i przypłynęła do Polski. Nie było konieczności dokonywania wielkich i kosztownych napraw (prawy Mac Pherson, błotnik, malowanie części pokrywy).
Jazda tym samochodem to czysta przyjemność.
Nie jestem handlarzem - sprzedaję swoje prywatne, zarejestrowane na mnie auto.
Pełnię walorów Mazdy widać w otomoto, bo tam jest więcej fotografii.
Lakier ma różne odcienie, w zależności od światła i otoczenia.
Cena do negocjacji.
Zapraszam do kontaktu i na jazdę próbną.