Sprzedam Mazda 6GH sedan w wersji exclusive w dobrym stanie z niedużym przebiegiem i bardzo bogatym wyposażeniem.
Rok produkcji 2010. Kupiony u dealera Mazda w Polsce w 2014 roku, poleasingowy. Przebieg 153000 km - nieduży, bo auto do ok. 2021 roku było jeżdżone 8-10 tys. km rocznie. Samochód wyprodukowany w Japonii, garażowany, zadbany, serwisowany regularnie w ASO w Warszawie (historia do wglądu). Jestem drugim właścicielem. Sprzedajemy, bo przesiedliśmy się z dziećmi do vana.
Samochód ma najwyższa wersję wyposażenia EXCLUSIVE, m.in. z
- podgrzewanymi siedzeniami,
- podgrzewaną kierownicą,
- klimatyzacją 1-strefową,
- radio z CD i zmieniarką na 6 płyt,
- autoalarmem z immobilizerem,
- czujnikami cofania z tyłu,
- elektrycznie sterowanymi lusterkami.
Stan bardzo dobry. Silnik 2.0L DISI 155KM pracuje super. To jedna z najlepszych jednostek napędowych na rynku, nie do zdarcia. W Internecie można poczytać o tym w niejednym miejscu.
Samochód bezwypadkowy, jedynie kiedyś była drobna szkoda parkingowa przy ruszaniu.
Ma drobne wgniecenie na drzwiach tylnych po stronie pasażera (widoczne na zdjęciu) oraz drobne wgniecenia/rysy od pasów bezpieczeństwa na słupku przy kierowcy. Także jest parę rys ze szkód parkingowych w różnych miejscach. Lekko wytarty bok siedzenia kierowcy od wsiadania.
Akumulator wymieniony w zeszłym roku w grudniu, pasek klinowy rozrządu wymieniony w tym roku. Olej w skrzyni biegów również był wymieniony ok 2015-2016 na Motul One. Po wymianie praktycznie znikły problemy ze zgrzytaniem przy wrzucaniu dwójki. Opony letnie i zimowe dobrej marki (zimowe Goodyear Ultragrip 5 a drugie też dobrej jakości chyba Continental). Aktualnie jest na oponach zimowych. Koła letnie są z felgami ALU, ale są przechowywane w warsztacie, więc zdjęć nie posiadam.
Po zakupie w 2010 r. podwozie zostało przez mnie zabezpieczone przed korozją specjalnym mazidłem w warsztacie ASO, więc o korozję nie ma co się martwić. Blacha nie ma rdzy poza mikro na drzwiach kierowcy , które zostały zabezpieczone.
Mały odprysk na szybie przedniej po stronie pasażera, zapewne po kamyku, jest odkąd pamiętam, więc nic złego się nie dzieje z szybą (nie jest to powód do negocjacji).
Polecam jako niezawodny i wygodny samochód rodzinny i do miasta i na dłuższe trasy. W trakcie 14 lat eksploatacji wymagał tylko serwisu hamulców, wymiany akumulatora i przy okazji drobnej naprawy przewodów i rury kolektora spalin i to co zwykle w przeglądach okresowych. Klimatyzacja oczyszczona w tym roku.
Silnik nie wymagał żadnego serwisu oprócz wymiany oleju.
Samochód ma bardzo pojemny bagażnik, silnik ma dobry ciąg, szczególnie na 2 i 3 biegu od ok. 2700-2800 rpm. Przyjemnie nacisnąć pedał gazu i czuć, że samochód od razu idzie do przodu. Spalanie umiarkowane , w mieście ok. 8L latem ok 9L zimą, a na trasie ok. 7L, a przy spokojnej jeździe w 1-2 osoby pewnie 6,5L można spokojnie osiągnąć.
Zapraszam na oględziny i jazdę próbną ze mną na Okęcie. Możliwe godziny wieczorne w dni powszednie lub dowolne godziny w weekendy.
Sławek