Mazda w moich rękach od 2022 roku.
Środek jasny, tapicerka skórzana, nie widać zużycia.
Nie ma śladu korozji.
Na lakierze jest parę rysek, ale samochód ma 10 lat.
Automat pracuje bajecznie - płynnie i bez szarpnięć, a jak się depnie, szybko załapuje, o co chodzi.
Po zakupie wymieniłem przednie zawieszenie i płyny ustrojowe.
Niedawno wjechał nowy akumulator marki Centra (65 Ah).
Opony całoroczne. Odpada kłopot z wymianą sezonową.
Ważne ubezpieczenie OC i badanie techniczne.
Filtry i olej (0W20, oryginalny mazdy) wymienione w sierpniu ubiegłego roku.
Wyposażenie: jest wszystko, co trzeba (nawigacja, system wykrywania ruchu poprzecznego - szczególnie przydatny podczas cofania przy ograniczonej widoczności, np. na zatłoczonych parkingach - system monitorowania martwego pola z sygnalizacją zajętości pasa itd..), nie ma tego, co niepotrzebne i awaryjne (np. szwankującego w mazdach systemu składania lusterek).
Samochód pochodzi z USA.. Przed zakupem zleciłem badanie rzeczoznawcy samochodowemu z listy Ministra Infrastruktury (RS 001656; PZMot wpis 610/180.) Po drobiazgowej inspekcji uznał, że mazda jest godna zakupu. Polecam to rozwiązanie – za pół procenta wartości auta dowiadujemy się o jego wadach i zaletach i nie kupujemy kota w worku.
Rzecz jasna godzę się na wszelkiego rodzaju inspekcje, badania i pomiary.
Mazda zaliczyła w USA niewielkie uszkodzenie prawego boku. Po wpisaniu numeru vin w google wyskakują zdjęcia prezentujące stopień uszkodzeń. Nie wystrzeliły ani poduchy ani kurtyny boczne.
Jazda tym samochodem to czysta przyjemność.
Nie jestem handlarzem - sprzedaję swoje prywatne, zarejestrowane na mnie auto.
Pełnię walorów Mazdy widać w otomoto, bo tam jest więcej fotografii.
Cena do negocjacji.
Zapraszam do kontaktu i na jazdę próbną.