Mazda 6 GH Lift 2.2 Diesel (180 KM) Liftback – Sportowy charakter, przestronność i ekonomia
Na sprzedaż Mazda 6 GH Lift z dynamicznym i niezawodnym silnikiem 2.2 Diesel o mocy 180 KM i momencie obrotowym 400 Nm – auto daje mnóstwo frajdy z jazdy, świetnie przyspiesza i jednocześnie jest oszczędne. Średnie spalanie to 6,5-7,5 l/100 km, co przy tej mocy i gabarytach jest świetnym wynikiem.
Samochód posiadam od marca 2018 roku, kupiłem go w Polsce od osoby, która wcześniej zakupiła go od znajomego z Francji. Nigdy nie przeszedł przez ręce handlarzy – jest z rąk do rąk, od ludzi, którzy używali go prywatnie. Regularnie serwisowany i na bieżąco utrzymywany w bardzo dobrym stanie technicznym. Mój mechanik często mówił, że to "bezproblemowe auto" – poza standardową eksploatacją nie było większych napraw.
Zawieszenie i mechanika:
✔ Wymiana przednich łożysk rok temu (koszt 800 zł)
✔ Wymiana dolnego wahacza i sworznia górnego w prawym przednim kole w lecie (koszt 1700 zł)
✔ Bardzo trwałe zawieszenie – dużo lepsze niż w Passacie B5, którego miałem wcześniej
Dwa komplety kół + dojazdówka:
✔ Felgi aluminiowe – oryginalne od Mazdy
✔ Zima – 17 cali
✔ Lato – 18 cali, odnowione w profesjonalnym warsztacie (wyprostowane i pomalowane w kolorze "Metallic Shadow")
✔ Koło dojazdowe w bagażniku
Wyposażenie – wersja SPORT:
✔ Sportowe zegary z niebieskim podświetleniem
✔ Przyciemniane fabrycznie szyby
✔ Półskórzana tapicerka
✔ Nagłośnienie BOSE + subwoofer w bagażniku
✔ Bluetooth – możliwość połączenia telefonu, odbieranie połączeń z kierownicy
✔ Sterowanie radiem z kierownicy
✔ Dwustrefowa klimatyzacja
✔ Podgrzewane przednie fotele
✔ Isofix dla fotelików dziecięcych
✔ Podłokietniki przód i tył
✔ Pełna elektryka szyb
✔ Czujniki parkowania przód i tył
✔ System RVM (Rear Vehicle Monitoring) – monitorowanie martwego pola
Mazda 6 GH to świetny wybór zarówno dla osób szukających sportowego wyglądu, jak i dla rodzin – przestronność, komfort i duży bagażnik (bez problemu mieści się pakunek na 2-tygodniowy wyjazd rodzinny).
Auto z rocznika 2011, ale pierwsza rejestracja dopiero w październiku, więc praktycznie 2012. Mimo wieku nadal przyciąga wzrok swoim dynamicznym designem.
Przez 7 lat przejechałem nim ponad 110 000 km i nigdy mnie nie zawiodło. Sprzedaję z żalem, ale czas na zmianę.